Much love as alwaysquote:
Ah, mogen wij daar bij zitten? Ik heb namelijk ook wel een en ander in te brengen tijdens dat gesprek.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geweldig jastraks de bespreking van "mijn gedrag" oh joy
Kom maar meteen daarmee danquote:Op maandag 8 maart 2010 11:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ah, mogen wij daar bij zitten? Ik heb namelijk ook wel een en ander in te brengen tijdens dat gesprek.
Je lijkt niet heel erg onder de indrukquote:Op maandag 8 maart 2010 11:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kom maar meteen daarmee dan
Ben erg benieuwd wat ze te melden hebben
Oh vervelend Maes, na de lunch nog maar eens proberen dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende en ik delen een kamer en dat is best gezellig meestal, maar nu is ze er niet. Ik kan ook maar niet aan het werk komen door verschillende redenen.
Dat wordt hun dood.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:20 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik zeg, heel hard shalalie shalala opzetten...
Als het mijn leidinggevende was ja. Maar niet twee directe collega's die hun kamer graag leeg houden.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je lijkt niet heel erg onder de indruk.
Jep, heb het lege bureau in hun kamer gekaapt (eerst gevraagd en toen er gaan zitten omdat ze op vakantie waren).quote:Op maandag 8 maart 2010 11:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Is er een aanleiding om je gedrag te bespreken?
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geweldig jastraks de bespreking van "mijn gedrag" oh joy
Thnx en jij ook Greys!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken, maar nu weet ik het weer wat je hier geschreven had... Succes straks met het gesprek!
Oh er zit geen leidinggevende bij?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als het mijn leidinggevende was ja. Maar niet twee directe collega's die hun kamer graag leeg houden.
Ik heb ook nog wel iets over jouw gedrag te zeggen trouwens! Hoe is het met je akkers?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep, heb het lege bureau in hun kamer gekaapt (eerst gevraagd en toen er gaan zitten omdat ze op vakantie waren).
Dus mag nu samen met hun bespreken wat we daaraan gaan doen.
Vind ik prima alleen is het nogal top-down gedaan allemaal, dus het is wel even goed daarover te praten.
Hoe laat moet jouw moeder (vandaag toch? Of toch weer volgende weekquote:Op maandag 8 maart 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh er zit geen leidinggevende bij?
Dus het is die twee bitterballen tegen jou?
Had je nou idd maar een Dirk die wat dichterbij zat!
Nee die is vrij en dat maakt ook niet uit want zij bemoeit zich er ook niet mee.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh er zit geen leidinggevende bij?
Dus het is die twee bitterballen tegen jou?
Euhquote:Op maandag 8 maart 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel iets over jouw gedrag te zeggen trouwens! Hoe is het met je akkers?
[..]
Hoe laat moet jouw moeder (vandaag toch? Of toch weer volgende week)
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel iets over jouw gedrag te zeggen trouwens! Hoe is het met je akkers?
[..]
quote:
Of een Greysquote:Op maandag 8 maart 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
volgende vakantie ben ik mooi geen oppasboerin!
Ben zelf ook mondig hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of een Greys, jij kan toch ook goed telefoontjes plegen?
Zou niet iedereen dat willen, Dirk wat dichterbij zich hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
Hele verhaal gemistquote:Op maandag 8 maart 2010 11:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep, heb het lege bureau in hun kamer gekaapt (eerst gevraagd en toen er gaan zitten omdat ze op vakantie waren).
Dus mag nu samen met hun bespreken wat we daaraan gaan doen.
Vind ik prima alleen is het nogal top-down gedaan allemaal, dus het is wel even goed daarover te praten.
Een Dirk erbij is nooit weg natuurlijkquote:Op maandag 8 maart 2010 11:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zou niet iedereen dat willen, Dirk wat dichterbij zich hebben.
Ik vind dat slecht hoor, dat je leidinggevende er niets van zegt. Het gaat er toch om dat er gewerkt wordt?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee die is vrij en dat maakt ook niet uit want zij bemoeit zich er ook niet mee.
Ja 2 tegen 1en Dirkjes genoeg hier maar die durven niet
![]()
Ben erg benieuwdga me maar lekker rustig houden ieg.
grapjequote:
Nou, inderdaad...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat ik zo van je hoor, een zekere 'paddestoel' zou wel met minder kunnen.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |