SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door Bomil op 07-03-2010 16:10:00 ]
Ik hou ze bijquote:Op zondag 7 maart 2010 15:50 schreef onderjas het volgende:
Ja en nu heb je twee topics lopen waar in je kan stemmen. Dat werkt niet dude.
Gast, in deze topic is maar 2 stemmen gegeven.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:51 schreef onderjas het volgende:
[..]
En je checkt ook of ze niet twee keer stemmen?
Plaatje 1: 2 Stem(men) jo-ep, NiGhTsPiRiT666quote:Op zondag 7 maart 2010 15:51 schreef onderjas het volgende:
[..]
En je checkt ook of ze niet twee keer stemmen?
Dubbelzinnig!quote:
Haha inderdaad jaquote:Op zondag 7 maart 2010 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dubbelzinnig!
Ik ben weer heel ff online om te kijken of ik de namen al bekend moet maken.
Overigens is dit deel al wel HEUL erg vroeg aangemaakt he?
Wat is de deadline? (als iedereen het met dit plaatje eens is)quote:Op zondag 7 maart 2010 16:06 schreef elvendertig het volgende:
Dankje
ik heb hier een aantal fototjes gevonden, maarja :p
Met deze heb je wel veel vrijheid -->
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deadline
18:00
Stuur je plaatje naar
Bomil
[ Bericht 10% gewijzigd door Bomil op 07-03-2010 16:25:48 ]
Goedquote:
ToT toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:13 schreef Lysdexie het volgende:
Aan wie moeten we het sturen, Bomil of ToT?
Oke, beterschapquote:
Mits er genoeg photoshopper zijnquote:Op zondag 7 maart 2010 16:20 schreef Hameren_Yzer het volgende:
Ik schat dat dit minstens 10 topics kan aanhouden!
sorry ik las gewoon de OPquote:Op zondag 7 maart 2010 16:54 schreef ToT het volgende:
Nogmaals mensen; de inzendingen moeten deze keer ff naar Bomil toe!Ik ben gelukkig wel wat aan het opknappen na een flink vette maaltijd, een bak koffie (ga er zo nog eentje nemen) en een lekker arm stralend zonnetje dat hier recht door het raam op mij schijnt, maar voor het zelfde geld ga ik zo toch weer ff plat.
Dus deze ronde: photoshops --> Bomil.
Ik heb er al 3 doorgestuurd!
CoDquote:Op zondag 7 maart 2010 16:54 schreef Lysdexie het volgende:
Nog een uur wachten![]()
Dan maar een potje CoD
Beterschapquote:Op zondag 7 maart 2010 16:54 schreef ToT het volgende:
Nogmaals mensen; de inzendingen moeten deze keer ff naar Bomil toe!Ik ben gelukkig wel wat aan het opknappen na een flink vette maaltijd, een bak koffie (ga er zo nog eentje nemen) en een lekker arm stralend zonnetje dat hier recht door het raam op mij schijnt, maar voor het zelfde geld ga ik zo toch weer ff plat.
Dus deze ronde: photoshops --> Bomil.
Ik heb er al 3 doorgestuurd!
Of met Photoshop!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Teewars
Echte mannen spelen met hun ballen.
goed ideequote:Op zondag 7 maart 2010 16:54 schreef Lysdexie het volgende:
Nog een uur wachten![]()
Dan maar een potje CoD
Wat is erger dan wintertenen ?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Teewars
Echte mannen spelen met hun ballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thx, komt goed!quote:Op zondag 7 maart 2010 17:00 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ga gewoon chillen , neem een pijnstillerrustig boekje lezen , leuk filmpje kijken ofzo
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:00 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Wat is erger dan wintertenen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers!
![]()
IDD deadline iets te lang geworden, ik weet niet of iemand daar bezwaar tegen heeft als ik de deadline 17:45 doequote:
Ik heb em net verstuurdquote:Op zondag 7 maart 2010 17:35 schreef Bomil het volgende:
Hierbij verkort ik de Deadline naar 17:45 omdat we te veel tijd over hebben
Als iemand nog tijd nodig heeft moet diegene mij even PMen
mooi zo want ik moet zo eten!quote:Op zondag 7 maart 2010 17:35 schreef Bomil het volgende:
Hierbij verkort ik de Deadline naar 17:45 omdat we te veel tijd over hebben
Als iemand nog tijd nodig heeft moet diegene mij even PMen
vind ik ook 10 is okquote:Op zondag 7 maart 2010 17:54 schreef Schroevendraaier het volgende:
Gefeliciteerd Shadow!
Gaat best hard met het stemmen. Misschien toch inderdaad de volgende keer maar meer doen, want we zitten zo bij de 5.
Bestquote:
Ik zal je niet meer zo bezighoudenquote:
Jeej, dat maakt mijn dag weer goedquote:Op zondag 7 maart 2010 17:57 schreef elvendertig het volgende:
OMG, zalig xD toch nog een stemmetje op 9
Gefeliciteerd trouwens!
Prima , ik mag nu niet meedoenquote:
Doet de mijne het???quote:Op zondag 7 maart 2010 19:40 schreef shadowflash het volgende:
Yup , 7 inzendingen , nog 20 minuten tot D-Post
zitten erg leuke tussen
Ik denk 5 van de 7 of zo!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:42 schreef eucalyptus het volgende:
Wie gaat de grap maken dat Pedobear achter het stuur zit?
ik niet!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:42 schreef shadowflash het volgende:
Heeft er iemand problemen mee als ik het om kwart voor post ?
Post, transport foto upload terminatequote:Op zondag 7 maart 2010 19:42 schreef shadowflash het volgende:
Heeft er iemand problemen mee als ik het om kwart voor post ?
It's time to battle, it's time to make it to the top!!!!quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:50 schreef shadowflash het volgende:
Tevens de battlepost:sterf, ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op dinsdag 3 juni 2008 07:03 schreef Klonk het volgende:
helaas, topics geopend door users met een IQ lager dan een pak hagelslag worden vanaf nu zonder pardon gesloten :7
[/quote]
Jawel zag het net op tijd hahaquote:Op zondag 7 maart 2010 19:57 schreef HaJee het volgende:
Het is nog geen acht uur en ik sta er weer niet bij
tot 10 jaquote:Op zondag 7 maart 2010 20:00 schreef ToT het volgende:
Gaan we nu tot de 5 of tot de 10 stemmen? 10 he!
Ja, doe maar 10quote:Op zondag 7 maart 2010 20:00 schreef ToT het volgende:
Gaan we nu tot de 5 of tot de 10 stemmen? 10 he!
Zwevend in zelfgenoegzaamheid zeg ik nu: "ik zei het toch."quote:Op zondag 7 maart 2010 19:42 schreef eucalyptus het volgende:
Wie gaat de grap maken dat Pedobear achter het stuur zit?
haha jaquote:Op zondag 7 maart 2010 20:02 schreef Lysdexie het volgende:
Wie heeft 1 gemaaktkijk nog eens goed naar de pink
vergeten te shoppen!
sttt, ik heb daar net op gestemd.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:02 schreef Lysdexie het volgende:
vergeten te shoppen!
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:02 schreef Lysdexie het volgende:
vergeten te shoppen!
Daarom heb ik er juist op gestemd, geniaal!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
DIE GAAT GEWOON DWARS DOOR DE RAMEN HEEN!
Leuk gemaakt!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:06 schreef vanBeest het volgende:
http://i853.photobucket.c(...)/QD.jpg?t=1267988571
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:06 schreef vanBeest het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:06 schreef vanBeest het volgende:
Is dat niet de hele bedoeling van dit topic?quote:
dan wil ik wel op 8 stemmenquote:Op zondag 7 maart 2010 20:27 schreef ToT het volgende:
Ow nee als je meedoet mag je wel stemmen hoor, je mag alleen niet op jezelf stemmen!
Dus jouw stem gaat naar nummer 8? Of is die van jou?
Zei ik jequote:Op zondag 7 maart 2010 20:40 schreef ToT het volgende:
De limiet bij 10 leggen is misschien wat te enthousiast....
Sanctum mag niet stemmen op zichzelfquote:Op zondag 7 maart 2010 20:50 schreef ToT het volgende:
1. 6 stemmen
4. 9 stemmen
5. 1 stem
7. 1 stem
8. 2 stemmen
Heb ik ook niet gedaanquote:
Van jou had ik wel beter verwacht. Tssssssssss mijn stylo kent iedereen toch wel, je ziet zo dat ik dit niet ben!!!quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:54 schreef ToT het volgende:
1. 6 stemmen
4. 10 stemmen! De winnaar!
5. 1 stem
7. 1 stem
8. 2 stemmen
Ik weet helaas niet welk plaatje van wie af komt, behalve dat nummer 4...................van mij is!
Dank aan de 10 Fok!kers met zelfkennis!
Deadline 10 uurquote:Op zondag 7 maart 2010 20:55 schreef ToT het volgende:
Geef zelf ff aan welke photoshop van jezelf was!
De nieuwe opdracht:
[ afbeelding ]
nee half 10 want dan begint alberto's spectalculaire aflevering!!!!quote:
Oke, dan doe ik niet meer meequote:Op zondag 7 maart 2010 21:01 schreef ToT het volgende:
Numemr 6 was trouwens van Neroje.
Okee, we zetten de limiet op 11 uur vanavond!
was me niet opgevallen... das te lang geledenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:17 schreef Neroje het volgende:
Niemand die mijn magic schoolbus waardeerde...
[ afbeelding ]
Ok, ok... Ik moest hem afraffelen, moest naar de snackbar... Maar toch!
Mee eens.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:37 schreef ToT het volgende:
Zullen we afspreken dat degene die het plaatje kiest toch ook mag meedoen? Anders is een wedstrijd winnen een straf!
Misschien dat er maximaal 3 keer op een rij gewonnen mag worden, anders worden nieuwe mensen niet gemotiveerd om mee te doen.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:37 schreef ToT het volgende:
Zullen we afspreken dat degene die het plaatje kiest toch ook mag meedoen? Anders is een wedstrijd winnen een straf!
Ik denk dat ze natte vinger tool bedoelt of liquifyquote:Op zondag 7 maart 2010 22:43 schreef marcel-o het volgende:
uitvloeien met CS4 doet wonderen.. je moet er alleen mee om kunnen gaan
Ik blijf wel bij mijn stemquote:Op zondag 7 maart 2010 23:06 schreef ToT het volgende:
Ratelslangetje en Jo-ep, blijven jullie bij je stem, of kies je wat anders? Nummer 4 toegevoegd.
post alsnog!quote:Op zondag 7 maart 2010 23:06 schreef marcel-o het volgende:
kut![]()
k was met Spartaaaa bezig
pindakaas, voplgende keer beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |