Waar?quote:Op maandag 8 maart 2010 05:32 schreef Stefan het volgende:
Kate Winslet ook al anorexia?
Ze zag er zo mager uit, Kate is toch een beetje chubby?quote:
Flink afgevallen idd (helaas).quote:Op maandag 8 maart 2010 05:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze zag er zo mager uit, Kate is toch een beetje chubby?
Ze is niet mager. Ook niet chubby bij de weg. Gewoon mooi.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ze zag er zo mager uit, Kate is toch een beetje chubby?
Zeker mooi, maar voor Hollywoodbegrippen chubbyquote:Op maandag 8 maart 2010 05:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ze is niet mager. Ook niet chubby bij de weg. Gewoon mooi.
V.
Niet meer dus, flink afgevallen.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zeker mooi, maar voor Hollywoodbegrippen chubby
[ afbeelding ]
Uitstraling.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:36 schreef inZanity het volgende:
Maggie Gyllenhaal vind ik nou echt een lekker wijf op de een of andere manier.
Zelfde geldt voor Maggy Gylenhaal.quote:
quote:
Die was altijd mager, volgens mij.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 05:38 schreef Stefan het volgende:
Wat een zuur wijf met die bril.
haar rechter tier hangt meer naar beneden...quote:Op maandag 8 maart 2010 05:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Want?quote:Op maandag 8 maart 2010 05:41 schreef Verbal het volgende:
Sorry, maar die Sidibe mag hem niet krijgen,.
V.
gadverdamme die moet 10kilo afvallenquote:Op maandag 8 maart 2010 05:36 schreef Stefan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:41 schreef Stefan het volgende:
Zo, over afvallen gesproken, Ghost Dog is nu ook mager.
Wel beter dan Bullock.quote:
los van de al die spellingsfouten..?quote:Op maandag 8 maart 2010 05:43 schreef Stefan het volgende:
Toch knap, met 30 seconden vertraging zo goed vertalen.
haar kapsel heeft vandaag wat weg van jean sebergquote:Op maandag 8 maart 2010 05:43 schreef Toad het volgende:
ik hoop een beetje op mulligan
Zou wel heel Amerikaans zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:43 schreef Xeanor het volgende:
Dit gaat vast naar die veel te grote negerin.
quote:Op maandag 8 maart 2010 05:43 schreef Xeanor het volgende:
Dit gaat vast naar die veel te grote negerin.
Er is ook wel voor 200 miljoen aan haar verspijkerd.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:45 schreef Stefan het volgende:
Ik wil Bullock, ik hou van comebacks, en dat heeft Bullock gedaan in 2009 + de eerste vrouw die een film draagt die meer dan 200 miljoen opbracht. 250 inmiddels.
Zou die persoon zichzelf dan niet té goed gaan vinden? En daarmee zijn eigen ondergang beginnen?quote:Op maandag 8 maart 2010 05:46 schreef Stefan het volgende:
Een Oscar winnen is slecht voor je carriere trouwens. Halle Berry, Cuba Gooding jr, nooit meer wat van gehoord.
Marisa Tomei heeft er 15 jaar over gedaan om er overheen te komen zelfs.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:46 schreef Stefan het volgende:
Een Oscar winnen is slecht voor je carriere trouwens. Halle Berry, Cuba Gooding jr, nooit meer wat van gehoord.
Omdat dat betekent dat je beroemd wordtquote:Op maandag 8 maart 2010 05:46 schreef inZanity het volgende:
waarom moet iedereen altijd huilen als Oprah tegen of over ze praat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |