Ik moet het nog maar zien dat ze Shiiiiiiiiiiiiiiiine gaan overtreffenquote:
Geen avond. Een uurtje.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom zou je naar een verloren liedje luisteren en er een avond naar kijken?
Oh, dat is inderdaad stom! En wat een hufter dan! (hoewel je dat op dat moment waarschijnlijk nog niet vondquote:Op zondag 7 maart 2010 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het was op zich ook wel oke, totdat ik hem een week later zag op een dinertje waar hij ook was uitgenodigd (en ik hem dus nog steeds echt leuk vond), maar hij voor mijn neus enorm met iemand anders ging zitten flirten die hij nog niet kende. En aan het eind van de avond zaten ze bij elkaar op schoot. Dat was echt enorm kut. Ook omdat ik eigenlijk pas vrij laat op de avond door had dat ze daadwerkelijk elkaar enorm interessant vonden.
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
PSSSSSSSSSSSSSSST
FF-ers:
[SC] #670 Op een zonnige zondagmiddag
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaa ouwe spammertttt, ik zag de PM ook al en de mededeling daarquote:Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
PSSSSSSSSSSSSSSST
FF-ers:
[SC] #670 Op een zonnige zondagmiddag
![]()
![]()
![]()
Ja hallo! Mannen zijn jagers, als ze een prooi hebben gevangen dan moeten ze na het genieten van de prooi wel weer op jacht. Vrouwen hebben het mentaal castreren uitgevonden, iets wat ze met een mooi woord "relatie" noemen, maar het instinct blijft. Hoe trouw een man ook is, hij jaagt.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad stom! En wat een hufter dan! (hoewel je dat op dat moment waarschijnlijk nog niet vond)
Tssssssssss, mannen...![]()
Ik heb hem nog nooit gezien, maar dat klinkt idd als de verhaallijn ja.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Couples Retreat![]()
Dat was toch met die 3 stellen op dat sufkutteneiland met die yogaleraar en aan de andere kant dat pary-eiland?
jagen okee, maar dat "van de prooi genieten" hoeft dan toch niet?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja hallo! Mannen zijn jagers, als ze een prooi hebben gevangen dan moeten ze na het genieten van de prooi wel weer op jacht. Vrouwen hebben het mentaal castreren uitgevonden, iets wat ze met een mooi woord "relatie" noemen, maar het instinct blijft. Hoe trouw een man ook is, hij jaagt.
Hij was echt lachen jaquote:Op zondag 7 maart 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit gezien, maar dat klinkt idd als de verhaallijn ja.
Vind Vince Vaughn altijd wel tof, een botte lul, maar wel tof. Istie dat ook weer in deze film? Bot en horkerig?
Of juist welquote:Op zondag 7 maart 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jagen okee, maar dat "van de prooi genieten" hoeft dan toch niet?
Het correcte antwoord is "Maar natuurlijk niet schatje"quote:Op zondag 7 maart 2010 21:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jagen okee, maar dat "van de prooi genieten" hoeft dan toch niet?
Oh leuk, echt zo'n singer-songwriter jongenquote:
Ja, ik postte m en toen zag ik de PM pas (wist wel dat er gepmd ging worden, maar ik dacht; voor de zekerheidquote:Op zondag 7 maart 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaa ouwe spammertttt, ik zag de PM ook al en de mededeling daar
Leuk idee! Heb ik net daar gepost
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh leuk, echt zo'n singer-songwriter jongen
Dat worden vast geen nummers a la Shiiiiiiiiiiine
Ik zal nooit de Belgische inzending vergeten van ene Barbara (volgens mij) die een afgrijselijk geel-achtig kleedje aan had op het ESF. Hihiiiiiiihi.
Vince! Vince-vince!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij was echt lachen ja![]()
En wie Vince is weet ik niet....
Die knalgele schoenen dan onder dat kleedje met vaal-geel-grijs-onbestemdachtig kleurtjequote:Op zondag 7 maart 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen Greys, dat kapsel, die pony, god wat jaloersmakend
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het correcte antwoord is "Maar natuurlijk niet schatje"
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:08 schreef cptmarco het volgende:
"that's Barbara making a fashion statement for Belgium there..."
Oh kut, nu is het oorlogquote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een Belg was, vraag me niet waarom?
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een Belg was, vraag me niet waarom?
Oh diequote:Op zondag 7 maart 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Vince! Vince-vince!
In The Break Up (met Jennifer Aniston, toen ook echt zijn scharrel) was hij ook zo lekker bot
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |