Ik tot 23 en dan om 05.30 weer op, dan van 7 tot 15, daarna snel naar huis om mn katten eten te geven en spullen in te pakken en dan naar mn vriendin in Bavel, want de vriend van haar zus heeft zn diploma gehaald (is nu officieel leraar Economie), dus zijn we (schoonfamilie en ik) uitgenodigd voor een avond gourmetten in 's-Gravenmoer..quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Moet nu nog iets meer als een uur voor ik naar huis kan, dan 4 uur slapen voor ik weer op moet staan, dus ik denk dak morgen in nog meligere-treiterbui ga zijn op me werk, vanwege slaapgebrek..![]()
Chauffeurs, BE AWARE!!!
Ben nu op een ander bedrijf dus dat gaat m niet worden. En kost me nu 10 minuten om thuis te komen, en morgenvroeg 5 minuten rijden naar ander bedrijfquote:
Ik krijg geen wilde feestassociaties bij "leraar economie". De mijne was zo saai dat ik me hem niet eens meer voor de geest kan halen. (ik geloof iig dat het een man was)quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:51 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik tot 23 en dan om 05.30 weer op, dan van 7 tot 15, daarna snel naar huis om mn katten eten te geven en spullen in te pakken en dan naar mn vriendin in Bavel, want de vriend van haar zus heeft zn diploma gehaald (is nu officieel leraar Economie), dus zijn we (schoonfamilie en ik) uitgenodigd voor een avond gourmetten in 's-Gravenmoer..
Met drank op word iedereen een feestneusquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik krijg geen wilde feestassociaties bij "leraar economie".
Hoewel omstanders daar soms toch anders over denkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Met drank op word iedereen een feestneus
Fuck die omstandersquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoewel omstanders daar soms toch anders over denken
Het zal heus wel gezellig worden. Gelukkig voor hem issie geslaagd. Het heeft iig een half jaar langer geduurd dan gepland geloof ik. Scheelt mij iig dat ik morgen niet hoef te kokenquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik krijg geen wilde feestassociaties bij "leraar economie". De mijne was zo saai dat ik me hem niet eens meer voor de geest kan halen. (ik geloof iig dat het een man was)
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:10 schreef theKiD het volgende:
http://www.moderndrunkard(...)1_02_booze_rules.htm
Als voormalig hobby-DJ kan ik niets anders dan aandacht op deze regel vestigenquote:26. If there is a d.j., you can request a song only once per night. If he doesn't play it within half an hour, do not approach him again. If he does play it, do not approach him again.
Note takenquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:38 schreef Guard het volgende:
[..]
[..]
Als voormalig hobby-DJ kan ik niets anders dan aandacht op deze regel vestigen![]()
Deze moet je onthouden
Rij dan meteen ook even door naar Apeldoorn en doe mijn ouders even de groetenquote:
Werken wa andersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat moet jij zo ver weg gaan doen dan?
ITquote:Op donderdag 11 maart 2010 20:08 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Wat doet u bij De Rooi Pannen en welke afdeling? Heb daar laatst gesolliciteerd, maar helaas niet uitgenodigd voor een gesprek..ondanks dat ik daar 3 jaar op school heb gezeten (HOM 2004-2007)
F1quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen! Bijna weekend. Of nouja, ik moet zaterdag nog werken, maar het idee is er
.
Ugh, F1 begint weer. Stipt om 12 uur as zondag.. betekent dus niet uitslapen-bij-vriendje-tot-11-uur-en-uitgebreid-ontbijten maar uitslapen-en-daarna-naar-huis-gebonjourd-worden-omdat-meneer-F1-moet-zien. Ik mag hopen dat de voorbeschouwing om 12 uur begint en niet om 11 uur trouwens
. Die moet ie ook altijd zien
.
quote:
Mag je niet meekijken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen! Bijna weekend. Of nouja, ik moet zaterdag nog werken, maar het idee is er
.
Ugh, F1 begint weer. Stipt om 12 uur as zondag.. betekent dus niet uitslapen-bij-vriendje-tot-11-uur-en-uitgebreid-ontbijten maar uitslapen-en-daarna-naar-huis-gebonjourd-worden-omdat-meneer-F1-moet-zien. Ik mag hopen dat de voorbeschouwing om 12 uur begint en niet om 11 uur trouwens
. Die moet ie ook altijd zien
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |