quote:
Ja! Ja? MSN!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja
hetzusjevan! We moeten nog iets plannen
Dat zullen we idd eens snel regelen via MSN!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja! Ja? MSN!Hoe gaat het verder met de studie en je drukke werkschema?
lekker soepiequote:
Diabloquote:Op donderdag 11 maart 2010 17:57 schreef Stuurloos het volgende:
Zal er de komende tijd niet elke dag zijn, heb mn oude hobby weer opgepakt: Diablo II - Lord of Destruction, dus ben weer druk aan het gamen (behalve onder werktijd natuurlijk niet)
Ja geweldig spel, ook al is het bijna 10 jaar geleden uitgebracht. Diablo III moet nog uitkomen (in 2011 of 2012) en daar ben ik wel erg benieuwd naar. Er zitten btw nu al muggen hierquote:
Versgeperste sinaasappelsap uit de ijskastquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:23 schreef hetzusjevan het volgende:
Mijn oom's perssinaasappelen(hij is fruitboer). Die perssinaasappelen van de Jumbo en AH zijn echt niets vergeleken met dit. Overheerlijk, versgeperst sinaasappelsap met ijsklontjes
.
Ik moet echt meer fruit eten. Krijg het gratis mee, oom woont hier in de straat en toch eet ik het amper.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
Versgeperste sinaasappelsap uit de ijskast
Lekkerquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
Versgeperste sinaasappelsap uit de ijskast
Wat doet u bij De Rooi Pannen en welke afdeling? Heb daar laatst gesolliciteerd, maar helaas niet uitgenodigd voor een gesprek..quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:19 schreef OuweBaas het volgende:
* OuweBaas meld zich![]()
Woonachtig in het mooie Goirle maar werkzaam bij De Rooi Pannen in TLB
Please contact your manager! (Alcohol/Tobacco)quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef theKiD het volgende:
http://www.moderndrunkard(...)1_02_booze_rules.htm
Als ik echt gemeen wil zijn begin in tegen Nint over Diablo III, wachten duurt lang....quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:07 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja geweldig spel, ook al is het bijna 10 jaar geleden uitgebracht. Diablo III moet nog uitkomen (in 2011 of 2012) en daar ben ik wel erg benieuwd naar. Er zitten btw nu al muggen hier. Steken gewoon door mn pantalon heen..
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als ik echt gemeen wil zijn begin in tegen Nint over Diablo III, wachten duurt lang....
69. If there is ever any confusion, the fuller beer is yours.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:11 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Please contact your manager! (Alcohol/Tobacco)
Niet toegestaan dus hier op werk..
86. You will forget every one of these rules by your fifth drink.quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:25 schreef theKiD het volgende:
[..]
69. If there is ever any confusion, the fuller beer is yours.![]()
Die kans acht ik op sommige drink-dagen idd best grootquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
86. You will forget every one of these rules by your fifth drink.
Ik moest hem toch weer even op het bestaan van het spel wijzen, het leverde een erg sip gezicht op (en die post)quote:
quote:11. Unacceptable things to say after doing a shot: Great, now I’m going to get drunk. I hate shots. It’s coming back up.
Sorry ik ben in een treiter-bui vanwege mijn goede humeurquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik moest hem toch weer even op het bestaan van het spel wijzen, het leverde een erg sip gezicht op (en die post)
Treiterbuien zijn mooi, jammer genoeg heb ik nu niemand om te treiteren. Morgen vanaf 12.00 uur is de stagiaire weer de lulquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Sorry ik ben in een treiter-bui vanwege mijn goede humeur![]()
En je kunt iemand niet vaak genoeg wijzen op het feit: " Geduld is een schone zaak" Als hij vol verwachting en spanning uitkijkt naar een bepaalde datum![]()
Moet nu nog iets meer als een uur voor ik naar huis kan, dan 4 uur slapen voor ik weer op moet staan, dus ik denk dak morgen in nog meligere-treiterbui ga zijn op me werk, vanwege slaapgebrek..quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Treiterbuien zijn mooi, jammer genoeg heb ik nu niemand om te treiteren. Morgen vanaf 12.00 uur is de stagiaire weer de lul
Oh godquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Moet nu nog iets meer als een uur voor ik naar huis kan, dan 4 uur slapen voor ik weer op moet staan, dus ik denk dak morgen in nog meligere-treiterbui ga zijn op me werk, vanwege slaapgebrek..![]()
Chauffeurs, BE AWARE!!!
Ik tot 23 en dan om 05.30 weer op, dan van 7 tot 15, daarna snel naar huis om mn katten eten te geven en spullen in te pakken en dan naar mn vriendin in Bavel, want de vriend van haar zus heeft zn diploma gehaald (is nu officieel leraar Economie), dus zijn we (schoonfamilie en ik) uitgenodigd voor een avond gourmetten in 's-Gravenmoer..quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Moet nu nog iets meer als een uur voor ik naar huis kan, dan 4 uur slapen voor ik weer op moet staan, dus ik denk dak morgen in nog meligere-treiterbui ga zijn op me werk, vanwege slaapgebrek..![]()
Chauffeurs, BE AWARE!!!
