Dit was overduidelijk nog in de tijd dat ie de drugs nog redelijk liet staanquote:Op zondag 7 maart 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
Die Belg lijkt een beetje op Pete Doherty trouwens.
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op zondag 7 maart 2010 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit was overduidelijk nog in de tijd dat ie de drugs nog redelijk liet staan
Nou ja, dan heb je iig een schone kerel in je bedquote:Op zondag 7 maart 2010 23:40 schreef Greys het volgende:
Ik duik er ook in
Heer G is nog (steeds) niet uit bad, maar die komt vast wel weer boven drijven.
Mogge Dirkh, voor 8-en al een lastige vraagquote:Op zondag 7 maart 2010 23:32 schreef Dirkh het volgende:
Oh, Ml-etje er staat nog een vraag voor jou open in de vorige SC.
Ik zag in KW een foto waar jouw auto op stond, weet jij zeker dat er geen Voicecontrol in zit?
De uitvoering die ik op de foto zie, heeft namelijk voicecontrol.
Het sneeuwt hier nu...quote:
Wat Ing zegtquote:Op zondag 7 maart 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb je iig een schone kerel in je bed![]()
Trusten
quote:Op maandag 8 maart 2010 07:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mogge Dirkh, voor 8-en al een lastige vraaghet is de titanium versie.
Zit het daar standaard op dan? (*boekje gaat pakken vanmiddag).
Maar hoe doe ik dat dan? Die man vd garage heeft me alles uitgelegd maar dat dus niet hoor..quote:Op maandag 8 maart 2010 08:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]Ja, die heeft de voicecontrol
vrouwen!
Op de hendel aan de linkerkant van het stuur zie je een aan de voorkant een afbeelding staan (meen een poppetje met van die geluidsgolven) Die druk je in en dan zeg je bijvoorbeeld: Temperatur.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar hoe doe ik dat dan? Die man vd garage heeft me alles uitgelegd maar dat dus niet hoor..
quote:Op maandag 8 maart 2010 08:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op de hendel aan de linkerkant van het stuur zie je een aan de voorkant een afbeelding staan (meen een poppetje met van die geluidsgolven) Die druk je in en dan zeg je bijvoorbeeld: Temperatur.
Dan vraagt de auto hoe hoog de temperatuur moet zijn, dan zeg jij 20 en dan gaat de temperatuur naar 20.
Als jij zegt: Fanspeed
Dan vraagt de auto, hoe hoog?
Dan zeg jij vier en gaat de blower naar vier.
Ook zit de carkit daarin, dus als je deze hebt ingesteld (heel makkelijk met het boekje er bii) en dan hoef je voortaan alleen nog maar te zeggen: Dial name.
Dan zegt de auto: Name please
Dan zeg jij: Dirkh!
Dan zegt de auto: Dial Dirkh, say yes to confirm of no te cancel
Yes
Hallo, met Dirkh, ben jij dat Ml-ietje?
hier ook al... weer heerlijk een lading sneeuw van de auto afborstelen op de vroege ochtend...quote:
Hup in je pyama naar buiten, door de sneeuw en kijken of er zo'n knopje zit.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ik heb niet zo'n pakket erin zitten hé...
Verdulleme hoe heet dat ook weer? -edit- X-pack
Ik zit al 1,5 uur op het werkquote:Op maandag 8 maart 2010 08:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hup in je pyama naar buiten, door de sneeuw en kijken of er zo'n knopje zit.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 08:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou zeg dat welquote:Op maandag 8 maart 2010 08:34 schreef Greys het volgende:
Hier is het nog maar een petiterig laagje, maar het sneeuwt hier wel nog.
Ik ben er echt zo klaar mee he, met die sneeuw
Nee heb alleen het tripknopje (waar ik dus niet van weet wat dat isquote:Op maandag 8 maart 2010 08:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 08:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee heb alleen het tripknopje (waar ik dus niet van weet wat dat is). * was best lekker zo'n luchtje scheppen
Oeh thanks!quote:Op maandag 8 maart 2010 09:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]Bummer.
Dat trip knopje is voor het schermpje recht voor je, daar kan je zien wat de kilometerstand is, het gebruik, de gemiddelde snelheid, hoeveel kilometer je nog kan rijden voordat de tank leeg is etc.
quote:Op maandag 8 maart 2010 08:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niemand wordt nog blij van de sneeuw denk ikquote:Op maandag 8 maart 2010 08:34 schreef Greys het volgende:
Ik ben er echt zo klaar mee he, met die sneeuw
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat ik X factor moet kijken.
Oei, sterkte dan maarquote:Op maandag 8 maart 2010 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand wordt nog blij van de sneeuw denk ik, het ziet er wel weer mooi uit, maar ja...
Ik heb griepEn ik moet straks op de fiets en kan geen afspraken afzeggen
Dat kan ook, en ze luistert ook nog eens een keer. En als ik een opdracht geef en zij verstaat het niet helemaal goed, dan zegt ze netjes: Sorry?quote:Op maandag 8 maart 2010 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]!
Ik zie nu een Kit-auto voor me, waarmee je kan converseren
Dat zeg je nuquote:
Oh dat zou nog eens tof zijnquote:Op zondag 7 maart 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
STEL nou he... gebeurt niet, maar stél... dat Sieneke haar stem kwijt is, de tekst vergeet en dat het draaiorgel niet gestemd is... en ze wint niet. Wat dus haast niet kan, want ze gaat gewoon winnen. Hoi Dirk. Maar stel...
Dan mag deze winnen. Want dan is volgend jaar het Songfestival alsnog lekker dichtbij.
Geweldig jaquote:Op maandag 8 maart 2010 10:52 schreef Dirkh het volgende:
Lekker he, maandagmorgen weer aan het werk.
Iedereen is zo stil. Hier op kantoor ook al, chagerijnige ouwe rotkoppen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:52 schreef Dirkh het volgende:
Hier op kantoor ook al, chagerijnige ouwe rotkoppen.
Je hebtquote:
Normaal niet dan?quote:
Nee jij bent vrolijk wil je zeggenquote:
Mijn leidinggevende en ik delen een kamer en dat is best gezellig meestal, maar nu is ze er niet. Ik kan ook maar niet aan het werk komen door verschillende redenen.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Normaal niet dan?
Ik vind alleen zitten heerlijk
ik zeg, heel hard shalalie shalala opzetten...quote:Op maandag 8 maart 2010 10:52 schreef Dirkh het volgende:
Lekker he, maandagmorgen weer aan het werk.
Iedereen is zo stil. Hier op kantoor ook al, chagerijnige ouwe rotkoppen.
Laat je niet op je kop zitten he!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geweldig jastraks de bespreking van "mijn gedrag" oh joy
Is er een aanleiding om je gedrag te bespreken?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Geweldig jastraks de bespreking van "mijn gedrag" oh joy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |