Heeeeeeelll veel succes.quote:Op maandag 8 maart 2010 00:12 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb morgenochtend nederlands examen, van 09:00 tot 13:00
vier uur!![]()
maar goed, dan meot moet ik morgenochtend om 07:00 mijn bed uit, dus ik ga maffen
edit: en dat ik dat morgen niet doe....![]()
digitale videocameraquote:Op maandag 8 maart 2010 08:28 schreef oh-oh het volgende:
Succes Zwabber, je kan het![]()
Wat voor ad Qwea?
Mogge trouwens![]()
Doe je m alweer weg?quote:
OMG ik zeg niksquote:Op maandag 8 maart 2010 08:34 schreef Ynske het volgende:
de basis van mn stapeltoren is klaar [ afbeelding ]
moggeh
veel te vroeg
tis net een piemel hequote:
HOE KOM JE DAAR NU BIJ???quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 09:11 schreef Qwea het volgende:
zo. Ik zit met mijn laptop op stage, en ik ga zo mn presentatie enzo makenen mn verslag maar eens
Nee gister geen tijd meer voor gehad en vanavond komt een vriendinnetje. Morgen weer.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:40 schreef oh-oh het volgende:
Cat heeft al twee keer bij mij honden geknuffeld![]()
Ze is wel eng maar het went![]()
Heb je nog PD gekeken?
Oooh Ynske wat mooi!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:03 schreef Ynske het volgende:
dr zit een slot op de plasticbak op zondag![]()
mn kleed is klaar
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
YW, ik kreeg m gisteravond van Vanes, heb m meteen gepost voor jequote:Op maandag 8 maart 2010 09:46 schreef Maes het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik denk aan Zwabber zou dat ook helpen met zijn examen?
Oh-oh bedankt voor de foto!
Lief he!quote:
Net of Sjon een plukje haar vast houdtquote:Op maandag 8 maart 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lief he!
Dat is een drieluik met deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik baal onwijs, want ik heb hele leuke foto's van alle 5 mijn honden, maar die zijn schots en scheef
Ja hij zat te happen hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 09:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Net of Sjon een plukje haar vast houdt
Met papa Chico. Die middelste is echt zo lief. De oude en de jonge samen.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit net ff de fotos van die vriendin van gisteren te kijken, Sjon wordt echt al groot![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's ene heel aparte ondersoort: een plofchiwalliequote:Op zondag 7 maart 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niks gelezen en ik ben ook meteen weer weg want ik moet mn fotos van vandaag nog even doen, bezoek is net weg, maar ik heb iets voor Maes:
[ afbeelding ]
Ze ploft bijna![]()
Een beetje 'mijn' plofchiwalliequote:
Daar zit mss wel een heel onsje van jou in jaquote:
Mja, het gaat wel..quote:Op maandag 8 maart 2010 @ 10:39 schreef Greys het volgende:
Bliss
Gaat het een beetje? Het zal wel een stuk stiller zijn in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |