Is vanwege het overlijden van Rat Verlegh 50 jaar geleden meen ik, vandaar dat ze allemaal die naam dragen. Mooi gedaan,quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:10 schreef detulp050 het volgende:
Wel mooi inderdaad, maar gek dat ze niet hun eigen naam op het shirt hebben staan.
Was dat nadat ie viel? Want in de actie zelf probeerde hij na te trappen, maar da ging niet helemaal goed....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:36 schreef detulp050 het volgende:
Op het onderbeen van Granqvist staan zonder dat er een duel was
quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:28 schreef Elvislives het volgende:
El Hamdaoui is weer helemaal terug, 3 goals vandaag
Inderdaad, minstens 6 wedstrijdenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:44 schreef Tallie1982 het volgende:
OMG... die overtreding van Hadouir....voor de rest van het seizoen schorsen gewoon
Sparta gaat gewoon weer nacompetitie spelen hoorquote:Op zondag 14 maart 2010 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Willem II staat na 4 min al voor op Sparta, door Frank Demouge
Willem II en ADO bakken er ook niet veel van. Akkoord, als Sparta verliest van Willem II wordt het lastig, maar ik zie ADO en Willem II niet heel veel punten pakken in het slot van de competitie.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Sparta gaat gewoon weer nacompetitie spelen hoor
Van mij mogen ze alle drie volgend jaar Eredivisie spelen. Liever ADO, Willem II en/of Sparta dan bijvoorbeeld Go Ahead, Cambuur en/of FC Eindhoven.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, ik zie ADO en Willem II er ook liever uit vliegen dan Sparta.
GAE en Cambuur zijn wel volksclubs die bij promotie flink wat meer belangstellenden over de vloer krijgen, maar ik denk niet dat ze veel te zoeken hebben in de Eredivisie. Als je nu al ziet wat voor achterstand ze hebben op De Graafschap.quote:
Den Haag zorgt elk seizoen wel voor 1 of 2 verrassingen en een hoop vermakelijk gestuntel en snelle goalsquote:Op zondag 14 maart 2010 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik ook, alleen Sparta heeft teveel mooi weer voetballers en heeft een loodzwaar programma nog.quote:Op zondag 14 maart 2010 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat laatste vind ik dan ook weer onzin. Als je na 34 wedstrijden en de nacompetitie degradeert, dan hoor je er kennelijk niet thuis.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
ik ook, alleen Sparta heeft teveel mooi weer voetballers en heeft een loodzwaar programma nog.
Sparta hoort wel in de eredivisie
Daar noem je ook wel even een jojo-clubjequote:Op zondag 14 maart 2010 15:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
GAE en Cambuur zijn wel volksclubs die bij promotie flink wat meer belangstellenden over de vloer krijgen, maar ik denk niet dat ze veel te zoeken hebben in de Eredivisie. Als je nu al ziet wat voor achterstand ze hebben op De Graafschap.
Je ziet het ook aan RKC. Punt of 10 achterstand op VVV vorig jaar en nu afgetekend laatste in de competitie. Als je dan nog gekke dingen gaat doen in een wanhoopspoging om aansluiting te krijgen, dan kan het daarna helemaal afgelopen zijn. Zie bijvoorbeeld RBC.
Jojo-en ga je over het algemeen niet lang volhouden. Ook bijvoorbeeld Volendam heeft, ondanks behouden uitgaven, een tijd last gehad van het gejojo.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar noem je ook wel even een jojo-clubje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |