Jaquote:
dus als de appel ploft komen er allemaal babyappeltjes uit, als confetti?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar zitten allemaal lieve babies in hoor!
Ow.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Schema ja
wie wanneer kan, en hoe laat, en hoe lang het rijden is, en en en...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow.wat nou plaspauzes, gewoon gaan zitten en doorrijden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow.Dat doen we bij de bezoekjes ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
We moeten eerst de massale stroom aanmeldingen verwerken.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Het maakt mij op zich niet uit hoe laat jullie komen, als ik het maar ff op tijd weet ivm werk
quote:
Dan haal ik de toiletemmert ook maar weer uit de voortuinquote:Op zondag 7 maart 2010 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
*bergt rol pleepapier met gebreid mutsje weer op*
Dat kan toch nooit geen 3/4 weken meer duren dat is ze echt ontploftquote:Op zondag 7 maart 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niks gelezen en ik ben ook meteen weer weg want ik moet mn fotos van vandaag nog even doen, bezoek is net weg, maar ik heb iets voor Maes:
[ afbeelding ]
Ze ploft bijna![]()
Die doet me denken aan een vreeeselijke verkeerde combinatie van spandoeken van logo en sponsor bij een uitvoering die ik laatst zag:quote:
quote:mannenzang, een leven lang ... door [naam] uitvaartverzorging.
Ja, en die tent kun je ook wel afbreken.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan haal ik de toiletemmert ook maar weer uit de voortuin
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die doet me denken aan een vreeeselijke verkeerde combinatie van spandoeken van logo en sponsor bij een uitvoering die ik laatst zag:
[..]
Daar zitten er vast veel in. En vooral mannetjes.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat kan toch nooit geen 3/4 weken meer duren dat is ze echt ontploft
Catje we willen meisjesquote:Op zondag 7 maart 2010 22:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zitten er vast veel in. En vooral mannetjes.
Ik dacht dat je een kerel wilde.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb heel erg levenloos, al die sites als RSS in mijn browser staan, even met de muis erover en kijken of er nieuwe zijn, zonder al die sites af te gaan
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:10 schreef Enfermera het volgende:
Heb zin om te shoppen morgen op de site van H&M.![]()
Lees: daar ga ik dan 6 uur eventjes mn nest voor uit![]()
![]()
Haha ja xD Dan vullen ze de dingen bij en is er dus veel meer, ook in de sale.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan heb je er veel voor over.
![]()
Ik kijk nu naar Elisabeth, met Cate Blanchett.
Duurt tot half 1 en dan zal de wekker om half 7 morgenvroeg weer zwaar tegenvallen.
De nada!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
thank you, kind sir![]()
was het bijna vergeten
Droopy toch. Nog steeds zoveel stress dus?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb Droop net onder de bank vandaan getrokken; ik was het zat.
En nu zit ze in de ren (ze is al anderhalve week de kamer niet uitgeweest) te genieten, maar ondertussen houdt ze het luikje scherp in de gaten
Jupquote:Op zondag 7 maart 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Droopy toch. Nog steeds zoveel stress dus?
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:44 schreef Pagan het volgende:
*Niet bijgelezen, wel schreeuwen/roepen*
Strega heeft sinds enige tijd een nieuw karretje, reuze fijn, goede zitpositie en helemaal kek. Tot we thuiskwamen uit het ZKH, het ding was net ff breder als de gammele rental van daarvoor, en kon daardoor in ons 100+ jaar oude huisje niet door alle deuren en gangen.Totafuckally stress, Ik heb toen van pure frustratie een potje staan janken, alles was me net even te veel.
Vandaag naar het altijd gezellige Coevorden gereden, stoeltje met wieltjes gekocht die 30 jaar geleden net nieuw was, en hu nog steeds in prima conditie.
Perfect voor hier in huis, Strega meegenomen de keuken in, zij heeft het voorgerecht en de salade gemaakt, ik de rest, en daarna rolden we zo de woonkamer weer in die 30 cm. hoger ligt als de keuken en badkamer.
Van de week was ik 's ochtends even beneden, Strega sliep lekker op haar opblaasbare bedje (wat een uitvinding), Othello naast haar op bed, Bullie in zijn mandje ernaast, alledrie snurken om het hardst.
Ik ben zo gelukkig!!!
De basale dingen komen weer op hun plekje, de rest volgt vanzelf, hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |