Ja Ik wil!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ja!
Misschien kan ik Snkr en Romika ook overhalen, dat ligt toch op de route![]()
Snkr zei gisteren nog tegen me dat ze nog wel ChG wil proberen
!!
Had laatst een kleurtje van Misa gezien, heb het thuis op geschreven, dus misschien dat die nuttig is om daar te bestellen.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:46 schreef Daph_ het volgende:
Ja maar OPI ga je daar natuurlijk niet bestellen
OMG, dat filmpjequote:Op maandag 8 maart 2010 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was ook op z'n zachtst gezegd niet blij. Gelukkig viel het mee om de vieze flesjes schoon te krijgen, alleen die jade was een beetje lastig omdat er stukjes glas in de opgedroogde lak geplakt zaten. Maar goed, alles is dus weer schoon. Het deed me wel heel erg hieraan denken:
Sorry, heb ik nog nooit gehad en heb mijn paypal toch al minstens een keer of 100 gebruikt...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:59 schreef princess-a het volgende:
Snapt iemand dit van Paypal? Ik hoor maar niks van TD na 8 dagen, dus ik denk even mijn Paypal checkenNu staat er bij Status betaling: Pending until 5 mrt 2010. Betaling aan TransDesign Inc Status; niet verrekend.
Terwijl het al een week geleden van mijn bankrekening gehaald is? Hoe raar
Tof hoor, die foil nagels! En je CG nagellak is ook heel mooi!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
China Glaze - Him Out:
[ afbeelding ]
en mijn full-foil nagels. Zo close up veel lelijker dan dat ze er met het blote oog uitzagen.
[ afbeelding ]
nu ff de laatste pagina's bijlezen
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:45 schreef PeRi het volgende:
Kunnen we niet ff een dagtrip maken, iemand rijdt een rondje Holland en pikt de rest op.
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
China Glaze - Him Out:
[ afbeelding ]
en mijn full-foil nagels. Zo close up veel lelijker dan dat ze er met het blote oog uitzagen.
[ afbeelding ]
nu ff de laatste pagina's bijlezen
Ik blijf ernaar kijken en draaien in het licht enzo.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik blijf ernaar kijken en draaien in het licht enzo.
Pics!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:32 schreef Nune het volgende:
Hihihi ik heb net drie OPI's en twee Zoya's voor $21 gekocht, inclusief shipping.![]()
![]()
Haha jaquote:Op maandag 8 maart 2010 17:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Echt?Puntoortje woont ook al in dezelfde plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |