abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78890087

Maar het belangrijkste punt: hoe denken ze over hoofddoekjes
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_78891101
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:54 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]

Maar het belangrijkste punt: hoe denken ze over hoofddoekjes
Who gives a fuck? De lui die problemen hebben met hoofddoekjes zijn sowieso allemaal al fascistoïde figuren die Big Brother maatregelen toejuichen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_78891175
Piratenpartij die niet eens beseft dat Nederland alleen octrooien kent en geen patenten? Nee, laat maar.
  maandag 8 maart 2010 @ 15:23:43 #29
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_78891315
quote:
Op zondag 7 maart 2010 18:25 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Hun basisrechten kan ik nog wel mee leven en vind dit helemaal niet slecht als een partij die onder andere opneemt:
[..]

Echter is dit alles waar deze partij voor staat en niks nieuws is. De rest vind ik eigenlijk niet echt realistisch om eerlijk te zijn.
NIets nieuws? Noem nog een paar partijen die zich daarvoor inzetten
  maandag 8 maart 2010 @ 15:26:10 #30
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78891442
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:20 schreef Tijger_m het volgende:
Piratenpartij die niet eens beseft dat Nederland alleen octrooien kent en geen patenten? Nee, laat maar.
quote:
De benaming octrooi wordt in de Nederlandse wetgeving gebruikt; het woord patent wordt echter ook algemeen gebruikt in een niet-officiële context voor hetzelfde begrip.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 8 maart 2010 @ 16:13:07 #31
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_78893694
quote:
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 8 maart 2010 @ 17:06:33 #32
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78896092
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Anders lees je even de post recht boven je.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 8 maart 2010 @ 17:12:05 #33
pi_78896308
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Anders lees je even de post recht boven je.
Dat was niet nodig. Waar denk je dat ik om lachte?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 8 maart 2010 @ 17:23:18 #34
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78896757
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dat was niet nodig. Waar denk je dat ik om lachte?
Ah dan begreep ik je post en PI verkeerd, mijn excuses
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 8 maart 2010 @ 17:25:50 #35
294141 tarantism
hups in die kont
pi_78896860
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:23 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

OKE AANVAARD NIETS AAN HET HANDJE

POST PIET PIRAAT HET PLUCHE OP !!!11EINZ!!!!

maandag 8 maart 2010 @ 18:10:37 #36
pi_78898721
quote:
Op maandag 8 maart 2010 17:23 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

pi_78902789
quote:
Op zondag 7 maart 2010 22:11 schreef luckyb1rd het volgende:

[..]

Het is dan ook niet zozeer alleen een Nederlandse partij zover ik kan zien, ze hebben twee zetels in de EU in de Zweedse fractie en 2 zetels in Duitsland. De partij is sterk gelieerd aan overige Europese " organisaties. Als dit ooit nog eens wat gaat worden in de EU kan het zeker wel een vuist maken tegen uitbuiters en parasieten die innovatie tegenhouden. Ze richten zich niet op 1 enkel ding, althans volgens hun site zijn ze bezig met het partij programma dus kunnen we nog geen mening over geven.

Mijn kritische noot ik vind het wel een beetje vroeg tijd om een heel partij op te richten voor juni een beetje te ambitieus maar niet geheel onmogelijk natuurlijk.
tis natuurlijk een discussie apart om je af te vragen of een octrooi wel of niet slecht is. Ik kies liever een partij die volledig iets dekt dan een partij die maar voor 1 ding staat. Ik denk seriues dat 1 a 2 zetels naar deze partij weggegooide zetels zijn.
quote:
octrooien moet je ook nog per land indienen.
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:23 schreef fs180 het volgende:

[..]

NIets nieuws? Noem nog een paar partijen die zich daarvoor inzetten
Ik denk dat elke rechtse partij privacy wel hoog in hun partij hebben zitten.
Dit keer zonder signature
pi_78906089
quote:
Op maandag 8 maart 2010 19:33 schreef Ericjuh het volgende:
[..]

Blijkt uit de praktijk van niet.
pi_78914283
quote:
Op zondag 7 maart 2010 17:35 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Als ik kijk naar hun doelstellingen is gewoon meer dan 70 procent niet realistisch, maar willen mensen dit toch graag horen. Kiezers zijn dom en kijken niet verder dan hun neus lang is, waar de partij dus weer netjes op inspringt.
Niet mee eens. Er is geen enkele andere partij in Nederland met standpunten die ook maar in de buurt komen hiervan, en ik straf dat gaarne af door op deze partij te gaan stemmen.
Privacy-issues, online zowel als offline, zijn veel te lang genegeerd en de laatste paar jaar eigenlijk alleen verslechterd, en behoorlijk ook; totaan het punt dat dat, m.i., zsm moet worden teruggedraaid, ongeacht het effect op de meeste andere politieke punten.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  dinsdag 9 maart 2010 @ 00:25:45 #40
pi_78916659
quote:
[..]

Think again.
pi_78930297
quote:
[..]

Juist de rechtse partijen schijten op onze grondrechten Hoe het met bijvoorbeeld de SP zit zou ik niet weten maar gezien het karakter van die partij kan ik me voorstellen dat het daar ook niet in de beste handen is. GL en D66 zullen wel het meest in de bres springen voor onze privacy
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:41:19 #42
294141 tarantism
hups in die kont
pi_78930386
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Juist de rechtse partijen schijten op onze grondrechten Hoe het met bijvoorbeeld de SP zit zou ik niet weten maar gezien het karakter van die partij kan ik me voorstellen dat het daar ook niet in de beste handen is. GL en D66 zullen wel het meest in de bres springen voor onze privacy
Ja, dat lijkt mij ook. GL en D66 zijn wat dat betreft een goede keuze. Misschien om wat tegenwicht te bieden ook aangezien albertotje stegeman wel weer voor wat nieuwe regels gaat zorgen
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:53:54 #43
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78930840
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Voor zover je er waarde aan hecht: uit die privacymonitor kwam SP er samen met GL en PvdD als enige een beetje positief uit. Ook D66 stond ver in het rood.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:55:20 #44
294141 tarantism
hups in die kont
pi_78930884
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:53 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Voor zover je er waarde aan hecht: uit die privacymonitor kwam SP er samen met GL en PvdD als enige een beetje positief uit. Ook D66 stond ver in het rood.
D66? drollenvangers dat et zijn. Even met eigen ogen die privacymonitor bekijken dan.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:58:17 #45
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78930973
Oh, het was niet ver in het rood, ze waren alleen de beste van de slechte.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_78931825
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:53 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik zie het, verbaast me toch wel enigzins van de SP.
pi_78932364
Het initiatief is goed, maar beter sluiten ze zich aan bij Groenlinks.
pi_78932443
Al is het alleen maar omdat Halsema een zeer effectieve ingebouwde bullshitdetector heeft (bijna net zo goed als die van mij) voor fabels en propaganda die onze vrijheden en privacy gaan inperken. Pechthold tevens ook, maar dat is geen idealist en zou het beter doen als ondersteuning van een idealist.
pi_78932452
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:37 schreef boyv het volgende:
Het initiatief is goed, maar beter sluiten ze zich aan bij Groenlinks.
Daar krijg je weer een heleboel andere ideologie bij waar veel mensen die wel aan privacy en vrijheid hechten niks mee hebben.

Normaal gesproken ben ik ook geen fan van 1 issue-partijen maar in dit geval gaat het om zoiets fundamenteels dat ik wel een uitzondering wil maken
pi_78932488
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Daar krijg je weer een heleboel andere ideologie bij waar veel mensen die wel aan privacy en vrijheid hechten niks mee hebben.

Normaal gesproken ben ik ook geen fan van 1 issue-partijen maar in dit geval gaat het om zoiets fundamenteels dat ik wel een uitzondering wil maken
true
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')