Ben nu op een ander bedrijf dus dat gaat m niet worden. En kost me nu 10 minuten om thuis te komen, en morgenvroeg 5 minuten rijden naar ander bedrijfquote:
Ik krijg geen wilde feestassociaties bij "leraar economie". De mijne was zo saai dat ik me hem niet eens meer voor de geest kan halen. (ik geloof iig dat het een man was)quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:51 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik tot 23 en dan om 05.30 weer op, dan van 7 tot 15, daarna snel naar huis om mn katten eten te geven en spullen in te pakken en dan naar mn vriendin in Bavel, want de vriend van haar zus heeft zn diploma gehaald (is nu officieel leraar Economie), dus zijn we (schoonfamilie en ik) uitgenodigd voor een avond gourmetten in 's-Gravenmoer..
Met drank op word iedereen een feestneusquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik krijg geen wilde feestassociaties bij "leraar economie".
Hoewel omstanders daar soms toch anders over denkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Met drank op word iedereen een feestneus
Fuck die omstandersquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoewel omstanders daar soms toch anders over denken
Het zal heus wel gezellig worden. Gelukkig voor hem issie geslaagd. Het heeft iig een half jaar langer geduurd dan gepland geloof ik. Scheelt mij iig dat ik morgen niet hoef te kokenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik krijg geen wilde feestassociaties bij "leraar economie". De mijne was zo saai dat ik me hem niet eens meer voor de geest kan halen. (ik geloof iig dat het een man was)
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef theKiD het volgende:
http://www.moderndrunkard(...)1_02_booze_rules.htm
Als voormalig hobby-DJ kan ik niets anders dan aandacht op deze regel vestigenquote:26. If there is a d.j., you can request a song only once per night. If he doesn't play it within half an hour, do not approach him again. If he does play it, do not approach him again.
Note takenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:38 schreef Guard het volgende:
[..]
[..]
Als voormalig hobby-DJ kan ik niets anders dan aandacht op deze regel vestigen![]()
Deze moet je onthouden
Rij dan meteen ook even door naar Apeldoorn en doe mijn ouders even de groetenquote:
Werken wa andersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat moet jij zo ver weg gaan doen dan?
ITquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:08 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Wat doet u bij De Rooi Pannen en welke afdeling? Heb daar laatst gesolliciteerd, maar helaas niet uitgenodigd voor een gesprek..ondanks dat ik daar 3 jaar op school heb gezeten (HOM 2004-2007)
F1quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen! Bijna weekend. Of nouja, ik moet zaterdag nog werken, maar het idee is er
.
Ugh, F1 begint weer. Stipt om 12 uur as zondag.. betekent dus niet uitslapen-bij-vriendje-tot-11-uur-en-uitgebreid-ontbijten maar uitslapen-en-daarna-naar-huis-gebonjourd-worden-omdat-meneer-F1-moet-zien. Ik mag hopen dat de voorbeschouwing om 12 uur begint en niet om 11 uur trouwens
. Die moet ie ook altijd zien
.
quote:
Mag je niet meekijken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen! Bijna weekend. Of nouja, ik moet zaterdag nog werken, maar het idee is er
.
Ugh, F1 begint weer. Stipt om 12 uur as zondag.. betekent dus niet uitslapen-bij-vriendje-tot-11-uur-en-uitgebreid-ontbijten maar uitslapen-en-daarna-naar-huis-gebonjourd-worden-omdat-meneer-F1-moet-zien. Ik mag hopen dat de voorbeschouwing om 12 uur begint en niet om 11 uur trouwens
.
Ik was ooit een paar dagen in Beekbergen (tegen Apeldoorn aan), werd ik daar door een paar mensen op straat aangesproken die de weg vroegen naar de Beekse Bergenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rij dan meteen ook even door naar Apeldoorn en doe mijn ouders even de groeten
Dat meen je niet serieusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik was ooit een paar dagen in Beekbergen (tegen Apeldoorn aan), werd ik daar door een paar mensen op straat aangesproken die de weg vroegen naar de Beekse Bergen
Wat zei je, hier even doorrijden, A50 volgen richting Arnhem, Nijmegen, Den Bosch, Tilburg en dan de bordjes volgen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook toen ze het vroegen, maar toch wel
En dan 's middags ook nog Ajax-PSV... Heerlijk sportdagje!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:08 schreef hetzusjevan het volgende:
.
.
Bedoel je Senna?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:34 schreef Guard het volgende:
met de beste coureur aller tijden (imo) erin
yup (zie helm)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]Bedoel je Senna?
gaat nog spannend worden!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En dan 's middags ook nog Ajax-PSV... Heerlijk sportdagje!
Comic Sans, altijd de oplossing!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:58 schreef styliste het volgende:
[..]
gaat nog spannend worden!
Blugh, ik moet een passend lettertype hebben voor een logo en t wil maar niet lukken..
simpel: Tilburg #xxx sans Comic sansquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef PierreTT het volgende:
Nieuwe TT suggestie anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |