abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78844529

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -

[ Bericht 99% gewijzigd door IHVK op 07-03-2010 13:31:41 ]
pi_78844539
ONDER
Cool story, Hansel.
pi_78844541
Vergeetachtige IHVKtje toch
pi_78844557
-xx- kusje kusje
pi_78844559
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:23 schreef Ayca het volgende:
Vergeetachtige IHVKtje toch
Ik ben een verstrooide bioloog.
pi_78844560
Mijn Turks is slecht, heel slecht
pi_78844563
IHVK, het klopt wel. Vorig jaar met een paar vrienden in een Duits restaurant van Turken, moesten we betalen voor plastic bekers. Slechte bediening, verkeerd afgerekend.
Ik ben een pure Turk.
pi_78844580
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:23 schreef Ayca het volgende:
Mijn Turks is slecht, heel slecht
Valt vast mee met je leeftijdsgenoten, toch? Vond mijn Turks ook ontzettend slecht, maar als ik beter oplet, valt het echt mee..
Ik ben een pure Turk.
pi_78844598
TT
pi_78844604
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK, het klopt wel. Vorig jaar met een paar vrienden in een Duits restaurant van Turken, moesten we betalen voor plastic bekers. Slechte bediening, verkeerd afgerekend.
Kopt inderdaad. Jullie dachten alleen maar eten en zij alleen maar aan geld.
pi_78844609
Ik haat geassimileerde Turken. Ik haat ze echt hahaha.
pi_78844631
Ik wil even wat kanttekeningen zetten bij het liberale beleid.
Integratie begint met taal, ze hadden het leren van de taal wel wat meer kunnen pushen. Verder overal vrij in laten zolang je je aan de regels laat natuurlijk.
pi_78844638
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:24 schreef IHVK het volgende:

[..]

Kopt inderdaad. Jullie dachten alleen maar eten en zij alleen maar aan geld.
Zat geeneen Turk tussen m'n vrienden, zeiden ze dat ze Turken aardiger hadden verwacht.
Ik ben een pure Turk.
pi_78844659
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:25 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom haat je ze dan?

Als het iemands persoonlijke keuze is om te assimileren, dan assimileert hij of zij toch lekker. Zolang niemand jou dwingt om te assimileren.
pi_78844662
Mja Duitse Turken zijn wel raar ja we gingen om 11 uur 's avonds 'chillen' op het station
pi_78844690
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:25 schreef IHVK het volgende:
Integratie begint met taal, ze hadden het leren van de taal wel wat meer kunnen pushen. Verder overal vrij in laten zolang je je aan de regels laat natuurlijk.
In mijn ogen is het juist zo dat de Turken die het hoost studeren, super goed Nederlands spreken, ook de Turken zijn die zich het meest aan hun id vasthouden.
pi_78844696
Wie helpt mij met het vinden van de OP?
pi_78844703
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:24 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Valt vast mee met je leeftijdsgenoten, toch? Vond mijn Turks ook ontzettend slecht, maar als ik beter oplet, valt het echt mee..
Ehm nee dan is het nog steeds slecht
pi_78844729
Ik ga lunchen en dan cashen bij familieverjaardagen en coole neef uithangen voor neefjes/nichtjes, later mensen
pi_78844735
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:26 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waarom haat je ze dan?

Als het iemands persoonlijke keuze is om te assimileren, dan assimileert hij of zij toch lekker. Zolang niemand jou dwingt om te assimileren.
Ik zeg dan ook niet dat ze niet moeten assimileren ofzo. Ik erger me alleen aan ze.
pi_78844739
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:25 schreef IHVK het volgende:
In hoeverre konden ze het pushen? Aan de ene kant denk ik dat het aan de Nederlanders ligt, omdat ik veel hoor over de slechte opvang, in het begin een "warm" welkom en later gewoon werken. Wisten ze dat de Turken hier zouden blijven? Aan de andere kant hoor ik ook dat ze wel extra aandacht kregen (zeldzaam?), maar dat ze hier niet optimaal gebruik van maakten omdat ze zelf ook niet wisten dat ze hier zouden blijven.
Ik ben een pure Turk.
pi_78844742
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:25 schreef Bortecinem het volgende:
Je bent wel evil zeg. Hater.
Cool story, Hansel.
pi_78844747
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:27 schreef IHVK het volgende:
Wie helpt mij met het vinden van de OP?
OP : http://yavuzselim.googlepages.com/TurkenSC__OP.txt
pi_78844757
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:27 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ahhh, arme jij.
Cool story, Hansel.
pi_78844785
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:28 schreef Rookert het volgende:
Ik ga lunchen en dan cashen bij familieverjaardagen en coole neef uithangen voor neefjes/nichtjes, later mensen
Veel plezier
pi_78844786
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:27 schreef Ayca het volgende:

[..]

Zal vast meevallen! Je hebt mijn Turks nooit gezien en toch valt het mee als ik beter vergelijk met anderen.
Ik ben een pure Turk.
pi_78844796
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:28 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

In hoeverre konden ze het pushen? Aan de ene kant denk ik dat het aan de Nederlanders ligt, omdat ik veel hoor over de slechte opvang, in het begin een "warm" welkom en later gewoon werken. Wisten ze dat de Turken hier zouden blijven? Aan de andere kant hoor ik ook dat ze wel extra aandacht kregen (zeldzaam?), maar dat ze hier niet optimaal gebruik van maakten omdat ze zelf ook niet wisten dat ze hier zouden blijven.
Turken en Marokkanen waren gastarbeiders met 'behoud van cultuur', de bedoeling was dat ze zouden werken en dan weer terug zouden gaan, maar daarna mocht familie komen en gingen ze settelen en kenden ze de taal niet en daar ging het vaak mis
pi_78844807
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:30 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Zal vast meevallen! Je hebt mijn Turks nooit gezien en toch valt het mee als ik beter vergelijk met anderen.
Is jouw Turks zichtbaar dan?
Cool story, Hansel.
pi_78844827
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:28 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je bent wel evil zeg. Hater.
pi_78844833
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:30 schreef Rookert het volgende:

[..]

Turken en Marokkanen waren gastarbeiders met 'behoud van cultuur', de bedoeling was dat ze zouden werken en dan weer terug zouden gaan, maar daarna mocht familie komen en gingen ze settelen en kenden ze de taal niet en daar ging het vaak mis
Maar aan wie ligt het? Ik vind niet dat je hier 1 iemand de schuld van kunt geven.
Ik ben een pure Turk.
pi_78844847
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:30 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Is jouw Turks zichtbaar dan?
Getypt.
Ik ben een pure Turk.
pi_78844858
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:31 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Maar aan wie ligt het? Ik vind niet dat je hier 1 iemand de schuld van kunt geven.
Waar twee vechten hebben twee schuld.
Cool story, Hansel.
pi_78844873
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:32 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Waar twee vechten hebben twee schuld.
Ik ben een pure Turk.
pi_78844912
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:31 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

De overheid had meer moeten inzetten op taal op het moment dat duidelijk werd dat mensen hier zouden blijven wonen. Als je alleen komt werken en dan weer teruggaat boeit het niet zoveel, maar als je hier echt gaat wonen, kinderen krijgt en onderdeel wordt van de Nederlandse samenleving moet je de taal natuurlijk wel beheersen. Er zijn mensen die toentertijd zelf hun verantwoordelijk hebben genomen en de taal hebben geleerd, maar anderen ook minder en daar had de overheid wat mee moeten doen
pi_78844919
En nu heb ik echt honger, dus ik ben weg, later mensen
pi_78844979
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:33 schreef Rookert het volgende:

[..]

De overheid had meer moeten inzetten op taal op het moment dat duidelijk werd dat mensen hier zouden blijven wonen. Als je alleen komt werken en dan weer teruggaat boeit het niet zoveel, maar als je hier echt gaat wonen, kinderen krijgt en onderdeel wordt van de Nederlandse samenleving moet je de taal natuurlijk wel beheersen. Er zijn mensen die toentertijd zelf hun verantwoordelijk hebben genomen en de taal hebben geleerd, maar anderen ook minder en daar had de overheid wat mee moeten doen
Goed antwoord, maar het is ook allemaal zo snel gegaan. Ook genoeg gezinnen die in het begin twijfelden en heen en weer gingen.
Ik ben een pure Turk.
pi_78844987
Mijn opa en oma hebben hier 30 jaar gewoond, geen van hun twee spreekt Nederlands. Alleen een paar woorden. Ik snap sowieso niet hoe je 30 jaar in een land kunt wonen zonder de taal te spreken, hoe kun je zo leven? Mijn moeder woont al 22 jaar in Nederland en spreekt nog steeds slecht Nederlands. Mijn vader heeft haar vorig jaar ingeschreven voor een taalcursus, maar ze weigert om er heen te gaan. Ze zegt steeds, over een paar jaar ben ik hier toch weg.
pi_78844998
quote:
Eet smakelijk.
pi_78845020
quote:
Smakelijk eten.
pi_78845036
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:35 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn opa en oma hebben hier 30 jaar gewoond, geen van hun twee spreekt Nederlands. Alleen een paar woorden. Ik snap sowieso niet hoe je 30 jaar in een land kunt wonen zonder de taal te spreken, hoe kun je zo leven? Mijn moeder woont al 22 jaar in Nederland en spreekt nog steeds slecht Turks. Mijn vader heeft haar vorig jaar ingeschreven voor een taalcursus, maar ze weigert om er heen te gaan. Ze zegt steeds, over een paar jaar ben ik hier toch weg.
Dat idee is heel hardnekkig bij velen. 'Over een paar jaar ga ik toch weg' en dat al meer dan 20 jaar.
Waarschijnlijk ga je gewoon niet weg, zeg ik dan.
pi_78845091
quote:
Mijn opa en oma hebben hier 30 jaar gewoond, geen van hun twee spreekt Nederlands. Alleen een paar woorden. Ik snap sowieso niet hoe je 30 jaar in een land kunt wonen zonder de taal te spreken, hoe kun je zo leven? Mijn moeder woont al 22 jaar in Nederland en spreekt nog steeds slecht Nederlands. Mijn vader heeft haar vorig jaar ingeschreven voor een taalcursus, maar ze weigert om er heen te gaan. Ze zegt steeds, over een paar jaar ben ik hier toch weg.
Er gaat toch wel een wereld voor je open als je een taal machtig bent. Ziet ze dat niet in?
Cool story, Hansel.
pi_78845101
quote:
Mijn opa en oma hebben hier 30 jaar gewoond, geen van hun twee spreekt Nederlands. Alleen een paar woorden. Ik snap sowieso niet hoe je 30 jaar in een land kunt wonen zonder de taal te spreken, hoe kun je zo leven? Mijn moeder woont al 22 jaar in Nederland en spreekt nog steeds slecht Turks. Mijn vader heeft haar vorig jaar ingeschreven voor een taalcursus, maar ze weigert om er heen te gaan. Ze zegt steeds, over een paar jaar ben ik hier toch weg.
Als ze toch niets aan de taal heeft in het dagelijks leven zie ik het nut er ook niet erg van in. Als ze niet is geinteresseerd in het Nederlandse nieuws, niets hoeft te doen met papieren, geen Nederlandse vrienden. Vorig jaar ging zo'n meisje fucking dom doen over Turken die het Nederlands niet perfect beheersen. M'n vader beheerst het Nederlands niet perfect, maar het is genoeg om te overleven en met meer zou die het misschien iets makkelijker hebben, maar ik denk dat al die moeite het niet waard zou zijn. Hij was zevenentwintig toen hij hierheen kwam en het werk dat hij doet heeft hij geen goede beheersing van de Nederlandse taal bij nodig. M'n moeder daarentegen beheerst het Nederlands ongeveer even goed als ik (schrijven wat minder), maar zij heeft het ook echt nodig.
Ik ben een pure Turk.
pi_78845119
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:36 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat idee is heel hardnekkig bij velen. 'Over een paar jaar ga ik toch weg' en dat al meer dan 20 jaar.
Waarschijnlijk ga je gewoon niet weg, zeg ik dan.
Ze zouden op hun 45ste vertrekken, maar er is een nieuwe regel ingevoerd waardoor dat dus niet meer kan. Nu moeten ze zeker nog 10 jaar wachten. Maar dat maakt haar toch niet uit.
pi_78845122
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:29 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ahhh, arme jij.
Ja
pi_78845142
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:38 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Als ze toch niets aan de taal heeft in het dagelijks leven zie ik het nut er ook niet erg van in. Als ze niet is geinteresseerd in het Nederlandse nieuws, niets hoeft te doen met papieren, geen Nederlandse vrienden. Vorig jaar ging zo'n meisje fucking dom doen over Turken die het Nederlands niet perfect beheersen. M'n vader beheerst het Nederlands niet perfect, maar het is genoeg om te overleven en met meer zou die het misschien iets makkelijker hebben, maar ik denk dat al die moeite het niet waard zou zijn. Hij was zevenentwintig toen hij hierheen kwam en het werk dat hij doet heeft hij geen goede beheersing van de Nederlandse taal bij nodig. M'n moeder daarentegen beheerst het Nederlands ongeveer even goed als ik (schrijven wat minder), maar zij heeft het ook echt nodig.
Maar dan zit je dus alleen binnen en kijk je naar Turkse TV met af en toe je familie
pi_78845179
Mwah ik vind dat mijn ouders het Nederlands wel goed beheersen maar zij gebruiken het ook elke dag.
pi_78845187
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:39 schreef Rookert het volgende:

[..]

Maar dan zit je dus alleen binnen en kijk je naar Turkse TV met af en toe je familie
De Turkse omgeving van mijn vader is groot genoeg om te overleven. Ik zie hem ook niet zo snel samen met Nederlandse mannen, dus het maakt geen flikker uit.
Ik ben een pure Turk.
pi_78845196
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:38 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ze spreekt wel Nederlands, maar gewoon heel slecht.

Ja maar dat is het 'm juist, ik snap niet hoe ze niet geïnteresseerd kan zijn in het land waarin ze woont. Nederland boeit haar gewoon helemaal niet. De politiek niet, het nieuws niet, niks. Voor haar gevoel leeft ze in Turkije ofzo.

Mijn vader was jonger (14) en daarom spreekt hij dus wel goed Nederlands.
pi_78845197
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:40 schreef Ayca het volgende:
Mwah ik vind dat mijn ouders het Nederlands wel goed beheersen maar zij gebruiken het ook elke dag.
Knoflooksaus bij?
pi_78845230
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:39 schreef Rookert het volgende:

[..]

Turkse vrouwen zitten echt niet alleen binnen hoor. Maar hun sociale leven bestaat ook alleen maar uit Turkse vrienden, Turkse evenementen, Turkse feesten, enz.
pi_78845235
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:40 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

De Turkse omgeving van mijn vader is groot genoeg om te overleven. Ik zie hem ook niet zo snel samen met Nederlandse mannen, dus het maakt geen flikker uit.
Tja, ik vind het maar vreemd, oudergesprekken dan? Het is alsof je permanent op vakantie bent in een ander land waar je niet veel kan. Ben sowieso niet voor ophokken met je eigen mensen, sluit je teveel af voor de buitenwereld
pi_78845246
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:40 schreef Ayca het volgende:
Als je die kazen wil afzetten in je restaurant moet je wel Nederlands spreken, hè ?
Cool story, Hansel.
pi_78845248
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:42 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Turkse vrouwen zitten echt niet alleen binnen hoor. Maar hun sociale leven bestaat ook alleen maar uit Turkse vrienden, Turkse evenementen, Turkse feesten, enz.
Waarom woon je dan in Nederland
pi_78845255
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:38 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Er gaat toch wel een wereld voor je open als je een taal machtig bent. Ziet ze dat niet in?
Ze zegt dat ze niks geeft om Nederland en dat ze daarom de taal niet wil leren.

Mijn vader is juist precies het tegenovergestelde. Hij zet zich jaren in voor de Turkse gemeenschap en leert hen hoe belangrijk taal wel niet is. Hij sprak vroeger daarom ook alleen maar Nederlands met ons (vandaar dat mijn Turks zo slecht is). Maar mijn moeder kan hij maar niet overtuigen.
pi_78845260
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:41 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ze spreekt wel Nederlands, maar gewoon heel slecht.

Ja maar dat is het 'm juist, ik snap niet hoe ze niet geïnteresseerd kan zijn in het land waarin ze woont. Nederland boeit haar gewoon helemaal niet. De politiek niet, het nieuws niet, niks. Voor haar gevoel leeft ze in Turkije ofzo.

Mijn vader was jonger (14) en daarom spreekt hij dus wel goed Nederlands.
Oh, zo erg heeft m'n vader het niet, hahaha. Hij is wel naar een cursus Nederlands geweest, maar nog steeds beheerst hij het niet goed. Hij maakt wel een praatje met de Nederlandse buren enzo.
Ik ben een pure Turk.
pi_78845278
Maar goed de vuile was wordt hier buiten gezet.
Jullie nog PVV"ers in de familie of vriendenkring Wik en Rookert.
pi_78845314
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:42 schreef Rookert het volgende:

[..]

Als het aan haar ligt gaat ze vandaag nog terug. Maar dan moet ze alleen gaan, haha.
pi_78845315
quote:

[..]

Tja, ik vind het maar vreemd, oudergesprekken dan? Het is alsof je permanent op vakantie bent in een ander land waar je niet veel kan. Ben sowieso niet voor ophokken met je eigen mensen, sluit je teveel af voor de buitenwereld
Oudergesprekken gaat m'n moeder alleen heen. Soms ook m'n vader, hij begrijpt het wel, maar hij beheerst het gewoon niet genoeg. Hij is al naar een cursus geweest, ik vind het wel goed zo. Hij is ook niet zo goed in talen, beter met techniek enzo, niets aan te doen.
Ik ben een pure Turk.
pi_78845318
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:43 schreef IHVK het volgende:
Mijn familie bestaat uit blondharige en blauw-ogige, extreem-rechtse Ariërs.
Cool story, Hansel.
pi_78845327
quote:

[..]

Makkelijker.
Ik ben een pure Turk.
pi_78845354
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:43 schreef IHVK het volgende:
Welnee, PVV biedt 0 oplossingen

Ik ben alleen tegen het opzoeken en nestelen van mensen van je eigen land, het is logisch dat je dat doet natuurlijk, lekker veilig en makkelijk enzo, maar zo doe je - om even een politieke term te gebruiken - niet echt MEE
pi_78845379
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:44 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Als het aan haar ligt gaat ze vandaag nog terug. Maar dan moet ze alleen gaan, haha.
Sneu

Je vader is serieus een held
pi_78845382
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:45 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik ben alleen tegen het opzoeken en nestelen van mensen van je eigen land, het is logisch dat je dat doet natuurlijk, lekker veilig en makkelijk enzo, maar zo doe je - om even een politieke term te gebruiken - niet echt MEE
En dat boeit die mensen dus totaal niet. Ze hebben daar totaal geen behoefte aan.
pi_78845389
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:44 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Makkelijker.
Gemakzuchtig hoor
pi_78845400
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:46 schreef Rookert het volgende:

[..]

Sneu

Je vader is serieus een held
Mijn vader was ook jonger toen hij hierheen kwam, hij is hier opgegroeid. Zal daar ook wel aan liggen. En mijn moeder is extreeem koppig haha.
pi_78845432
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:41 schreef Rookert het volgende:

[..]

Knoflooksaus bij?

Mijn vader was 14 toen hij naar Nederland kwam en heeft wel meer gedaan dan in een kebabzaak staan.
pi_78845433
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:46 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

En dat boeit die mensen dus totaal niet. Ze hebben daar totaal geen behoefte aan.
Ja, maar dan moeten ze het niet vreemd vinden als mensen gaan roepen dat ze hier alleen maar komen om makkelijk geld te verdienen en DE NEDERLANDSE BURGER KAAL TE PLUKKEN. Beetje goodwill mag je wel verwachten toch
pi_78845447
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:47 schreef Ayca het volgende:

[..]

Mijn vader was 14 toen hij naar Nederland kwam en heeft wel meer gedaan dan in een kebabzaak staan.
Was een grapje
pi_78845465
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:45 schreef Rookert het volgende:

[..]

Klopt.
pi_78845485
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:47 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja, maar dan moeten ze het niet vreemd vinden als mensen gaan roepen dat ze hier alleen maar komen om makkelijk geld te verdienen en DE NEDERLANDSE BURGER KAAL TE PLUKKEN. Beetje goodwill mag je wel verwachten toch
Wat een onzin. Ze plukken helemaal niemand kaal. Mijn moeder werkt voor haar geld, ze betaalt belasting. Dat ze niet mee wil doen in de maatschappij betekent niet dat ze Nederlanders kaal plukt. Wat een domme opmerking zeg.

Ze bezorgt niemand overlast, ze houdt zich verder aan de regels. Dus wie zijn die tokkies om te roepen dat ze Nederlanders kaal plukt?
pi_78845494
quote:

[..]

EN DE HOGE HEEREN IN DEN HAAG STAAN DIT ALLEEN MAAR TOE VEILIG IN HET WOUTERBOS
pi_78845528
quote:

[..]

Was een grapje
Fijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2010 13:50:16 ]
pi_78845536
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:48 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ze plukken helemaal niemand kaal. Mijn moeder werkt voor haar geld, ze betaalt belasting. Dat ze niet mee wil doen in de maatschappij betekent niet dat ze Nederlanders kaal plukt. Wat een domme opmerking zeg.

Ze bezorgt niemand overlast, ze houdt zich verder aan de regels. Dus wie zijn die tokkies om te roepen dat ze Nederlanders kaal plukt?
Ik roep het niet, maar je snapt wel dat mensen zo'n beeld kunnen krijgen? De mensen die dat krijgen zijn meestal best simpel, maar wel in de meerderheid en daar kan zo'n populist makkelijk op inspringen en dat is fucking irritant.

Tokkies zijn in de meerderheid dus
pi_78845548
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:48 schreef IHVK het volgende:

[..]

EN DE HOGE HEEREN IN DEN HAAG STAAN DIT ALLEEN MAAR TOE VEILIG IN HET WOUTERBOS
Cool story, Hansel.
pi_78845565
quote:

[..]

Wat verwacht je van ze? M'n vader was 27 toen hij hierheen kwam, hij heeft gewoon geen Nederlandse vrienden. Hij maakt wel een praatje met ze, maar meer dan dat ook niet. De Nederlanders die op late leeftijd naar het buitenland vertrekken, houden daar ook vooral contact met Nederlanders hoor.
Ik ben een pure Turk.
pi_78845576
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:49 schreef Ayca het volgende:

[..]

Fijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke pizzabakker is een held
pi_78845593
En NU ga ik lunchen

Wel interessant dit altijd
pi_78845596
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:49 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik roep het niet, maar je snapt wel dat mensen zo'n beeld kunnen krijgen? De mensen die dat krijgen zijn meestal best simpel, maar wel in de meerderheid en daar kan zo'n populist makkelijk op inspringen en dat is fucking irritant.
Ik zie het verband tussen het kaalplukken van Nederlanders en het niet mee willen doen in de maatschappij niet zo. En ik geloof ook niet dat iemand daarom mee zou doen in de maatschappij, om een domme tokkie uitspraak, want het slaat helemaal nergens op.

Mijn moeder werkt, ze betaalt belasting, houdt zich aan de regels, en maakt regelmatig een praatje met de buren. Dus, dat is dan toch haar keuze?
pi_78845614
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:50 schreef Rookert het volgende:

[..]

Elke pizzabakker is een held
nvm
pi_78845636
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:49 schreef Ayca het volgende:

[..]

Fijn.
SPOILER
Vaders zijn toch altijd helden?
Cool story, Hansel.
pi_78845692
Vooral mijn vader
pi_78845705
Zon.
pi_78845716
Vaders.
pi_78845724
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:54 schreef Ayca het volgende:
Vooral mijn vader
Nee, hoor, de mijne is dat al.
Cool story, Hansel.
pi_78845725
Moeders.
pi_78845744
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:54 schreef Bortecinem het volgende:
Moeders.
Moeders...?
Cool story, Hansel.
pi_78845766
Je moeder!
SPOILER
pi_78845769
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:54 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nee, hoor, de mijne is dat al.
Niettus mijn vader heeft het veel zwaarder gehad.
pi_78845786
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:55 schreef IHVK het volgende:
Je moeder!
SPOILER
Klopt.
pi_78845794
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:55 schreef Ayca het volgende:

[..]

Niettus mijn vader heeft het veel zwaarder gehad.
Oh, denk je dat ?
Cool story, Hansel.
pi_78845803
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:55 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Moeders...?
Oh, ik zie geen smileys dus ik zag dat hartje van IHVK niet. Ik dacht dat gewoon zomaar iets opnoemde.
pi_78845806
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:49 schreef Rookert het volgende:

[..]

Tokkies zijn in de meerderheid dus
Je uitspraak ''dan moeten ze het niet vreemd vinden'' doet anders vermoeden.

Trouwens, is 14 een magische leeftijd ofzo? Mijn moeder kwam ook op haar 14e naar Nederland. Ze spreekt daarom nu ook prima Nederlands, zonder accent. Haar woordenschat is natuurlijk niet zo groot als die van mij, maar ze kan al haar dingetjes zelfstandig doen.
pi_78845818
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:55 schreef IHVK het volgende:
Je moeder!
SPOILER
Mijn vader is over het algemeen de betere kok bij ons thuis, maar misschien is dat om,dat hij er (als hij kookt) ook echt de tijd voor neemt. Mijn moeder is meestal wat meer gehaast.
Cool story, Hansel.
pi_78845844
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:56 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh, ik zie geen smileys dus ik zag dat hartje van IHVK niet. Ik dacht dat gewoon zomaar iets opnoemde.
Welke browser gebruik je? Misschien moet je je cache eens lege.
Cool story, Hansel.
pi_78845920
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Welke browser gebruik je? Misschien moet je je cache eens lege.
Wat is een cache?

Ik gebruik mozilla. Ik zie de PI's wel trouwens.
pi_78845936
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:56 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Oh, denk je dat ?
Ik weet het wel zeker.
pi_78845955
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:57 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je uitspraak ''dan moeten ze het niet vreemd vinden'' doet anders vermoeden.

Trouwens, is 14 een magische leeftijd ofzo? Mijn moeder kwam ook op haar 14e naar Nederland. Ze spreekt daarom nu ook prima Nederlands, zonder accent. Haar woordenschat is natuurlijk niet zo groot als die van mij, maar ze kan al haar dingetjes zelfstandig doen.
Mijn papa was ook 14.
pi_78845960
quote:
Op zondag 7 maart 2010 13:59 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat is een cache?

Ik gebruik mozilla. Ik zie de PI's wel trouwens.
mozzarella
pi_78845985
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:00 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Mijn papa was ook 14.
Ongeleuflek
pi_78845999
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:00 schreef Ayca het volgende:

[..]

mozzarella