Het deed me denken aan... goffer, hoe heet ie nou.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Mooi nummer. Maar ik weet niet of dit heel veel mensen aan gaat spreken die ook naar het ESC kijken.
Mij aan James Blunt en Damien Rice (maar die tweede haalt ie bij lange na nietquote:Op zondag 7 maart 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het deed me denken aan... goffer, hoe heet ie nou.
Amos Lee gekruist met Jason Mraz. Zo ongeveer.
inderdaad erg mooi...quote:Op zondag 7 maart 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
Dit is toch ook zó mooi
Even doorspoelen naar 1:10
Ik denk dat ik X factor moet kijkenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Gaat iedereen dan Vrijdag de BBC versie kijken? Ik heb geen BBC (1 en 2) met die klote Digitenne
Ik kan er wel tien keer achter elkaar naar luisteren.quote:
Het staat aanquote:Op zondag 7 maart 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
Dit is toch ook zó mooi
Even doorspoelen naar 1:10
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah.
Ik wist dat ik iets vergeten was
Dank, McSubtiel!
Ja, als iemand subtiel om "kaas" vraagt, echt iedereen weet dat je dan van bil gaat, dan loop jij in je flodderkloffie mopperend en gooiend met deuren naar de badkamer.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah.
Ik wist dat ik iets vergeten was
Dank, McSubtiel!
Ik heb niet voor niets al drie keer samengewoond.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, als iemand subtiel om "kaas" vraagt, echt iedereen weet dat je dan van bil gaat, dan loop jij in je flodderkloffie mopperend en gooiend met deuren naar de badkamer.
Het blijkt dus dat gewoon duidelijk zeggen wat je wil beter werkt bij jou. Soms tenminste.
Ja, het ligt voor zeker aan de ander.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets al drie keer samengewoond.
Ze snappen me niet.
STEL nou he... gebeurt niet, maar stél... dat Sieneke haar stem kwijt is, de tekst vergeet en dat het draaiorgel niet gestemd is... en ze wint niet. Wat dus haast niet kan, want ze gaat gewoon winnen. Hoi Dirk. Maar stel...quote:Op zondag 7 maart 2010 22:42 schreef cptmarco het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
me and my guitar...
Moeten ze wel op zoek naar vervangende modsquote:Op zondag 7 maart 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
STEL nou he... gebeurt niet, maar stél... dat Sieneke haar stem kwijt is, de tekst vergeet en dat het draaiorgel niet gestemd is... en ze wint niet. Wat dus haast niet kan, want ze gaat gewoon winnen. Hoi Dirk. Maar stel...
Dan mag deze winnen. Want dan is volgend jaar het Songfestival alsnog lekker dichtbij.
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten ze wel op zoek naar vervangende mods.
Welnee, dat doen we gewoon daarvandaan ook enzo.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moeten ze wel op zoek naar vervangende mods.
Het lijkt me een goed idee om eerst even te kijken welk hotel geschikt is. Ik pik je morgen wel op voor een weekje onderzoek.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, dat doen we gewoon daarvandaan ook enzo.
Komt goed
Dirk, zullen we vast een hotel boeken in België?
Voor de zekerheid? Voor een aantal van hier?
Hoi Paddestoeltje!
Geloof er niets van, want bijna alle landen hebben rustige, eenvoudige (saaie, imo) nummers gekozen.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Belgie is 100% zeker een qualifier... het is heel erg in het straatje van Re-Union in 2004.... eenvoud scoort dit jaar
quote:
quote:i wish it would win, but it won't. It's too good for ESC. The contest doesnt deserve a song like this.
*stil*quote:Op zondag 7 maart 2010 22:52 schreef Dirkh het volgende:
Oh paddestoel, als je meeleest, morgen ben ik wat later thuis. Zeg dat ik rond zaterdag, zondag of volgende maand weer terug ben.
Mooie reactie, maar ook beetje rare reactie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |