abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78844529

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -

[ Bericht 99% gewijzigd door IHVK op 07-03-2010 13:31:41 ]
pi_78844539
ONDER
Cool story, Hansel.
pi_78844541
Vergeetachtige IHVKtje toch
pi_78844557
-xx- kusje kusje
pi_78844559
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:23 schreef Ayca het volgende:
Vergeetachtige IHVKtje toch
Ik ben een verstrooide bioloog.
pi_78844560
Mijn Turks is slecht, heel slecht
pi_78844563
IHVK, het klopt wel. Vorig jaar met een paar vrienden in een Duits restaurant van Turken, moesten we betalen voor plastic bekers. Slechte bediening, verkeerd afgerekend.
Ik ben een pure Turk.
pi_78844580
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:23 schreef Ayca het volgende:
Mijn Turks is slecht, heel slecht
Valt vast mee met je leeftijdsgenoten, toch? Vond mijn Turks ook ontzettend slecht, maar als ik beter oplet, valt het echt mee..
Ik ben een pure Turk.
pi_78844598
TT
pi_78844604
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK, het klopt wel. Vorig jaar met een paar vrienden in een Duits restaurant van Turken, moesten we betalen voor plastic bekers. Slechte bediening, verkeerd afgerekend.
Kopt inderdaad. Jullie dachten alleen maar eten en zij alleen maar aan geld.
pi_78844609
Ik haat geassimileerde Turken. Ik haat ze echt hahaha.
pi_78844631
Ik wil even wat kanttekeningen zetten bij het liberale beleid.
Integratie begint met taal, ze hadden het leren van de taal wel wat meer kunnen pushen. Verder overal vrij in laten zolang je je aan de regels laat natuurlijk.
pi_78844638
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:24 schreef IHVK het volgende:

[..]

Kopt inderdaad. Jullie dachten alleen maar eten en zij alleen maar aan geld.
Zat geeneen Turk tussen m'n vrienden, zeiden ze dat ze Turken aardiger hadden verwacht.
Ik ben een pure Turk.
pi_78844659
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:25 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom haat je ze dan?

Als het iemands persoonlijke keuze is om te assimileren, dan assimileert hij of zij toch lekker. Zolang niemand jou dwingt om te assimileren.
pi_78844662
Mja Duitse Turken zijn wel raar ja we gingen om 11 uur 's avonds 'chillen' op het station
pi_78844690
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:25 schreef IHVK het volgende:
Integratie begint met taal, ze hadden het leren van de taal wel wat meer kunnen pushen. Verder overal vrij in laten zolang je je aan de regels laat natuurlijk.
In mijn ogen is het juist zo dat de Turken die het hoost studeren, super goed Nederlands spreken, ook de Turken zijn die zich het meest aan hun id vasthouden.
pi_78844696
Wie helpt mij met het vinden van de OP?
pi_78844703
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:24 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Valt vast mee met je leeftijdsgenoten, toch? Vond mijn Turks ook ontzettend slecht, maar als ik beter oplet, valt het echt mee..
Ehm nee dan is het nog steeds slecht
pi_78844729
Ik ga lunchen en dan cashen bij familieverjaardagen en coole neef uithangen voor neefjes/nichtjes, later mensen
pi_78844735
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:26 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waarom haat je ze dan?

Als het iemands persoonlijke keuze is om te assimileren, dan assimileert hij of zij toch lekker. Zolang niemand jou dwingt om te assimileren.
Ik zeg dan ook niet dat ze niet moeten assimileren ofzo. Ik erger me alleen aan ze.
pi_78844739
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:25 schreef IHVK het volgende:
In hoeverre konden ze het pushen? Aan de ene kant denk ik dat het aan de Nederlanders ligt, omdat ik veel hoor over de slechte opvang, in het begin een "warm" welkom en later gewoon werken. Wisten ze dat de Turken hier zouden blijven? Aan de andere kant hoor ik ook dat ze wel extra aandacht kregen (zeldzaam?), maar dat ze hier niet optimaal gebruik van maakten omdat ze zelf ook niet wisten dat ze hier zouden blijven.
Ik ben een pure Turk.
pi_78844742
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:25 schreef Bortecinem het volgende:
Je bent wel evil zeg. Hater.
Cool story, Hansel.
pi_78844747
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:27 schreef IHVK het volgende:
Wie helpt mij met het vinden van de OP?
OP : http://yavuzselim.googlepages.com/TurkenSC__OP.txt
pi_78844757
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:27 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ehm nee dan is het nog steeds slecht
Ahhh, arme jij.
Cool story, Hansel.
pi_78844785
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:28 schreef Rookert het volgende:
Ik ga lunchen en dan cashen bij familieverjaardagen en coole neef uithangen voor neefjes/nichtjes, later mensen
Veel plezier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')