ik neem aan dat je huis muren heeft...quote:Op zondag 7 maart 2010 21:26 schreef Bamba het volgende:
Ik zit hier met een deken om me heen te verkleumen achter de computerBrrr wat is het koud!
Daar heb je niks aan zonder dakquote:Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik neem aan dat je huis muren heeft...
Ik zit in de tuin te Fok!ken hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik neem aan dat je huis muren heeft...
Jij denkt zo heerlijk praktisch.quote:
Leuk!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef Cat22 het volgende:GIIIIIIL!!!!!!!!
![]()
Een poosje geleden heb ik hier geroepen dat ik een beestjes knuffelronde rondreis door Nederland wil doen. Tombola gilde toen dat ze best mee wilde. En geloof het of niet: van deze woorden komen daden!![]()
Tombola en ik zullen een tweedaagse tour door ons landje gaan maken en die beestjes en baasjes aandoen die daar belangstelling voor hebben.![]()
Even praktisch:
We reizen rond op vrijdag 9 april en zaterdag 10 april.
Slaapplek is al geregeld: waaaay up north bij Ingetje.![]()
Als je ons op bezoek wil (denk er maar eens goed over na) dan krijgen we graag PM met de volgende info:
- wanneer je thuis bent op die twee dagen (graag met tijden erbij)
- je woonplaats
Dan gaan we op basis hiervan een route plannen en komen we bij je terug met een richttijd waarop we langs willen komen en voor je adres. Definitieve planning gaat in overleg natuurlijk.![]()
Het lijkt ons heel leuk om jullie en jullie beestjes te ontmoeten!
Jammer.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuk!
Maar zit de 10e in Keulen en de 9e werk ik gewoon (of is het een feestdag ofzo?). Dus helaaaaas geen knuffel-adresje in Rotterdam
quote:
Je neemt toch wel vrij voor twee leuke FF-vrouwen?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuk!
Maar zit de 10e in Keulen en de 9e werk ik gewoon (of is het een feestdag ofzo?). Dus helaaaaas geen knuffel-adresje in Rotterdam
Hij weet niet wat hij mist.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Je neemt toch wel vrij voor twee leuke FF-vrouwen?![]()
Dan zoeken we maar een ander adres in Rotterdam...
Greys, Maes, Nok...allemaal in die richting.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Je neemt toch wel vrij voor twee leuke FF-vrouwen?![]()
Dan zoeken we maar een ander adres in Rotterdam...
Lijstjequote:Op zondag 7 maart 2010 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij weet niet wat hij mist.Die gaat nog spijt krijgen.
Inmiddels hebben we al vier bezoekadresjes!
Dan neem je alleen de vrijdagmiddag vrij...klaaaaarquote:Op zondag 7 maart 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
Welke adresjes heb je?
En heb net een weekje vrij gehad, dus zo snel alweer eentje nemen schiet niet op
True, zou nog een optie zijn. Alhoewel als ik zo hoor dat je Nok, Maes EN Greys al heb deze regio prima vertegenwoordigd is. Lijkt me voor jullie juist leuk als je beetje overal komt en niet in het Hoge Noorden, en vervolgens alles op 20 minuutjes rijden van elkaar is in regio Rotterdam. Dan kan ik bij wijze van nog beter even bij Greys gewoon bakkie gaan doenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan neem je alleen de vrijdagmiddag vrij...klaaaaar
Ow ja, je 'studie'verlof.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
Welke adresjes heb je?
En heb net een weekje vrij gehad, dus zo snel alweer eentje nemen schiet niet op
Joh, als je de mogelijkheid hebt om vrij te nemen en je vindt het gezellig: leuk! Doen!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, zou nog een optie zijn. Alhoewel als ik zo hoor dat je Nok, Maes EN Greys al heb deze regio prima vertegenwoordigd is. Lijkt me voor jullie juist leuk als je beetje overal komt en niet in het Hoge Noorden, en vervolgens alles op 20 minuutjes rijden van elkaar is in regio Rotterdam. Dan kan ik bij wijze van nog beter even bij Greys gewoon bakkie gaan doen
Ik denk dat ik het meest dichtbij jou woon?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, je 'studie'verlof.Heb je nu examen gehad? En hoe is dat gegaan?
Voorlopiglijstje
:
- Bamba
- ElisaB
- Enfermera
- Ingetje (ofcourse)![]()
Volgorde is nog willekeurig, daar ga ik/ gaan wij ons wel over buigen als we meer namen hebben. Ik vermoed dat ik mag beginnen met rijden.
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, zou nog een optie zijn. Alhoewel als ik zo hoor dat je Nok, Maes EN Greys al heb deze regio prima vertegenwoordigd is. Lijkt me voor jullie juist leuk als je beetje overal komt en niet in het Hoge Noorden, en vervolgens alles op 20 minuutjes rijden van elkaar is in regio Rotterdam. Dan kan ik bij wijze van nog beter even bij Greys gewoon bakkie gaan doen
QFTquote:Op zondag 7 maart 2010 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij weet niet wat hij mist.Die gaat nog spijt krijgen.
quote:Inmiddels hebben we al vier bezoekadresjes!
Ik denk het wel.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:46 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het meest dichtbij jou woon?
Ik wist wel dat ik mijn kladje snel kon weggooien.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
QFT
[..]
Ik heb al een soort van schema gemaakt wie wanneer kan
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk het wel.![]()
Tombolala! Waar woon jij ook alweer precies?
Zooo professioneel zijn we.![]()
![]()
HEE! Roep dat eens niet!quote:
Maar ja dusquote:
Ja dat jaquote:Op zondag 7 maart 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, je 'studie'verlof.Heb je nu examen gehad? En hoe is dat gegaan?
Of naar mij, scheelt je weer anderhalf uur langer rijdenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
noord-holland
Maar anders kom ik gewoon eerst even (even) naar jou toe
Even.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
noord-holland
Maar anders kom ik gewoon eerst even (even) naar jou toe
Lijkt me ook een goede optie. En dan kunnen we nog kijken of er iemand een stuk gaat treinen, zodat je niet achteraf nog een auto hoeft op te halen ergens.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Of naar mij, scheelt je weer anderhalf uur langer rijden
true, maar als we een rondje gaan doen dan is het handiger om mijn auto bij cat's huis te zetten en in 1 auto te gaan. En ik wil het drietal van Cat ook zienquote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Of naar mij, scheelt je weer anderhalf uur langer rijden
Goed gedaan joh!quote:
Tettenfotooo.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niks gelezen en ik ben ook meteen weer weg want ik moet mn fotos van vandaag nog even doen, bezoek is net weg, maar ik heb iets voor Maes:
[ afbeelding ]
Ze ploft bijna![]()
Da's ook weer zo natuurlijk!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
true, maar als we een rondje gaan doen dan is het handiger om mijn auto bij cat's huis te zetten en in 1 auto te gaan. En ik wil het drietal van Cat ook zien
quote:
quote:
Dat ligt aan het schemaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |