Dat is het anthem.quote:
Hmm. Dat stukje van Masters.. Masters is ook van een ander liedje. Ik heb het namelijk afgelopen November ook al op MoH gehoord.quote:
Het enige wat ik kan verstaan is "it's over", en dan kom ik op brokencyde - 2drunk2drive uit.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:27 schreef Thas het volgende:
Welk nummer is dit? De mini-stukjes tekst die ik versta, geven geen resultaat op google (I need to fuck you ??) en in de comments staat het ook niet.
en niet haten hea, jwz(dit is overigens een serieuze vraag en ik heb hem echt zelf geprobeerd te vinden
)
Hmm.. Man of vrouw? Is het een dancenummer?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:40 schreef willempjewever het volgende:
Ik zit nu lekker in mijn kantoortje radio 538 te luisteren. Ik ben op zoek naar een bepaald liedje wat ik steeds hoor….het heet: i’ll never be the sahame……(zo zingen ze het)…maar het staat volgens mij niet in de top 40. Maar gisteren in de auto hoorde ik het ook weer……
Iemand een idee?
Die is al gevondenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Hmm.. Man of vrouw? Is het een dancenummer?
Woeps, iets te enthousiastquote:Op maandag 8 maart 2010 18:22 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Die is al gevondenWas Timbaland feat. Katy Perry
Weet niet of je iets van het deuntje weet ? Anders kun je wat neuriën en dat evt. opnemen en ef uploaden en hier plaatsen.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:03 schreef Nijmegen17 het volgende:
He Mensen,
ik zoek een liedje met deze songtekst:
mm m mmm mm mmmm mmmm mmmmm mm
mmmmm mmm mmm mmmm mmm.
Vrij oud liedje volgens mij en er wordt in gezongen.
Het is in ieder geval niet
Vangelis - Conquest paradise
Crash test dummies - mmmm mmmmm
Volgens mij ook gezongen door man en vrouw.
Ik snap dat het weinig tekst ismaar ik hoop dat iemand weet welk liedje ik bedoel.
Jammer genoeg is dat hem nietquote:Op maandag 8 maart 2010 16:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan verstaan is "it's over", en dan kom ik op brokencyde - 2drunk2drive uit.
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:10 schreef Thas het volgende:
[..]
Jammer genoeg is dat hem niet![]()
Ik versta "and I got you with me" (0:36), en "I need to ??? you" 1:07 maar beiden leveren niets op![]()
Ach, misschien hebben ze het nummer gewoon nooit uitgebracht
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:10 schreef SLP_ het volgende:
Ik zoek een liedje maar weet geen tekst, hendigHet is een vrij nieuw nummer denk ik, ik kende het in ieder geval nog niet. Het is gezongen, nja meer rap achtig, door een vrouw. De stem deed me denken aan Fergie, maar dat was het niet. Het liedje is R&B/hiphop achtig ofzo maar dan in de stijl van Timbaland
Weet iemand toevallig wat ik bedoel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |