Gehhe als je nog wil lachen, vanavond open podium van vlaanderen paar bandjes en ik loop nog op krukken dus ik ga het hinkelend op 1 been doenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Koorpikken die stinken?Dat is nieuw!
Nee, gelukkig ben jij de meest inspirerende posterquote:Op zondag 7 maart 2010 14:01 schreef RichardDawkins het volgende:
Een plaats adverteren met behulp van de toevallig in de buurt zijnde Ikea vestiging? Zeg dan gewoon eerlijk dat er eigenlijk weinig noemenswaardigs is.
Ongeacht jouw mening m.b.t. mij heeft dat inhoudelijk natuurlijk geen reet ermee te maken he.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee, gelukkig ben jij de meest inspirerende poster
WTF heb je gedaan?quote:Op zondag 7 maart 2010 13:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gehhe als je nog wil lachen, vanavond open podium van vlaanderen paar bandjes en ik loop nog op krukken dus ik ga het hinkelend op 1 been doen
Dat moet wel fout gaan
Ik vond het maar een spacende filmquote:Op zondag 7 maart 2010 13:54 schreef SeaOfLove het volgende:
nieuw topic weerGister heerlijk gegeten weer bij Don Comer
Daarna naar de bios: the lovely bones.... een aanrader
Veel plezier vanavond dribbel!
Noobquote:
Ja beetje stom was het welquote:Op zondag 7 maart 2010 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NoobMaargoed, ik zit vanavond nog in reserve Duitsland, dus ik ben dr niet bij
Schijnen mn ouders te wonenquote:Op zondag 7 maart 2010 17:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja beetje stom was het wel
Wat moet je daar dan weer
Ik was zo slim om vrijdag al te gaanquote:
Ik kan ook niet maar ik moet nog steeds wel een keer komen kijken bij je zoals lang geleden beloofd.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gehhe als je nog wil lachen, vanavond open podium van vlaanderen paar bandjes en ik loop nog op krukken dus ik ga het hinkelend op 1 been doen
Dat moet wel fout gaan
JAquote:Op zondag 7 maart 2010 18:05 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ik kan ook niet maar ik moet nog steeds wel een keer komen kijken bij je zoals lang geleden beloofd.
Nog steeds Too load for Granny?
ah dacht al: was toch alleen in het weekend. welkom de komende 3 jaar met hoe het zal gaan ik delftquote:Op maandag 8 maart 2010 08:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
werkzaamheden bij de spoorzone zijn uitgelopen, tot 12uur is Delft treinvrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |