abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78849315
Van tweakers..
quote:
De Piratenpartij wil meedoen aan de Nederlandse parlementsverkiezingen op 9 juni. Zaterdag hield de partij haar eerste open bestuursvergadering. Er moet nog circa 12.000 euro worden opgehaald voordat de partij wordt toegelaten.

In enkele andere landen, waaronder Duitsland, Zweden en Australië, nam de Piratenpartij al eerder deel aan verkiezingen, en in het Europees Parlement heeft de partij twee zetels.

Dit in tegenstelling tot de Nederlandse Piratenpartij, die nog niet heeft meegedaan aan verkiezingen. Daar moet echter verandering in komen: de partij zamelt momenteel geld in om mee te kunnen doen. Dat bevestigt penningmeester Robbie Hontelé.
Nu denk ik niet dat de piratenpartij echt een toevoeging zal zijn in het politieke landschap en daar gaat het ook niet om. Wat ik wel heel leuk vind is dat dit een Europese partij is.
Ik hoop dat dit navolging krijgt en dat er echte Europese partijen komen met een overkoepelend Europees programma die ook meedoet met landeljke verkiezingen.
Veel beter dan hoe we nu met Europese poltiek omgaan...

Gaat dit gebeuren?
pi_78849401
quote:
Piraterij is niet meer zo rendabel als het ooit geweest is. Als jij de
munten die je kunt missen onze schatkist in laat rollen, beloven wij je ons
best te doen voor een internet rijk aan schatten, waar iedereen voor een
zorgeloos piratenbestaan kan kiezen.

Dit is over te maken naar ABN Amro rekening nummer 57 82 37 709 ten name van
Robbie Hontelé (penningmeester Piratenpartij Nederland).
Ik heb ze voor 0,083% gesponsord
  zondag 7 maart 2010 @ 16:25:24 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_78850661
Ik denk dat Europese partijen wel een vooruitgang zijn voor het onoverzichtelijke en ondemocratische Europa.

Nog even wat over de piratenpartij; als ze in het gapende liberaal-rechtse gat springen wil ik er best op stemmen. Al heb ik het niet zo op one-issuepartijen en verdere versplintering in het politieke landschap.

Partijprogramma Duitsland:
quote:
De partij verzet zich tegen de ontmanteling van burgerrechten in telefonie en op Internet, in het bijzonder het Europese beleid van het gegevensopslag en een Duitse censuurwet m.b.t. internet genaamd Zugangserschwerungsgesetz. Tevens verzet de partij zich tegen kunstmatige monopolies en diverse maatregelen van toezicht op burgers.

De partij keurt het burgerrecht op informatieprivacy en hervormingen van auteursrecht, onderwijs, computerwetenschap en genetische octrooien goed.

Zij bevordert in het bijzonder een verbeterde transparantie van de overheid door open bronbestuur uit te voeren en in API's te voorzien om elektronische inspectie en controle van overheidsverrichtingen door de burger toe te staan.
Wikipedia

Dit is wel heel storend (Zweden):
quote:
Partijstrategie
Over andere punten heeft de partij uitdrukkelijk geen mening, en heeft zij aangekondigd dat haar stem in de Rijksdag te koop zal zijn in ruil voor de verwezenlijking van haar programma. Dat betekent dat zij zich a priori neutraal opstelt tussen de twee grote blokken in de Zweedse politiek: de Alliantie voor Zweden die vier rechtse partijen groepeert, en het linkse blok dat bestaat uit de regerende sociaaldemocraten aangevuld met de Milieupartij en Links (v).

Wikipedia
Dit is dan wel weer een positief bijeffect:
quote:
Invloed
Ook zonder zetel oefent de partij een zekere invloed uit op de Zweedse politiek: de Milieupartij, Links en de Gematigde Partij hebben reeds wijzigingen aangebracht aan hun programma om een overloop van kiezers naar de Piratenpartij te voorkomen.
Wikipedia
  zondag 7 maart 2010 @ 16:51:45 #4
279105 luckyb1rd
Hmmm lekker hmmm
pi_78851464
ff wachten op het partij programma maar interessant vind ik het wel.

ook moeten ze nog ff die standaard drupal website theme even aanpassen naar iets orgineels

http://staging.piratenpartij.nl/
  zondag 7 maart 2010 @ 16:52:12 #5
279105 luckyb1rd
Hmmm lekker hmmm
pi_78851477
klote dubbel bericht sowwy..
  zondag 7 maart 2010 @ 17:13:29 #6
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_78852164
O nice . Ben erg benieuwd! Een partij voor meer privacy is nooit weg
pi_78852244
Ik ben bang dat als ze stemmen krijgen ze anti-piraterij juist op de politieke agenda zetten. En verliezen.

[ Bericht 22% gewijzigd door Picchia op 07-03-2010 17:20:56 ]
pi_78852568
Wat een kansloze partij is dit zeg. Mensen zijn gewoon gek als zo op z'n partij stemmen.

Lijkt tegenwoordig helemaal in om gelijk met het eerste beste punt gelijk in de politiek te gaan stappen. Totaal niet nadenkend over andere punten. Zulke partijen zorgen dat Nederland dus steeds verder achteruit hobbelen.

Ik zag absoluut niet dat ze bij dit punt de plank helemaal mis slaan. Zo'n trend zie ik nu ook bij Geert Wilders en kennelijk slaat dit enorm aan in nederland.
Dit keer zonder signature
  zondag 7 maart 2010 @ 17:27:42 #9
136730 PiRANiA
pi_78852608
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:26 schreef Ericjuh het volgende:
Wat een kansloze partij is dit zeg. Mensen zijn gewoon gek als zo op z'n partij stemmen.

Lijkt tegenwoordig helemaal in om gelijk met het eerste beste punt gelijk in de politiek te gaan stappen. Totaal niet nadenkend over andere punten. Zulke partijen gaat nederland dus kapot aan.

Ik zag absoluut niet dat ze bij dit punt de plank helemaal mis slaan. Zo'n trend zie ik nu ook bij Geert Wilders en kennelijk slaat dit enorm aan in nederland.
quote:
De Nederlandse PiratenPartij wil het auteursrecht inkorten tot 5 jaar, niet-commerciëel kopiëren legaal maken, en een niet dodelijk alternatief voor patentrecht instellen.
Tevens willen wij als waakhond optreden voor uw constitutionele en burgerrechten, privacy in het bijzonder
Dat klinkt al positief
pi_78852867
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:27 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

[..]

Dat klinkt al positief
Als ik kijk naar hun doelstellingen is gewoon meer dan 70 procent niet realistisch, maar willen mensen dit toch graag horen. Kiezers zijn dom en kijken niet verder dan hun neus lang is, waar de partij dus weer netjes op inspringt.
  zondag 7 maart 2010 @ 17:37:33 #11
136730 PiRANiA
pi_78852919
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:35 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Als ik kijk naar hun doelstellingen is gewoon meer dan 70 procent niet realistisch, maar willen mensen dit toch graag horen. Kiezers zijn dom en kijken niet verder dan hun neus lang is, waar de partij dus weer netjes op inspringt.
Je hoort mij niet zeggen dat het een goede partij is hoor, maar die stellingen lijken me wel wat .

Kan je wat onrealistische stellingen noemen?
pi_78853351
Een partij die opkomt voor privacy en vrijheden is natuurlijk nooit verkeerd. Ze zullen mijn stem waarschijnlijk niet krijgen, het is me teveel een one-issuepartij en te fel tegen het beschermen van intellectuele eigendommen, maar ik gun ze best 1 a 2 zetels zodat andere partijen wat meer over zulke zaken gaan nadenken (dan bedoel ik niet per se zaken als auteursrechten en patenten, maar bijvoorbeeld zaken preventief fouilleren, internettaps, etc.).
  zondag 7 maart 2010 @ 17:54:16 #13
246373 Idler
Simplicity!
pi_78853453
Als ze ook de piraten in Somalië gaan steunen hebben ze mijn stem!
It is impossible to enjoy idling thoroughly unless one has plenty of work to do.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_78854507
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:37 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Je hoort mij niet zeggen dat het een goede partij is hoor, maar die stellingen lijken me wel wat .

Kan je wat onrealistische stellingen noemen?
Hun basisrechten kan ik nog wel mee leven en vind dit helemaal niet slecht als een partij die onder andere opneemt:
quote:
-Vrijheid van meningsuiting.
-Privacy.
-Aanname van onschuld, en het recht op rechtspraak.
-Gelijkheid voor de wet.
-Het recht om in morele en fysieke integriteit te leven.
Echter is dit alles waar deze partij voor staat en niks nieuws is. De rest vind ik eigenlijk niet echt realistisch om eerlijk te zijn.
pi_78854576
Zeer goede zaak, ik overweeg zelfs om er op te stemmen. Hoewel ik afkerig sta tegenover het uitbrengen van proteststemmen sluit ik het zeker niet uit
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 7 maart 2010 @ 18:37:30 #16
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_78854957
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:25 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Hun basisrechten kan ik nog wel mee leven en vind dit helemaal niet slecht als een partij die onder andere opneemt:
[..]

Echter is dit alles waar deze partij voor staat en niks nieuws is. De rest vind ik eigenlijk niet echt realistisch om eerlijk te zijn.
Als de Piratenpartij succes zal hebben, is dat een duidelijke boodschap aan de bestaande partijen. Dan blijkt duidelijk dat zij te weinig rekening hebben gehouden met wat er zoal leeft onder de bevolking. Als de Piratenpartij zich in de Kamer zou profileren als bijvoorbeeld een PvdD en op die manier hun standpunten onder de aandacht houdt, hebben ze daarmee hun nut al bewezen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_78855299
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Als de Piratenpartij succes zal hebben, is dat een duidelijke boodschap aan de bestaande partijen. Dan blijkt duidelijk dat zij te weinig rekening hebben gehouden met wat er zoal leeft onder de bevolking.
zoals ik al eerder zei zijn de stemmers gewoon dom. Er is wel degelijk een verschil van waar de partij voor staat en wat ze schreeuwen. Zelfde geld voor de PVV en ben daarom totaal geen voorstand van Geert Wilders. En natuurlijk zelfde geld voor de partij van de dieren.

Daarnaast vind ik dat wanneer wij kunnen klagen over privacy wij het redelijk goed hebben in Nederland. Na mijn mening absoluut geen werkelijkheid.
  zondag 7 maart 2010 @ 18:58:20 #18
pi_78855718
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:47 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

zoals ik al eerder zei zijn de stemmers gewoon dom. Er is wel degelijk een verschil van waar de partij voor staat en wat ze schreeuwen. Zelfde geld voor de PVV en ben daarom totaal geen voorstand van Geert Wilders. En natuurlijk zelfde geld voor de partij van de dieren.

Daarnaast vind ik dat wanneer wij kunnen klagen over privacy wij het redelijk goed hebben in Nederland. Na mijn mening absoluut geen werkelijkheid.
We hebben niet alleen het recht om over het gebrek aan privacy te klagen, we hebben er ook nog eens alle reden toe. Als er een partij is die dat aan de kaak stelt, al is het alleen door vanaf de zijlijn te roepen zoals een PvdD, dan kweekt dat alsnog een beetje bewustwording in de politiek en in het land. Misschien heeft het geen rechtstreeks en waarneembaar effect, maar dat heeft een stem op een partij maar zelden. Want wat je al zegt, over het algemeen gaan ze toch vooral hun eigen gang.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_78856213
Dit zou voor mij een droom kabinet zijn:

- Piratenpartij Nederland
- PVV (of Rita)
- Groenlinks

Dan heb je een partij voor privacy aan te pakken, PVV om straattuig aan te pakken en dan heb je Groenlinks om het milieu flink aan te pakken.
pi_78857226
quote:
Op zondag 7 maart 2010 19:13 schreef FL_Freak het volgende:
Dit zou voor mij een droom kabinet zijn:

- Piratenpartij Nederland
- PVV (of Rita)
- Groenlinks

Dan heb je een partij voor privacy aan te pakken, PVV om straattuig aan te pakken en dan heb je Groenlinks om het milieu flink aan te pakken.
Als ik het goed heb zit de Piratenpartij in de Groene Fractie van het Europees Parlement.
  zondag 7 maart 2010 @ 20:55:56 #21
279105 luckyb1rd
Hmmm lekker hmmm
pi_78861444
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:26 schreef Ericjuh het volgende:

Lijkt tegenwoordig helemaal in om gelijk met het eerste beste punt gelijk in de politiek te gaan stappen. Totaal niet nadenkend over andere punten. Zulke partijen zorgen dat Nederland dus steeds verder achteruit hobbelen.

Innovatie is belangrijker dan ooit voor oplossingen van de vele grote maatschappelijke, mileu en technologische problemen. Zover ik het zie is tegenwoordig dat de macht van de grootste alles in de hand krijgen dus ook octrooien en patenten, slimme ideeen worden in de kiem gesmoord door monopolies en corruptie want alleen ideeën waar geld mee valt te verdienen zijn interessant en bovendien uitgemolken terwijl dit niet in het belang van het volk of mensheid is.
pi_78863708
quote:
Op zondag 7 maart 2010 20:55 schreef luckyb1rd het volgende:

[..]

Innovatie is belangrijker dan ooit voor oplossingen van de vele grote maatschappelijke, mileu en technologische problemen. Zover ik het zie is tegenwoordig dat de macht van de grootste alles in de hand krijgen dus ook octrooien en patenten, slimme ideeen worden in de kiem gesmoord door monopolies en corruptie want alleen ideeën waar geld mee valt te verdienen zijn interessant en bovendien uitgemolken terwijl dit niet in het belang van het volk of mensheid is.
En dat is nu juist het probleem. Je kunt hier als (Nederlandse) partij niks tegen doen. Daarnaast is een octrooi ook precies die reden waarom mensen een octrooi aanvragen. Maar dit totaal terzijde van het hele verhaal in dit topic. Wederom het bewijs dat de manier van het brengen belangrijk is. Meerdere stemmen in dit topic zeggen dat ze een punt hebben. Ik weet zeker dat als ik nu een partij opricht die zich focused op b.v. de bonussen van de top ik ook een behoorlijk aantal stemmen krijg. Inhoudelijk hoef ik er totaal niet op in te gaan, want de stemmers eten het onderwerp al als koek. Ik hoef me ook niet druk te maken over enige andere onderwerpen, want daar kijken de stemmers niet naar als ze op mij stemmen. Het gaat hun puur om het feit dat ze bezig zijn met het onderwerp. Nederland bestaat meer dan uit dit onderwerp.
  zondag 7 maart 2010 @ 22:11:43 #23
279105 luckyb1rd
Hmmm lekker hmmm
pi_78866300
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:33 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

En dat is nu juist het probleem. Je kunt hier als (Nederlandse) partij niks tegen doen. Daarnaast is een octrooi ook precies die reden waarom mensen een octrooi aanvragen. Maar dit totaal terzijde van het hele verhaal in dit topic. Wederom het bewijs dat de manier van het brengen belangrijk is. Meerdere stemmen in dit topic zeggen dat ze een punt hebben. Ik weet zeker dat als ik nu een partij opricht die zich focused op b.v. de bonussen van de top ik ook een behoorlijk aantal stemmen krijg. Inhoudelijk hoef ik er totaal niet op in te gaan, want de stemmers eten het onderwerp al als koek. Ik hoef me ook niet druk te maken over enige andere onderwerpen, want daar kijken de stemmers niet naar als ze op mij stemmen. Het gaat hun puur om het feit dat ze bezig zijn met het onderwerp. Nederland bestaat meer dan uit dit onderwerp.
Het is dan ook niet zozeer alleen een Nederlandse partij zover ik kan zien, ze hebben twee zetels in de EU in de Zweedse fractie en 2 zetels in Duitsland. De partij is sterk gelieerd aan overige Europese " organisaties. Als dit ooit nog eens wat gaat worden in de EU kan het zeker wel een vuist maken tegen uitbuiters en parasieten die innovatie tegenhouden. Ze richten zich niet op 1 enkel ding, althans volgens hun site zijn ze bezig met het partij programma dus kunnen we nog geen mening over geven.

Mijn kritische noot ik vind het wel een beetje vroeg tijd om een heel partij op te richten voor juni een beetje te ambitieus maar niet geheel onmogelijk natuurlijk.
  zondag 7 maart 2010 @ 22:15:07 #24
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78866523
Alleen al voor het Europabrede en het uitgangspunt vind ik dit een erg goede ontwikkeling. Goed, het is een one-issue-partij, maar hoe makkelijk is het een Europabrede partij op te richten die ook nog eens een volledig partijprogramma heeft? Met een nieuwe nationale partij is dat al nauwelijks te doen.

Ik hoop dat de partij zich gaat ontwikkelen tot een partij met moderne opvattingen over ICT, privacy en aanverwante zaken. Als ze die stem kunnen laten horen, in Nederland en Europa, zou dat erg mooi zijn.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_78866628
Even wachten op het partijprogramma, maar het klinkt bemoedigend.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_78890087

Maar het belangrijkste punt: hoe denken ze over hoofddoekjes
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_78891101
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:54 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]

Maar het belangrijkste punt: hoe denken ze over hoofddoekjes
Who gives a fuck? De lui die problemen hebben met hoofddoekjes zijn sowieso allemaal al fascistoïde figuren die Big Brother maatregelen toejuichen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_78891175
Piratenpartij die niet eens beseft dat Nederland alleen octrooien kent en geen patenten? Nee, laat maar.
  maandag 8 maart 2010 @ 15:23:43 #29
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78891315
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:25 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

[..]

NIets nieuws? Noem nog een paar partijen die zich daarvoor inzetten
  maandag 8 maart 2010 @ 15:26:10 #30
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78891442
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:20 schreef Tijger_m het volgende:
Piratenpartij die niet eens beseft dat Nederland alleen octrooien kent en geen patenten? Nee, laat maar.
quote:
De benaming octrooi wordt in de Nederlandse wetgeving gebruikt; het woord patent wordt echter ook algemeen gebruikt in een niet-officiële context voor hetzelfde begrip.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 8 maart 2010 @ 16:13:07 #31
pi_78893694
quote:
  maandag 8 maart 2010 @ 17:06:33 #32
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78896092
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Anders lees je even de post recht boven je.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 8 maart 2010 @ 17:12:05 #33
pi_78896308
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Anders lees je even de post recht boven je.
Dat was niet nodig. Waar denk je dat ik om lachte?
  maandag 8 maart 2010 @ 17:23:18 #34
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78896757
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dat was niet nodig. Waar denk je dat ik om lachte?
Ah dan begreep ik je post en PI verkeerd, mijn excuses
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 8 maart 2010 @ 17:25:50 #35
294141 tarantism
hups in die kont
pi_78896860
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:23 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

OKE AANVAARD NIETS AAN HET HANDJE

POST PIET PIRAAT HET PLUCHE OP !!!11EINZ!!!!

maandag 8 maart 2010 @ 18:10:37 #36
pi_78898721
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:23 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

pi_78902789
quote:
Op zondag 7 maart 2010 22:11 schreef luckyb1rd het volgende:

[..]

Het is dan ook niet zozeer alleen een Nederlandse partij zover ik kan zien, ze hebben twee zetels in de EU in de Zweedse fractie en 2 zetels in Duitsland. De partij is sterk gelieerd aan overige Europese " organisaties. Als dit ooit nog eens wat gaat worden in de EU kan het zeker wel een vuist maken tegen uitbuiters en parasieten die innovatie tegenhouden. Ze richten zich niet op 1 enkel ding, althans volgens hun site zijn ze bezig met het partij programma dus kunnen we nog geen mening over geven.

Mijn kritische noot ik vind het wel een beetje vroeg tijd om een heel partij op te richten voor juni een beetje te ambitieus maar niet geheel onmogelijk natuurlijk.
tis natuurlijk een discussie apart om je af te vragen of een octrooi wel of niet slecht is. Ik kies liever een partij die volledig iets dekt dan een partij die maar voor 1 ding staat. Ik denk seriues dat 1 a 2 zetels naar deze partij weggegooide zetels zijn.
quote:
octrooien moet je ook nog per land indienen.
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef fs180 het volgende:

[..]

NIets nieuws? Noem nog een paar partijen die zich daarvoor inzetten
Ik denk dat elke rechtse partij privacy wel hoog in hun partij hebben zitten.
pi_78906089
quote:
Op maandag 8 maart 2010 19:33 schreef Ericjuh het volgende:
[..]

Blijkt uit de praktijk van niet.
pi_78914283
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:35 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Niet mee eens. Er is geen enkele andere partij in Nederland met standpunten die ook maar in de buurt komen hiervan, en ik straf dat gaarne af door op deze partij te gaan stemmen.
Privacy-issues, online zowel als offline, zijn veel te lang genegeerd en de laatste paar jaar eigenlijk alleen verslechterd, en behoorlijk ook; totaan het punt dat dat, m.i., zsm moet worden teruggedraaid, ongeacht het effect op de meeste andere politieke punten.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  dinsdag 9 maart 2010 @ 00:25:45 #40
pi_78916659
quote:
[..]

Think again.
pi_78930297
quote:
[..]

Juist de rechtse partijen schijten op onze grondrechten Hoe het met bijvoorbeeld de SP zit zou ik niet weten maar gezien het karakter van die partij kan ik me voorstellen dat het daar ook niet in de beste handen is. GL en D66 zullen wel het meest in de bres springen voor onze privacy
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:41:19 #42
294141 tarantism
hups in die kont
pi_78930386
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Juist de rechtse partijen schijten op onze grondrechten Hoe het met bijvoorbeeld de SP zit zou ik niet weten maar gezien het karakter van die partij kan ik me voorstellen dat het daar ook niet in de beste handen is. GL en D66 zullen wel het meest in de bres springen voor onze privacy
Ja, dat lijkt mij ook. GL en D66 zijn wat dat betreft een goede keuze. Misschien om wat tegenwicht te bieden ook aangezien albertotje stegeman wel weer voor wat nieuwe regels gaat zorgen
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:53:54 #43
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78930840
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Voor zover je er waarde aan hecht: uit die privacymonitor kwam SP er samen met GL en PvdD als enige een beetje positief uit. Ook D66 stond ver in het rood.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:55:20 #44
294141 tarantism
hups in die kont
pi_78930884
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:53 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Voor zover je er waarde aan hecht: uit die privacymonitor kwam SP er samen met GL en PvdD als enige een beetje positief uit. Ook D66 stond ver in het rood.
D66? drollenvangers dat et zijn. Even met eigen ogen die privacymonitor bekijken dan.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:58:17 #45
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78930973
Oh, het was niet ver in het rood, ze waren alleen de beste van de slechte.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_78931825
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:53 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik zie het, verbaast me toch wel enigzins van de SP.
pi_78932364
Het initiatief is goed, maar beter sluiten ze zich aan bij Groenlinks.
pi_78932443
Al is het alleen maar omdat Halsema een zeer effectieve ingebouwde bullshitdetector heeft (bijna net zo goed als die van mij) voor fabels en propaganda die onze vrijheden en privacy gaan inperken. Pechthold tevens ook, maar dat is geen idealist en zou het beter doen als ondersteuning van een idealist.
pi_78932452
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef boyv het volgende:
Het initiatief is goed, maar beter sluiten ze zich aan bij Groenlinks.
Daar krijg je weer een heleboel andere ideologie bij waar veel mensen die wel aan privacy en vrijheid hechten niks mee hebben.

Normaal gesproken ben ik ook geen fan van 1 issue-partijen maar in dit geval gaat het om zoiets fundamenteels dat ik wel een uitzondering wil maken
pi_78932488
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Daar krijg je weer een heleboel andere ideologie bij waar veel mensen die wel aan privacy en vrijheid hechten niks mee hebben.

Normaal gesproken ben ik ook geen fan van 1 issue-partijen maar in dit geval gaat het om zoiets fundamenteels dat ik wel een uitzondering wil maken
true
pi_116067145

Krijgt deze vkz weer zeker mijn stem. :')
pi_116067384
Twee lopende topics negeren om in een twee-jaar oude topic even een even-zo-oude GS one-liner video te droppen. Goed hoor. Is dat je moeder die ik hoor overigens? Volgens mij heeft ze knakworstjes voor je gemaakt en moet je aan tafel jongen :*
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_116074543
Onzinnige kick inderdaad, deze gaat dicht.

Maar niet zonder dit even te spammen

Maandag 27-8 live gesprek met Dirk Poot van de Piratenpartij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')