quote:Op zondag 7 maart 2010 19:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb geen een kaartje voor een festival.
Net niet rondkomenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:41 schreef AskMe het volgende:
[..]
maar jij bent toch de festivalbezoeker en artiesten/bands etc?
Wauwquote:Op zondag 7 maart 2010 19:42 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik heb eindelijk een signature, na tig jaar op FOK!
Maar ik weet nog niet wat ik ga doenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:41 schreef AskMe het volgende:
[..]
maar jij bent toch de festivalbezoeker en artiesten/bands etc?
Lukt het nu al wat aardig met op jezelf wonen ?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik weet nog niet wat ik ga doenmisschien ga ik naar Engeland wat festivals rond, misschien naar het oostblok. Ik zie het wel
zit je al honderd miljoen miljard jaar op FOK!?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:42 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik heb eindelijk een signature, na tig jaar op FOK!
Schipholquote:Op zondag 7 maart 2010 19:44 schreef Mattt het volgende:
Is het al gemeld waar de aflevering over gaat vanavond van Alberto ? Want ik anders al zo'n vermoeden..
Wat was je vermoeden?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:44 schreef Mattt het volgende:
Is het al gemeld waar de aflevering over gaat vanavond van Alberto ? Want ik anders al zo'n vermoeden..
Ah gossie, jonkie.quote:
Ja.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
zit je al honderd miljoen miljard jaar op FOK!?
Trouwens, je 12 dagen ouder dan mij
Jaquote:Op zondag 7 maart 2010 19:44 schreef Mattt het volgende:
ik heb het nog niet gehoord.. dus deel je vermoeden...quote:Op zondag 7 maart 2010 19:44 schreef Mattt het volgende:
Ik ben nóg ouder.quote:
Je houdt het bij?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:47 schreef xxiessiexx het volgende:
M'n fobo heeft er gelijk weer 100 views bij
Je bent niet de enigequote:Op zondag 7 maart 2010 19:47 schreef dubidub het volgende:
Jezus, ik zit hier met een stel kids opgescheept.
* dubidub ouwe lul voelt.
Bijna 20 eh!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zijn jullie allemaal van zulke jonge kindjes?
Vergeleken met mij is dat wel zo.quote:
Ik ben ook bijna twintigquote:
Niet allemaal, eh.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
ik ben bijna 21quote:Op zondag 7 maart 2010 19:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je bent zo oud als je je voeltquote:Op zondag 7 maart 2010 19:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vergeleken met mij is dat wel zo.
neuh.. echt niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Pippi Langkous heeft daarvoor wel wat.quote:
Dat is toch een criterium om SBS 6 te kijkenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
die bruid die de verkeerde naam noemde was wel ernstig jaquote:
Wat is jouw leeftijd danquote:
Kloptquote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dan zit je in de tig en daar kom je pas uit als je 100 bent
Wel dusquote:Op zondag 7 maart 2010 19:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb geen zin om dit hele topic door te lezen, maar het is dus nog niet bekend wat Alberto nou weer heeft uitgespookt?
SPANNENGDDDDD!![]()
Iets met Schiphol en explosieven in een vliegtuig.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb geen zin om dit hele topic door te lezen, maar het is dus nog niet bekend wat Alberto nou weer heeft uitgespookt?
SPANNENGDDDDD!![]()
Hij is undercover gegaan op fok en presenteert vanavond zijn bevindingenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:52 schreef Quyxz_ het volgende:
SPANNENGDDDDD!![]()
Zit er dik inquote:Op zondag 7 maart 2010 19:52 schreef TheKC het volgende:
Volgens mij is dit deel al vol voordat wegmisbruikers begint
Altijd toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:52 schreef TheKC het volgende:
Volgens mij is dit deel al vol voordat wegmisbruikers begint
en wat zullen zijn bevindingen zijnquote:Op zondag 7 maart 2010 19:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hij is undercover gegaan op fok en presenteert vanavond zijn bevindingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |