Zie OP?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:20 schreef dubidub het volgende:
Welke top 25 is er nu bezig? Dit is nl. geniaal
Elke week zet ik er een nieuwe OP in. Elke week. En er wordt niet eens naar gekekenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:20 schreef dubidub het volgende:
Welke top 25 is er nu bezig? Dit is nl. geniaal
Ik kijk wel!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Elke week zet ik er een nieuwe OP in. Elke week. En er wordt niet eens naar gekeken
Da's al een beginquote:Op zondag 7 maart 2010 19:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik kijk wel!
Lezen is een ander verhaal![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Elke week zet ik er een nieuwe OP in. Elke week. En er wordt niet eens naar gekeken
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:24 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het is me nooit opgevallen dat dat tv-gids-knipsel elke week anders is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij ook niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:24 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het is me nooit opgevallen dat dat tv-gids-knipsel elke week anders is.
we gaan gezellig allemaal tegen elkaar aanzittenquote:
Ik zeg: meetquote:Op zondag 7 maart 2010 19:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
we gaan gezellig allemaal tegen elkaar aanzitten
Hoe schattigquote:Op zondag 7 maart 2010 19:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
*pakt een groot deken*
Ik woon in Rotterdamquote:Op zondag 7 maart 2010 19:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
![]()
Zal ik zo ff een rondje fietsen langs alle SBS-luitjes hier?
Ik zie een snelgeorganiseerde FOK!-KLB!-ZondagavondSBSkliek-meet voor me, met één heel groot bankstel en een stel kansloze mensen die met z'n allen "Koos +1!!11" schreeuwen op het moment dat Koos in beeld verschijnt...quote:Op zondag 7 maart 2010 19:27 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me kapotzweet als ik dat plan in uitvoering breng. Nouja ik zie wel wat van Zuid-Holland zoquote:Op zondag 7 maart 2010 19:28 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik woon in Rotterdam![]()
Maar als je fietst wordt het nog kouder![]()
Da's toch keigaaf!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zie een snelgeorganiseerde FOK!-KLB!-ZondagavondSBSkliek-meet voor me, met één heel groot bankstel en een stel kansloze mensen die met z'n allen "Koos +1!!11" schreeuwen op het moment dat Koos in beeld verschijnt...
jaaaaaaaaaaa wanneer gaan we nou mietenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik zie een snelgeorganiseerde FOK!-KLB!-ZondagavondSBSkliek-meet voor me, met één heel groot bankstel en een stel kansloze mensen die met z'n allen "Koos +1!!11" schreeuwen op het moment dat Koos in beeld verschijnt...
En TYFUSDWERG!!! roepen als Andre van der Toorn in beeld komtquote:Op zondag 7 maart 2010 19:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik snap diequote:Op zondag 7 maart 2010 19:28 schreef dubidub het volgende:
[..]
Da's 3x zo ver als naar mijn huis!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:30 schreef xxiessiexx het volgende:
Het verste wat ik ooit gefietst heb vanuit m'n woonplaats is Maasland, dus ik was wel in de buurt
Heb restecp!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:30 schreef Roerkoning het volgende:
[..]
En TYFUSDWERG!!! roepen als Andre van der Toorn in beeld komt
Geweldigquote:
Ik zie alweer dat je veel te dichtbij woontquote:Op zondag 7 maart 2010 19:32 schreef dubidub het volgende:
[..]
Dus we moeten ergens een plekje tussen onze huizen in vinden....
Prinsenbos?
hehequote:Op zondag 7 maart 2010 19:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken wat je bedoelde
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:32 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zie alweer dat je veel te dichtbij woont
Daar wachten we op!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:35 schreef teamlead het volgende:
weten we nu al wat er zo schokkend gaat zijn aan onderkoffer? Behalve dat hij op broadway "DAT DIT KAN IN NEDERLAND EINS" gaat staan roepen?
Diner op 't prinsenbos, (ik gok dat dat binnen de bezorggrenzen van de New York Pizza valt), om vervolgens op de bank neer te ploffen en SBS te gaan kijken.quote:
Ik weet nu pas waar het prinsenbos precies ligt hequote:Op zondag 7 maart 2010 19:37 schreef dubidub het volgende:
[..]
Diner op 't prinsenbos, (ik gok dat dat binnen de bezorggrenzen van de New York Pizza valt), om vervolgens op de bank neer te ploffen en SBS te gaan kijken.
Hoe idyllisch.
Weekje ofzo. Bizar snelquote:Op zondag 7 maart 2010 19:38 schreef AskMe het volgende:
[..]
Neeik hoorde wel dat alles snel was uitverkocht
*wegdroomtquote:Op zondag 7 maart 2010 19:39 schreef Doler12 het volgende:
Ik ga lachen als hij fok gaat bedanken in een van zijn afleveringen!
Jij hebt zeker een kaartje voor pinkpop en was te laat voor lowlandsquote:Op zondag 7 maart 2010 19:39 schreef Juicyhil het volgende:
Lowlands
Pinkpop is veul beter![]()
Maar Sziget dat is de baas der festivals.
Wat?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik weet nu pas waar het prinsenbos precies ligt heIk dacht dat het veel verder weg was.
Sterker nog, ik heb geen een kaartje voor een festival.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:40 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een kaartje voor pinkpop en was te laat voor lowlands
Dan kan je mij oprapen.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:39 schreef Doler12 het volgende:
Ik ga lachen als hij fok gaat bedanken in een van zijn afleveringen!
Geen geld hequote:Op zondag 7 maart 2010 19:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb geen een kaartje voor een festival.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |