Beterschapquote:Op zondag 7 maart 2010 16:54 schreef ToT het volgende:
Nogmaals mensen; de inzendingen moeten deze keer ff naar Bomil toe!Ik ben gelukkig wel wat aan het opknappen na een flink vette maaltijd, een bak koffie (ga er zo nog eentje nemen) en een lekker arm stralend zonnetje dat hier recht door het raam op mij schijnt, maar voor het zelfde geld ga ik zo toch weer ff plat.
Dus deze ronde: photoshops --> Bomil.
Ik heb er al 3 doorgestuurd!
Of met Photoshop!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Teewars
Echte mannen spelen met hun ballen.
goed ideequote:Op zondag 7 maart 2010 16:54 schreef Lysdexie het volgende:
Nog een uur wachten![]()
Dan maar een potje CoD
Wat is erger dan wintertenen ?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:56 schreef onderjas het volgende:
[..]
Teewars
Echte mannen spelen met hun ballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thx, komt goed!quote:Op zondag 7 maart 2010 17:00 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ga gewoon chillen , neem een pijnstillerrustig boekje lezen , leuk filmpje kijken ofzo
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:00 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Wat is erger dan wintertenen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers!
![]()
IDD deadline iets te lang geworden, ik weet niet of iemand daar bezwaar tegen heeft als ik de deadline 17:45 doequote:
Ik heb em net verstuurdquote:Op zondag 7 maart 2010 17:35 schreef Bomil het volgende:
Hierbij verkort ik de Deadline naar 17:45 omdat we te veel tijd over hebben
Als iemand nog tijd nodig heeft moet diegene mij even PMen
mooi zo want ik moet zo eten!quote:Op zondag 7 maart 2010 17:35 schreef Bomil het volgende:
Hierbij verkort ik de Deadline naar 17:45 omdat we te veel tijd over hebben
Als iemand nog tijd nodig heeft moet diegene mij even PMen
vind ik ook 10 is okquote:Op zondag 7 maart 2010 17:54 schreef Schroevendraaier het volgende:
Gefeliciteerd Shadow!
Gaat best hard met het stemmen. Misschien toch inderdaad de volgende keer maar meer doen, want we zitten zo bij de 5.
Bestquote:
Ik zal je niet meer zo bezighoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |