abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 maart 2010 @ 21:54:56 #126
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_79388073
Ik ga voor een kleine upset, Gonzaga over JDS.
pi_79395916
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:33 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Er staat toch dat het banned from the screen is!
Enige reden waarom ze events in Europa houden is omdat ze voet aan de grond hier willen krijgen. Dat is in twee delen, zooi op tv krijgen en live-events houden. Als het in Duitsland van tv word gebanned zullen ze ergens anders heen gaan. Zoals je al zei, Duitsland is erg strikt op gebied van geweld in games en op tv. Iets zegt me dat zo'n ban een stap is naar het verbieden van events in het algemeen. Niet zeker natuurlijk, maar die kans is er natuurlijk duidelijk. Lijkt me niet dat de UFC dan nog veel geld wil investeren in zo'n markt (Duitsland dus) en rond gaat kijken naar events in andere landen.

Kan dus best zijn dat ze gaan kijken naar;
-Alleen focus op UK
-Scandinavië
-Nederland
-Rusland

Scandinavië kent iig ook wel een vechtsportcultuur, net als Nederland. Ik weet alleen niet hoe het kwa wetgeving zit en of er evenementen mogen worden gehouden (wat me een eis lijkt om in een land voet aan de grond te krijgen). Exposure gaat hand in hand met de tv deals die ze hebben, zonder is het echt een probleem.

Kwa grote Europese landen kun je bv Italië, Spanje en Frankrijk wel wegstrepen, en nu dus waarschijnlijk ook Duitsland.

[ Bericht 10% gewijzigd door Unstoppable op 21-03-2010 03:51:33 ]
  zondag 21 maart 2010 @ 03:33:12 #128
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_79396040
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 21:54 schreef n00cL30n het volgende:
Ik ga voor een kleine upset, Gonzaga over JDS.
ik heb die Ram gezien die Gonzo verkocht aan Carwin, nu heeft Carwin een granieten kop,maar JDS toch zeker niet.
pi_79396432
Ik zat eens wat mijn posthistory door te nemen, 2006 :
[bloederig] Ultimate Fighting Championship (UFC)
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 00:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik ben sinds een week ook aant kijken. Ben bezig met #64 te kijken. Bevalt me wel deze sport (om te kijken dan!!) kan iemand me kort uitleggen hoe dat zit met die 'groepen'?
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 00:26 schreef Paxlie het volgende:

[..]

hoe bedoel je die groepen?
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 00:43 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Nou.. ik denk dat het soort van 'dojo' is of weet k veel.. sommige zijn 'lid' van Takeout andere weer van Sinister (zijn dan mss wat minder bekende? maar kom ff niet op die andere namen) je weet wel.. Ken Shemrock was nog leider van zo'n groep??

Mijn vraag daarover: Hoe komen die 'groepen' tot stand.. hoe bepaal je wie de leider wordt.. vechten die altijd tegen elkaar (Bv. Takeout tegen Sinister), of ook onder elkaar??
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 10:18 schreef Paxlie het volgende:

[..]

het zijn meer teams van mensen die samen trainen. Ken Shamrock is idd leider van zo'n team genaamd de Lion's Den. Tito Ortiz heeft Team Punishment. Matt Hughes en Tim Silvia zijn beiden lid van Miletich Fighting System waar Rich Franklin ook regelmatig traint. De gevechten zijn echter gewoon ene persoon tegen andere persoon. Er zijn niet echt team competities. In de IFL heb je echter wel juist teams en dit jaar doen daar geloof ik 12 teams aan mee.
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 10:36 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Zijn gewoon "teams" waar mensen met elkaar trainen. Vaak vechten ze niet tegen hun "eigen" mensen. Ze komen vaak gewoon tot stand doordat bekende vechter A een eigen plek wil om te trainen, en hij verzameld goede trainers en mensen om mee te trainen om zich heen.

Zoals Team Punishment (Ortiz) is gewoon een verzameling vechters en trainers, die trainen samen in de gym en proberen allemaal beter te worden.

UFC is degene die de matches maak, zoveel hebben de vechters er vaak niet over te zeggen. Het is dus ook niet zo dat alle vechters van Team A altijd maar tegen Team B vechten.
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 11:22 schreef Tazmaniac het volgende:
Aaaaahzo! Okeej thanks voor de uitleg. Nog ff een vraagje dan (A) Wat is het verband tussen de show (met die afvalrondes, waar je uiteindelijk in halve finale en finale komt) en de PPV's. Verdien je in die 1e show je plek op een PPV?
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 11:53 schreef Unstoppable het volgende:
Op dit moment zijn het in die show (The Ultimate Fighter, ook wel afgekort als TUF) geloof ik ervaren vechters die nog nooit echt tot de top opgeklomen zijn. Ze vechten nu dus om een plek in de (halve) finale. De winaar van de finale krijgt geloof ik een titleshot.

De eerdere seizoenen gingen om jonge talenten die een contract konden verdienen. Het is eigenlijk een soort Idols voor de UFC
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:36 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Keej ik begin het allemaal te begrijpen!!! Ik zet mijn geld in op die gekleurde dude die nu in de halve finale staat, ben ff zijn naam kwijt.
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Vince McMahon (chairman of the board) wil Shamrock naar WWE (World Wrestling Entertainment) halen.... wat is jullie mening??
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:47 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Shamrock is een former pro-wrestler, hij is klaar met het mma-gedoe, en wil nog wat geld verdienen. De mma-fans en de WWE fans kennen zijn naam, dus no doubt dat ie voor een paar keer zijn gezicht laten zien aardig wat centen krijgt toegeschoven.
Dat is lang geleden
pi_79396440
Mijn eerste post in vechtsporttopic die ik vinden kon:
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 15:03 schreef Unstoppable het volgende:
Ik heb tijdje terug eens 1 van de eerste Pride events gezien. Toen hadden ze nog geen timelimit en ging het gevecht door totdat er een winnaar was. Soms best wel saai, liggen ze minutenlang vrij weinig te doen op de grond, zonder dat er echt iemand wat probeerd :p

Blij dat ze die regel iig hebben aangepast.
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:26 schreef Dacide het volgende:
Daar vergis je je in..... daar op de grond gebeurt stiekem heel erg veel... lang zaam maar zeker wordt een vinger anders neergezet, een been draaid een kwartslag etc etc.. heel veel kleine miereneukende dingetjes die ervoor beetje met beetje voor zorgen dat er uiteindelijk een grotere aktie volgt.

Maargoed... om naar te kijken is het weinig spectaculair...
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:14 schreef Unstoppable het volgende:
Ik bedoel juist dat ze ook helemaal niet probeerden hun positie te verbeteren zodat ze een klem konden zetten of stoten uit te delen. Ze lagen na een tijdje gewoon uitgeput op de grond doordat er geen tijdslimiet was...
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:59 schreef Dacide het volgende:
owzo ok.. ja kan ik me voorstellen ja dat dat saai is.
maargoed, zoeits geldt natuurlijk niet voor alle wedstrijden gelukkig.
  zondag 21 maart 2010 @ 08:41:53 #131
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_79396699
Een van mijn eerste posts over mma, voorspellende gaven heb ik
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 16:47 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Diego Sanchez gaat nog ver komen volgens mij, die gast kan echt een hoop veels te goed
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 21 maart 2010 @ 10:04:09 #132
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_79397278
haha te grappig ja

zal zo die eerste van mij eens zoeken
  zondag 21 maart 2010 @ 10:06:41 #133
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_79397300
gevonden

Pride Fight

niet echt iets heel bijzonders....

Echter later in dat topic geef ik nog aan dat Bas Rutten in Pride FC gevochten heeft...

my bad
pi_79397403
Lol, mijn eerste post hier in 2006, toen nog onder mijn andere nick:
Pride Fight
quote:
Op zondag 26 maart 2006 15:19 schreef RenzoBrad Fyodor het volgende:
Ok first of all... ik snap niet dat ik dit topic nog nooit gezien heb op fok
Anyway, er posten hier mensen met goede kennis van MMA en pride events (Dacide en TheVotary bijvoorbeeld) en mensen die er nog niet zoveel verstand van hebben (no big deal trouwens hoor!)

Heb ff vanuit het hele topic een aantal reacties gequote zodat ik met 1 post ff bij kan praten en misverstanden uit de weg kan ruimen e.d.
[..]

Bas Rutten heeft nooit in Pride gevochten.....
[..]

Je bedoelt Igor Vovchanchyn! Lijkt een klein beetje op Fedor (zelfs qua stijl). Igor heeft 2x tegen Kerr gevochten en via submission (knees on the head) van Coleman verloren in de GP 2000.
Fedor > Arlovski. Fedor heeft 1x verloren vanwege een (illegale!) elleboog waardoor hij teveel bloedde om door te gaan. In een rematch heeft hij dit recent even rechtgezet (Kosaka)
[..]

Ik heb een bestand (iets van 200MB ofzo) waarin een aantal van zulke gevechten in staan met een leuk muziekje eronder. Zeer bruut. Straks post ik mijn lijst met MMA bestanden + verwijizing naar de tracker, kun je een request doen...
[..]

Nou we hebben gezien wat er gebeurde. Normaal plaats ik nooit voorspellingen op internet, op het forum van de mma tracker heb ik gepost dat ik de kans zeeer groot acht dat Coleman zou winnen. En waarom? Coleman is 1 van de beste worstelaars ter wereld. Hij kan iedereen neer halen (behalve CroCop, we hebben gezien wat er toen gebeurde). Hij heeft de afgelopen paar jaren tegen de 3 beste van de wereld gevochten en verloren (Nog, Fedor, CroCop). Met eigen ogen gezien hoe makkelijk hij van Milco Voorn won. De power en overtuiging die de hammerhouse gasten hebben met zo'n takedown is gewoon onrealistisch. Tel daarbij op dat Shogun (geweldige vechter hoor, daar niet van! ) tegen onze landgenoot Alistair Overeem meerdere keren eenvoudig onderuit gehaald werd. Dan zie ik Coleman Shogun wel onderuit halen. Natuurlijk is het een MMA gevecht en kan alles gebeuren, dat wel terzijde Dat de partij op die manier (blessure Shogun's arm) gestopt wordt is jammer, maar wel de verdienste van Coleman die met zijn brute takedown Shogun te grazen nam.

Zoals Dacide al zei... Coleman had Shogun z'n rug, was vol in actie en ineens hangt een een ref aan je armen te bungelen. Dat je hem even opzij gooit zo vrijwel iedereen doen in het heetst van de strijd. Plus het zag er erger uit dan het was en toen hij heeft Shogun nooit maar dan ook nooit daarna aangevallen. Dat er ineens dan een aantal CB lui op je afkomen is absoluut niet cool. Wanderlei zat gewoon in het publiek en rushte de ring in. Baroni heeft goed werk gedaan door eerst Coleman uit die corner weg te halen en vervolgens Silva onderuit te halen
[..]

Is gedeeltelijk waar. Het is trouwens Krazy Horse meen ik
Krazy Horse zou ruzie hebben gehad met iemand van CB. Die 2 gingen vechten zonder dat de rest van Chute Box erop sprong. Krazy Horse werd ge-triangled en Wanderlei Silva riep dat die gast van CB hem tijdens de triangle moest slaan, maar dat deed hij niet. (1 van de 1000 redenen waarom ik totaal geen respect heb voor The Axe Murderer en hem absoluut niet mag) Vervolgens was Krazy Horse dus "out cold" en master Fudrigo (zeg maar de leider van CB, weet nooit hoe ik z'n naam moet spellen, wel een coole gast) heeft hem weer bij kennis gebracht en opdracht gegeven de ruimte te verlaten.
[..]

Denk het niet. Arona vs. Silva I en II gezien? Arona heeft Silva toch betrekkelijk eenvoudig neergehaald, dus waarom Coleman niet?No way dat Silva het gevecht staande kan houden. Silva's takedown defense is lang niet zo goed als die van CroCop. Het gevecht zal ongetwijfeld naar de grond gaan en dan moet Silva al z'n BJJ skills gebruiken om te overleven tegen Coleman zijn GnP. Ik zie Coleman deze match winnen. Maar zoals gezegd, in MMA kan alles gebeuren.
De kans dat deze match gaat plaatsvinden is HEEL groot. In de Open Weight GP namelijk!
[..]

Ze hebben gevochten tegen elkaar, Overeem domineerde in het begin maar helaas zijn conditie liet het afweten. Werd een keer goed geraakt door Lidell en ging kort daarna KO
Een rematch zou geweldig zijn. Maar dat ziet niemand zo snel gebeuren nu Lidell lekker veilig in de UFC zit en Alistair naar HW is opgestoomd.
[..]

Fyodor is niet echt dik. Zeg het maar eens recht in zijn gezicht. Of was het echt cynisch bedoeld?
[..]

Dat betrof de gevechten van hem in de eerst UFC. In zijn 2e wedstrijd tegen Ken Shamrock tikte Shamrock af (choke), de referee leek het nauwelijks te zien en Ken wilde ineens weer doorvechten. Sindsdien hield Royce zijn subs iets langer vast (kijk maar naar Gerard Gordeau (Nederlander btw die hem daarvoor in zijn oor gebeten had). De chokes waren niet zo gevaarlijk. Hij heeft idd Jason's arm wel pijn gedaan. Maar hier zit nog een verhaal achter... Jason was ver voor de UFC wel eens naar de Gracies gekomen om ze uit te dagen. Royce heeft Jason toen compleet "geschoold" en simpelweg gedomineerd. Jason had allemaal excusen klaar e.d. dus vandaar dat Royce even iets langer dan normaal vasthield. Maar om nou te spreken van een vuile vechter... NO WAY! Hij is de pionier van MMA. Zonder hem was MMA nooit geworden wat het nu is. Een beetje meer respect voor hem mag wel, op basis van zo'n filmpje kun je niet over hem oordelen

Lees trouwens ook de post van TheVotary daarover even...

Last but zeker not least... Pride FC naar Eurosport. Leuk, maar alleen voor het publiek wat het nog nooit gezien heeft. Voor mij en de echte MMA fans niet interessant, want het zal pas WEKEN later worden uitgezonden (net als K1 en K1 MMA). Wij hebben het toch altijd een aantal uur later via de MMA tracker binnen (of nieuwsgroepen oid).

Zo, dat was mijn grootste post ooit op Fok!
Wat met name opvalt is dat ik toen nog geen fan was van Wanderlei Silva (nu wel, bigtime) en ik opzich aardig in het MMA thuis was. Enne... Fedor > Arlovski

Die goede oude tijd
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  zondag 21 maart 2010 @ 11:02:36 #135
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_79398046
quote:
Op zondag 21 maart 2010 06:42 schreef Unstoppable het volgende:
Mijn eerste post in vechtsporttopic die ik vinden kon:
[..]

[..]

[..]

[..]

haha dikke lol.. ik begreep het 4jaar geleden idd niet meteen allemaal

maar thans to the helpful guys of FOK ben ik er mooi ingerold

dit is een van mijn eerste dingen die ik over een event zei:
quote:
Die Vera is me een gast he, heel getalenteerd vind ik hem!! Zullen we nog wel veel van gaan horen 8-0 nu
Gelukkig zag ik toch wel een beetje in wie goed was en wie niet

en ik weet nog dat ik PRIDE veel minder dan de UFC vond.. niemand die het begreep maar ik vond in de eerste week die stomps maar niks!!

en dan natuurlijk de legendarische actie van Paxlie op 14 november 2006 om 01:56 uur.

Het voorstel om het UFC en het PRIDE topic tot 1 te smelten en over te gaan op de naam MMA
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 21 maart 2010 @ 11:50:07 #136
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_79399156
quote:
Op zondag 21 maart 2010 03:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ik heb die Ram gezien die Gonzo verkocht aan Carwin, nu heeft Carwin een granieten kop,maar JDS toch zeker niet.
Psies.

En Gonzaga is gewoon een gruwelijk beest!
  zondag 21 maart 2010 @ 12:35:24 #137
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_79400749
ooh crap, ik dacht dat het afgelopen nacht UFC was, is het pas vannacht!
pi_79401402
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:35 schreef THEFXR het volgende:
ooh crap, ik dacht dat het afgelopen nacht UFC was, is het pas vannacht!
Hehe, ik had iedereen nog gewaarschuwd
Had het uiteraard ook liever vandaag gehad, maandag weer druk met studie en dat soort dingen
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  zondag 21 maart 2010 @ 16:57:46 #139
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_79409875
Nog een paar uurtjes wachten dan maar.. Was wel relaxed geweest om het nu te kijken... Biertje in me linkerhand, patat rechts en zonnetje in me nek.

*Kuche* Gonzagahh
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_79410757
Zit nu op werk tot vanavond en morgenochtend moet ik ook gewoon weer, dus ik ga heeeeeeeeeerlijk morgenavond onderuit op de bank even lekker kijken met een biertje erbij
  zondag 21 maart 2010 @ 18:08:46 #141
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_79412351

Om alvast een beetje hyped te worden voor het Gomi gevecht
  zondag 21 maart 2010 @ 18:21:01 #142
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_79412861
Aaaah dus jij bent RenzoBrad.. vroeg me vanmorgen af waar hij gebleven was toen ik die oude topics terug zag

Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_79413257
quote:
Op zondag 21 maart 2010 18:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Aaaah dus jij bent RenzoBrad.. vroeg me vanmorgen af waar hij gebleven was toen ik die oude topics terug zag

Ik vraag me ook af waar onze relnicht gebleven is
Hij heeft nog wel een tijdje onder een andere nick gepost, maar is al een tijdje spoorloos in onze topics...
  zondag 21 maart 2010 @ 18:35:33 #144
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_79413378
Ik weet niet waar jullie het over hebben in ieder geval
  zondag 21 maart 2010 @ 19:16:03 #145
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_79414975
quote:
Op zondag 21 maart 2010 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik weet niet waar jullie het over hebben in ieder geval
paar oldskool users van hier
Beetje historie.
  zondag 21 maart 2010 @ 19:20:04 #146
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_79415156
Trouwens voor de mensen die van een gokje houden.

10 euro inzet op Vera - 30 retour bij winst
  zondag 21 maart 2010 @ 19:33:00 #147
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_79415683
quote:
Op zondag 21 maart 2010 19:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Trouwens voor de mensen die van een gokje houden.

10 euro inzet op Vera - 30 retour bij winst
die wint nooit. Hij vecht tegen iemand met ongeveer dezelfde stijl. Verschil is alleen dat Jones wel nog die enorme honger heeft.
pi_79416010
quote:
Op zondag 21 maart 2010 19:33 schreef Paxlie het volgende:

[..]

die wint nooit. Hij vecht tegen iemand met ongeveer dezelfde stijl. Verschil is alleen dat Jones wel nog die enorme honger heeft.
Dan zet jij toch 100 euro op Jones
  zondag 21 maart 2010 @ 19:41:53 #149
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_79416093
quote:
Op zondag 21 maart 2010 19:39 schreef McGilles het volgende:

[..]

Dan zet jij toch 100 euro op Jones
Om 110 terug te krijgen.. dat schiet niet op
  zondag 21 maart 2010 @ 20:52:27 #150
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_79420027
Om het wachten even te vergemakkelijken.

edit:

Het valt me nu pas op dat ze haar iedere keer helemaal achterna lopen met de camera

[ Bericht 17% gewijzigd door GSP op 21-03-2010 20:57:53 ]
I am not impressed by your performance
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')