quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:59 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek een dance plaat van een jaar of 8 geleden dacht ik, heb niet veel info, maar het was een clip waarin steeds bergen te zien waren
quote:
Ik heb 't geprobeerd met Shazam, meerdere keren zelfs maar wordt niet herkend.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:57 schreef meetyou het volgende:
Ik heb jullie hulp nodig bij het vinden van een liedje. Ik heb dit liedje verschillende keren in heel veel discotheken gehoord, maar kon telkens niet achterhalen hoe deze heet.
Kijk eens naar dit YouTube filmpje: >
< het liedje wat ik bedoel begint bij 1:13 . Ik heb begrepen dat iPhone-gebruikers een applicatie hebben waarmee zij de naam van een nummer kunnen achterhalen. Nou, hopelijk kan iemand mij hiermee helpen. Ik ben zelf een hobby DJ en zou dit liedje dan ook wat vaker tijdens mijn optredens willen gebruiken.
Ugly Duckling - Everybody C'monquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:33 schreef isaacd2000 het volgende:
Weet iemand toevallig hoe het oldschool hiphop nummer heet dat in onderstaand filmpje een paar seconden te horen is? Start op 21 seconden. Staat me iets van bij dat het van Ugly ducklin is, maar weet dat niet zeker. Thanks!
?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:20 schreef swarmahoer het volgende:
het is een liedje dat oa gebruikt is in revenge of the nerds, en ook in family guy aflevering 716 (peters progress, begint op 19 minuut)
tekst van revenge of the nerds:
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands. We're Lambda Lambda Lambda and Omega Mu. We come here on stage tonight to do our show for you. We got a rockin' rhythm and a hi-tech sound that'll make you move your body down to the ground. We got Poindexter on the violin, and Lewis and Gilbert will be joining in. We got Booger Presley on the mean guitar and a rap by little ol' me Lamar. We got Takashi beating on his gong, the boys and the Mu's are clapping along. And just when you thought, ya seen it all, along comes a Lambda four foot tall. So Wormser come on out here on the floor, so we can move our bodies, like never before. Break
vet melodietje met een electronisc deuntje er doorheenwie weet welke t is ?
neequote:
12. Dash Berlin with Cerf, Cerf Mitiska & Jaren - Man On The Run (Dub Mix)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:19 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet op 2:00?
thx in advance
ok thanxquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
12. Dash Berlin with Cerf, Cerf Mitiska & Jaren - Man On The Run (Dub Mix)
Dit schijnt het origineel te zijn, andere tekst, maar de muziek van dit nummer is voor de film gebruiktquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:41 schreef swarmahoer het volgende:
ah, dit is hem!
maar waar komt het origineel vandaan...
Al gevonden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:13 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek nummer met ongeveer dezelfde melodie van deze plaat:
Alleen is het dan een schel (snaar)instrument.
Bedoel je toevallig deze?quote:Nogmaals een nummer wat ik zoek: een dancenummer van minstens 4 jaar oud met onverstaanbaar oosters/Chinees gejengel erin (vocalen). De vocalen zijn schel en blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |