Ik was ooit een paar dagen in Beekbergen (tegen Apeldoorn aan), werd ik daar door een paar mensen op straat aangesproken die de weg vroegen naar de Beekse Bergenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rij dan meteen ook even door naar Apeldoorn en doe mijn ouders even de groeten
Dat meen je niet serieusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik was ooit een paar dagen in Beekbergen (tegen Apeldoorn aan), werd ik daar door een paar mensen op straat aangesproken die de weg vroegen naar de Beekse Bergen
Wat zei je, hier even doorrijden, A50 volgen richting Arnhem, Nijmegen, Den Bosch, Tilburg en dan de bordjes volgen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook toen ze het vroegen, maar toch wel
En dan 's middags ook nog Ajax-PSV... Heerlijk sportdagje!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen! Bijna weekend. Of nouja, ik moet zaterdag nog werken, maar het idee is er
.
Ugh, F1 begint weer. Stipt om 12 uur as zondag.. betekent dus niet uitslapen-bij-vriendje-tot-11-uur-en-uitgebreid-ontbijten maar uitslapen-en-daarna-naar-huis-gebonjourd-worden-omdat-meneer-F1-moet-zien. Ik mag hopen dat de voorbeschouwing om 12 uur begint en niet om 11 uur trouwens
. Die moet ie ook altijd zien
.
Bedoel je Senna?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:34 schreef Guard het volgende:
met de beste coureur aller tijden (imo) erin
yup (zie helm)quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]Bedoel je Senna?
gaat nog spannend worden!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En dan 's middags ook nog Ajax-PSV... Heerlijk sportdagje!
Comic Sans, altijd de oplossing!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:58 schreef styliste het volgende:
[..]
gaat nog spannend worden!
Blugh, ik moet een passend lettertype hebben voor een logo en t wil maar niet lukken..
simpel: Tilburg #xxx sans Comic sansquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:13 schreef PierreTT het volgende:
Nieuwe TT suggestie anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |