en tegen het recept van je rendang zeg ik ook geen nee!quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:19 schreef Aventura het volgende:
Gister rendang gemaakt...volgende week wil ik weer een stoofpot maken! Ik denk aan stifado, op zijn Grieks. Zal het recept even opzoeken voor hier.
Valt wel mee hoeveel tijd je kwijt bent. Je snijdt de groenten en het vlees, je gooit het in de pan en je kijkt er niet meer naar om.quote:Op zondag 18 september 2011 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Visstoofpotje van vanaaf was ook erg lekker. Iets minder tijdrovend
Oh ja, bedoelde dan ook niet dat je er anders druk mee was hoor, maar voor een visstoofpotje hoef je niet 3 uur thuis te blijvenquote:Op maandag 19 september 2011 10:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoeveel tijd je kwijt bent. Je snijdt de groenten en het vlees, je gooit het in de pan en je kijkt er niet meer naar om.
Lekker tv kijken (ik voetbal) en fokken tussendoor. Doet nog wat aan het huishouden en 5 uur later kom je terug. Af en toe een beetje doorroeren en een kijkje nemen als je er toevallig langsloopt.
Stoofpotten, heerlijk lui koken.
Piet, ik hoop dat het niet te laat is maar ik raad je aan niet de Kriek van de aldi kopen. Die smaakt naar zuurtjes. Ik heb het over van die kleine flesjes. Echt heel vies vond ik die....quote:Op zondag 18 september 2011 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Zag bij de Aldi kriek in de aanbieding, en ik heb nog paardevlees in de vriezer.
Ik ben gek op zuurtjesquote:Op maandag 19 september 2011 12:57 schreef Bramito het volgende:
[..]
Piet, ik hoop dat het niet te laat is maar ik raad je aan niet de Kriek van de aldi kopen. Die smaakt naar zuurtjes. Ik heb het over van die kleine flesjes. Echt heel vies vond ik die....
Vind dat ook niet erg als ik toch al thuis had gebleven.quote:Op maandag 19 september 2011 11:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh ja, bedoelde dan ook niet dat je er anders druk mee was hoor, maar voor een visstoofpotje hoef je niet 3 uur thuis te blijven
tip: paardenstoofvlees bij de makro halen. Kost geen drol daarquote:Op maandag 19 september 2011 13:16 schreef Maria2.0 het volgende:
Morgen die Chipotle shredded beef maken![]()
En ik zie paardenstoof voorbij komen, werkelijk nooit aan gedacht, maar dat ga ik binnenkort ook maken!
Voor de chipotle: niet zuinig zijn met kruiden!quote:Op maandag 19 september 2011 13:16 schreef Maria2.0 het volgende:
Morgen die Chipotle shredded beef maken![]()
En ik zie paardenstoof voorbij komen, werkelijk nooit aan gedacht, maar dat ga ik binnenkort ook maken!
Ja? Geen idee nog maar t leek ons idd een leuke stad dus we gaan maar eens kijkenquote:Op maandag 19 september 2011 16:18 schreef Smallish het volgende:
StoofpotjesWij hebben afgelopen zaterdag weer een heerlijke stoof gegeten met o.a. Kasteelbier. Lekker met frietjes en salade. Yum! O, en Dublin is zooo leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |