Hahaha oh wat stom..het is een poes! En ze is ook echt een schatje ja...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
Heeft er wel wat van weg he? Pluimstaartje en pluimpjes op de oren.
Maar zou ook nog wel een boskat of zo kunnen zijn denk ik. Wel een heel lief snuitje in ieder geval![]()
Is het een kater of een poes want je zegt ze en hij
Ben wel benieuwd hoe het nu met je kat gaat eigenlijk...quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:11 schreef LeNick het volgende:
Ik houd jullie zeker op de hoogte! Komende 8 weken zijn in zekere zin cruciaal, slaat het aan, of niet? Zoniet, dan kunnen we gelukkig alsnog bestralen, en als het wel aanslaat dan zitten we natuurlijk goed!
Redelijk redelijk.. Hij moet iedere keer na een chemo 2 dagen apart van alle andere katten, en als mensen ook zo min mogelijk contact, tenzij je heel goed je handen wast daarna. Omdat de uitstoffen giftig zijn voor gezonden mensen/dieren. Daar kan het juist kankercellen aanmaken. Ongeveer 5% van de katten heeft na een chemo last van misselijkheid of andere symptonen. Na de eerste chemo is het een week goed gegaan. Na de 2e chemo ook, tot bijna precies een week na die tweede chemo. Toen moest hij opeens overgeven een paar keer. Terwijl hij nooit een kat is geweest die overgeeft. Ook had hij opeens wat dunnere poep..quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:27 schreef felixvulgaris het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe het nu met je kat gaat eigenlijk...
Verdraagt hij de chemo goed?
Ik hoop zo dat het allemaal beter gaat straks..quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:14 schreef LeNick het volgende:
[..]
Redelijk redelijk.. Hij moet iedere keer na een chemo 2 dagen apart van alle andere katten, en als mensen ook zo min mogelijk contact, tenzij je heel goed je handen wast daarna. Omdat de uitstoffen giftig zijn voor gezonden mensen/dieren. Daar kan het juist kankercellen aanmaken. Ongeveer 5% van de katten heeft na een chemo last van misselijkheid of andere symptonen. Na de eerste chemo is het een week goed gegaan. Na de 2e chemo ook, tot bijna precies een week na die tweede chemo. Toen moest hij opeens overgeven een paar keer. Terwijl hij nooit een kat is geweest die overgeeft. Ook had hij opeens wat dunnere poep..
Toen bij de 3e chemo heeft ie daar de hele boel onder gescheten voordat de chemo werd toegediend (en dat was gister)Toen heeft ie wel zo'n injectie gehad, enzym ofzo.. Die helpt ook, wat precies weet ik niet.. En ook pillen tegen diarree. Sinds de eerste chemo is hij natuurlijk niet helemaal de oude, maar dat kan ook van de stress zijn, want hij heeft het nu al meer door. Ook als de bench in de kamer komt gaat ie al in de hoek van de kamer zitten. Al is hij bij de dokter zelf heel lief, hij heeft zelfs nog alleen maar chemo gehad zonder licht roesje (narcose) omdat hij zo rustig is
![]()
Maar of die diarree als water bij de dokter nou was van de chemo als gevolg, of puur toeval dat hij gewoon even wat minder lekker was en dan icm de stress, weten we natuurlijk niet.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh, wat leuk! Zo zijn katten buiten bedoeld
Ah, heb je dat arme beest vastgeprikt op het dartboardquote:
Het is zo'n afschuwelijk kleedje die mn vriend kreeg van zn zusje omdat hij zo van darten hield.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ah, heb je dat arme beest vastgeprikt op het dartboard
Ik had ook een emmer neergezet, maar ik heb geloof ik de enige coon op de wereld die bang is voor water.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een leuke foto's. Zorro had van mij met de warmte een emmer water gekregen. Hij was helemaal in zijn element en die emmer moest natuurlijk leeg. Fire was alleen niet zo blij dat hij nat werd gespetterd. Ik zal het de volgend keer ook maar vast leggen op foto.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:48 schreef heartwork het volgende:
thanks senesta.
Het enige nadeel van zn mooie vacht is dat hij, wanneer je hem aait, gelijk gaat likken/schoonmaken. En dan likt hij dus steeds zijn kraag in zijn bek. Vind het zo zielig. Twijfel er nu steeds aan of ik zn kraag moet halveren.
Zn kont knip ik sowieso altijd ivm mogelijke diarree ofzo.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:55 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ik had ook een emmer neergezet, maar ik heb geloof ik de enige coon op de wereld die bang is voor water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |