abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 mei 2010 @ 17:33:15 #201
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_81795333
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:36 schreef Natalie78 het volgende:
En klopt, nerdvrouwtje ja.
quote:
Op zondag 23 mei 2010 15:35 schreef Natalie78 het volgende:
Ja, zo jong ben ik niet meer Maar goed, eerste later bedacht, tweede door slaapdronken foutje.
Ben je van 78? Da's nog piepjong. Ik ben van 77
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_81799194
Wat een rotsituatie. Dat hij de relatie beëindigt, is inderdaad zijn keuze. Maar dat hij zo abrupt is vertrokken en niet eens meer heeft willen praten om enigszins nog wat dingen helder te krijgen, dat vind ik kwalijk. Ik zou ook niet meer verwachten dat je nog contact met hem krijgt, of zelf contact proberen te krijgen. Denk niet dat je daar nog iets uit zou halen. Maar goed, dat weet je zelf het beste (als je dat al hoopt/doet).

Mijn exvriend heeft het na ruim vier jaar plotseling uitgemaakt vorig jaar (dat 'het gevoel' weg was, vertelde hij dapper via Skype overigens. Ik kan er nu mee spotten, maar dat was toen wel anders). In het begin was ik volledig gebroken, ik zag het ook totaal niet aankomen.
Toen het me in de week daarop duidelijk werd dat hij ook niet meer zou van gedachte zou veranderen, heb ik alle contact verbroken om er overheen te komen en dat is een goede keuze geweest.

Wat ik hiermee een beetje omslachtig wil zeggen, is dat ik me ongeveer een maand écht diep gebroken heb gevoeld. Dat ik de straat overstak en nadacht over hoe het zou zijn als dan geschept zou worden door een auto. Ik hoefde niet dood, maar wel graag een poosje in coma, niets voelen. Daarna ging het wat op en neer. Ik had goede dagen waarop ik weer een beetje kon lachen, maar ook dagen waarbij ik allerlei dingen zag/hoorde die me aan ons deden denken en waar ik nog niet mee om kon gaan.

En nu voel ik me sinds ruim een halfjaar ontzettend sterk en ik zou de breuk voor geen goud meer willen terugdraaien. Ben heel blij met hoe het me positief heeft veranderd. En hoewel hij een aantal dingen heeft gedaan die onder de gordel waren, koester ik geen wrok. Misschien juist omdat ik blij ben met wie ik nu ben.
Ook ik ben destijds redelijk snel weer begonnen met daten trouwens. Ik denk vooral om mezelf te laten zien dat er meer was dan alleen hij. Pas wel op dat je jezelf (of een ander die jou leuk zou kunnen gaan vinden) niet voor de gek houdt daarin. Afleiding kan heel prettig voelen, maar je moet toch ook echt door alle emoties heen om verder te komen.

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje een hart onder de riem kan steken. Ik heb dagen gehad dat het voelde alsof het nooit beter zou worden en ik me zo verloren voelde. Maar er komt een dag dat je je ineens wat beter voelt (dat is wel een dooddoener, ik weet het). Het gaat langzaam, maar het komt.
En dat je al sterker wordt, moge al duidelijk zijn gezien het feit dat je in deze situatie bent gestopt met roken
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_81799532
quote:
Op zondag 23 mei 2010 19:44 schreef Lolaatje het volgende:
is dat ik me ongeveer een maand écht diep gebroken heb gevoeld. Dat ik de straat overstak en nadacht over hoe het zou zijn als dan geschept zou worden door een auto. Ik hoefde niet dood, maar wel graag een poosje in coma, niets voelen.
Als je nou nog 3 maanden te leven had.

Het is maar een relatie hoor, die zijn toch niet meer voor eeuwig.
pi_81821760
quote:
Op zondag 23 mei 2010 19:52 schreef Monco10 het volgende:

Het is maar een relatie hoor, die zijn toch niet meer voor eeuwig.
Dat weet ik nú Het is maar ter illustratie van hoe droevig je je kan voelen.

Ik herken mezelf daar nu niet meer in terug, maar toen voelde ik zo verdrietig dat ik even niets meer wilde voelen. En natuurlijk stapte ik ook niet echt voor een auto o.i.d. want ik wist heus wel dat het niet zo werkt en zoals ik al schreef, wilde ik niet dood en ook geen ongeluk. Er schoten af en toe zulke irrationele gedachten door me heen over even niet hoeven voelen, maar dat bleven gewoon gedachten waarvan ik wist dat ze irrationeel waren. (Het heeft me overigens ook veel doen inzien, onder andere dat mijn leven veel te veel om hem was gaan draaien.)

Ik schreef het puur om aan te geven dat die intense pijn, waar anderen zich misschien in herkennen, over gaat.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  maandag 24 mei 2010 @ 10:32:24 #205
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_81822104
quote:
Op zondag 7 maart 2010 14:12 schreef VonHinten het volgende:
Dat 'gemak' van afstand nemen van hem zal wel meevallen. Die hardheid of kilheid waar je het over hebt kan ook een rol zijn die hij zichzelf laat spelen om het makkelijk voor jullie allebei te maken. Nu nog twee maanden saampjes gaan zitten huilen, afspraakjes maken, hopen en twijfelen... daar heeft ook niemand wat aan.

Je vriend doet wat iedereen hier in R&P hem zou aanraden: uitmaken en contact tot een minimum beperken.
Het kan ook echt zo zijn natuurlijk, dat het gevoel gewoon weg is. Ik herken het van mezelf, ik kan heel ver gaan in een relatie, maar als de knop eenmaal om is, dan is ie om. Tegen beter weten in probeer je het dan nog, omdat je zoveel (tijd, energie, emotie) hebt geinvesteerd, maar je hart is er gewoon niet meer bij. Ik denk dat dat in dit geval aan de hand is en dat ie er echt klaar mee is, hoe pijnlijk dat ook is hoor, dat begrijp ik heus wel. Maar jezelf voor de gek houden helpt ook niet.

TS, het beste wat je kan doen, voor jezelf en voor hem, is laten zien dat je sterk bent, zonder hem kan. Dat is niet alleen voor jezelf goed maar zal ook zijn respect/interesse opwekken. Het klinkt lullig maar door jezelf als een afhandelijk wrakje op te stellen wek je alleen maar meer afkeer op, gezien de state of mind waar hij nu inzit.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_81829544
quote:
Op zondag 23 mei 2010 19:44 schreef Lolaatje het volgende:
Wat een rotsituatie. Dat hij de relatie beëindigt, is inderdaad zijn keuze. Maar dat hij zo abrupt is vertrokken en niet eens meer heeft willen praten om enigszins nog wat dingen helder te krijgen, dat vind ik kwalijk. Ik zou ook niet meer verwachten dat je nog contact met hem krijgt, of zelf contact proberen te krijgen. Denk niet dat je daar nog iets uit zou halen. Maar goed, dat weet je zelf het beste (als je dat al hoopt/doet).
Thanks! Ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik ben nog niet zo ver als jou helaas maar goed op weg. Hoewel het niet makkelijk en inderdaad van hoog naar laag springt, zo voelde ik me gisteren echt klote en gaat het vandaag wel wat beter.

Inderdaad iets als stoppen met roken is iets wat wel aangeeft dat ik sterk ben, had ik echt nooit verwacht van mezelf, zeker toen hij net wegging gingen er hier belachelijk veel sigaretten doorheen. Morgen vijf weken rookvrij alweer...bizar.

En wat het daten betreft, klopt ook, het is vorm van afleiding en inderdaad om te ontdekken dat er meer bestaat dan ex. En trouwens wat een schandalige manier via Skype. Wel bijzonder dat je geen wrok koestert, maar ja zegt inderdaad ook wel veel over hoeveel sterker je nu geworden bent en erboven kan staan.
pi_81829881
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:32 schreef Vivi het volgende:

[..]

Het kan ook echt zo zijn natuurlijk, dat het gevoel gewoon weg is. Ik herken het van mezelf, ik kan heel ver gaan in een relatie, maar als de knop eenmaal om is, dan is ie om. Tegen beter weten in probeer je het dan nog, omdat je zoveel (tijd, energie, emotie) hebt geinvesteerd, maar je hart is er gewoon niet meer bij. Ik denk dat dat in dit geval aan de hand is en dat ie er echt klaar mee is, hoe pijnlijk dat ook is hoor, dat begrijp ik heus wel. Maar jezelf voor de gek houden helpt ook niet.

TS, het beste wat je kan doen, voor jezelf en voor hem, is laten zien dat je sterk bent, zonder hem kan. Dat is niet alleen voor jezelf goed maar zal ook zijn respect/interesse opwekken. Het klinkt lullig maar door jezelf als een afhandelijk wrakje op te stellen wek je alleen maar meer afkeer op, gezien de state of mind waar hij nu inzit.
Ik begrijp hem wel steeds meer, niet altijd, maar soms zie ik ook echt wel in wat jij hier beschrijft. Als het op is, en dat was het, is het op. Maar ja...de manier waarop, in nog geen uur weg en vervolgens nooit meer zien. De dag erna hem zo hard nodig hebben en gewoon weggedrukt worden aan de telefoon, ja dat hakt er wel in. En hij weet verder niet hoe ik er bij zit of hoe ik me verder voel, hij zit heel veel kilometers hier vandaan en ik kan me dus nog zo sterk houden, hij ziet het niet. Dus voor hem hoef ik het niet te doen. Ik doe het voor mezelf. Maar begrijp je punt.

Ik heb overigens inmiddels een teken van leven van mijn ex gekregen, een email. Wat ik wilde en op wachtte, iets, zelfs iets onpersoonlijks en makkelijks als een email, zodat ik niet helemaal dood ben voor hem. Die is gekomen en ik kan er eigenlijk helemaal niks mee.

Het sluit het geheel wel af denk ik, dit was het dan echt. Er stond niet veel bijzonders in, begrijp dat voor hem ook niet makkelijk is hoor, maar ja het is wel erg makkelijk om na twee en halve maand een stukje tekst te tikken en dat was het dan. Mijn vragen blijven onbeantwoord.
pi_81832739
Ik las gister op je weblog inderdaad dat ie je eindelijk een e-mail heeft gestuurd, toch nog na 2.5 maand... Ik ben wel benieuwd wat er in stond vroeg hij ook nog hoe het met jou ging of was het een lekker kortaf mailtje waar je niet zoveel aan hebt?

Ik vind het nog steeds echt onbegrijpelijk dat je na 10 jaar relatie van de een op de andere dag je relatie verbreekt om hem daarna nooit meer te zien en te spreken. Ook al was zijn gevoel misschien al een tijdje weg, hij heeft toch 10 jaar lang van je gehouden en jij van hem. Dan lijkt het me dat je toch nog wel wat interesse toont in je exvriendin. Ik kan het me iig niet voorstellen dat als het uit zou gaan tussen mijn vriend en mij (nu 5 jaar relatie) dat we elkaar nooit meer zullen spreken. Echt onbegrijpelijk.
pi_81875063
Er stond inhoudelijk niet veel in. Tenminste, ik ben er niets wijzer van geworden en het heeft niets verduidelijkt voor me. Alleen dat het hem spijt allemaal, de manier waarop hij het heeft aangepakt. En dat hij binnenkort een eigen plek/huis/flat/wat/waar precies stond er niet, zal hebben. En dank voor het doorsturen van de post. En dat ik voor altijd een plekje in zijn hart zal hebben. Tsja, hmkay. Maar dat beantwoord niet mijn vragen en meer dan dat, ik kan mijn gevoelens en frustratie niet uiten naar hem.

Ik heb hem heel kort terug gemaild en zoals verwacht, daar weer niets op teruggehoord. Ik ga er van uit dat dit het allerlaatste contact is geweest. Hoewel er nog één financieel afhandel dingetje wacht...en als een soort donderwolkje ronddrijft boven mijn hoofd tot daar duidelijkheid over is. Het gaat allemaal niet vlot omdat meneer geen contact wenst en dus alles via via moet.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:42:05 #210
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81875627
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:56 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Sommige mensen houden van kabbelende beekjes, anderen hebben stroomversnellingen en watervallen nodig. Als die behoeften in een relatie niet overeenkomen.. tja, dan pas je misschien ook niet bij elkaar.
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:20:56 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81877537
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:30 schreef Natalie78 het volgende:
Er stond inhoudelijk niet veel in. Tenminste, ik ben er niets wijzer van geworden en het heeft niets verduidelijkt voor me. Alleen dat het hem spijt allemaal, de manier waarop hij het heeft aangepakt. En dat hij binnenkort een eigen plek/huis/flat/wat/waar precies stond er niet, zal hebben. En dank voor het doorsturen van de post. En dat ik voor altijd een plekje in zijn hart zal hebben. Tsja, hmkay. Maar dat beantwoord niet mijn vragen en meer dan dat, ik kan mijn gevoelens en frustratie niet uiten naar hem.

Ik heb hem heel kort terug gemaild en zoals verwacht, daar weer niets op teruggehoord. Ik ga er van uit dat dit het allerlaatste contact is geweest. Hoewel er nog één financieel afhandel dingetje wacht...en als een soort donderwolkje ronddrijft boven mijn hoofd tot daar duidelijkheid over is. Het gaat allemaal niet vlot omdat meneer geen contact wenst en dus alles via via moet.
Toch een beetje jammer dat je zelf nog hebt teruggemaild, al had ik dat zelf ws ook gedaan . Waarom zou je nog terugmailen als hij weinig heeft gemaild waar je wat aan hebt? Laat hem maar lekker denken dat je al doorgegaan bent met je leven. En dat ben je natuurlijk ook . En ik ben op mijn beurt wel weer benieuwd wat je hem dan gemaild hebt . Maar dat hoef je niet te zeggen hoor .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:22:18 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81877610
quote:
Op maandag 24 mei 2010 10:32 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh, deze post getuigt van enorm veel inzicht! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 19:33:22 #213
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_81883572
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Toch een beetje jammer dat je zelf nog hebt teruggemaild, al had ik dat zelf ws ook gedaan . Waarom zou je nog terugmailen als hij weinig heeft gemaild waar je wat aan hebt? Laat hem maar lekker denken dat je al doorgegaan bent met je leven. En dat ben je natuurlijk ook . En ik ben op mijn beurt wel weer benieuwd wat je hem dan gemaild hebt . Maar dat hoef je niet te zeggen hoor .
Als er imho in dit soort situaties iets is wat je niet moet doen is het wel of niet of op een bepaalde manier terugmailen in de hoop een bepaalde indruk bij meneer achter te laten. Dan ben je nog steeds met een allang verloren achterhoedegevecht bezig, de indruk die meneer al dan niet van je heeft moet je zoveel mogelijk laten voor wat het is en fijn met je eigen dingen bezig gaan.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_81883736
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 19:33 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Als er imho in dit soort situaties iets is wat je niet moet doen is het wel of niet of op een bepaalde manier terugmailen in de hoop een bepaalde indruk bij meneer achter te laten. Dan ben je nog steeds met een allang verloren achterhoedegevecht bezig, de indruk die meneer al dan niet van je heeft moet je zoveel mogelijk laten voor wat het is en fijn met je eigen dingen bezig gaan.
JUUSTEM.
Geen aandacht meer aan besteden dus.
pi_83650018
Mijn intuïtie bleek juist. Hij had al heel snel een ander, zo dan niet tijdens onze relatie. Zojuist ben ik er achter gekomen via Facebook. Mijn ex-schoonmoeder vindt dat 'haar zoon smaak heeft' en was blij 'eindelijk J. te zien'. Dit na nog geen maand nadat mijn ex weg is gegaan schreef ze dat bij haar foto. Ze ziet er goed uit, jong, blond, slank. Hij? Onverzorgd, huidprobleem, obese, typische gamer. Lullig om te zeggen nu? Nee. Ik vergoeilijk hem niet meer. Het is een eikel. Die de laatste jaar, twee jaar mij financieel nog flink even heeft genaaid. God wat voel ik me dom zeg.

De dame in kwestie zelf veranderde kort na vertrek van ex haar status van vrijgezel naar bezet. En schreef op Koninginnedag dat haar vriendje er ieder moment aankwam, voor een weekend weg.

Een weekend weg. Dat kon niet bij ons. Meneer had het te druk. Met World of Warcraft.

Ik was echt zo lekker op weg! Back at square one.
  zondag 4 juli 2010 @ 18:29:25 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_83650054
quote:
Op zondag 4 juli 2010 18:27 schreef Natalie78 het volgende:
Ik was echt zo lekker op weg! Back at square one.
Dat is verrot .

Maar dit was dan ook wel het laatste dat je moest doen: zijn Facebook checken!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 juli 2010 @ 18:30:04 #217
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83650071
Dat doe je zelf.

Je kunt je ook bedenken wat een loser hij moet zijn om in zo'n korte tijd met een ander vrouwtje bij moeders de vrouw aan te komen. Dan heb je echt geen leven, laat staan vertrouwen in je eigen kunnen op de markt.
pi_83650130
Nog even..back at square one, nee. Niet. Ik ben al veel verder en sterker etc.

Maar wel: kwaad, genaaid, gefrustreerd. Hij heeft gewoon glashard staan liegen hier.
pi_83650536
Niet vergelijken. In het begin van jullie relatie gingen jullie waarschijnlijk ook nog weekendjes weg en zo. Als hij dat op het einde niet meer deed, dan zit het er niet in bij hem en dan vervalt hij, zodra het nieuwe van zijn relatie er weer af is, weer terug in zijn saaie gewoontes.

Het klinkt trouwens niet alsof je weer terug bent bij af. Je ziet hem nu tenminste voor wat hij is: een pukkelige, lelijke, gamende nietsnut. Wie wil dat nu?? Jij niet toch zeker!!
  zondag 4 juli 2010 @ 20:33:34 #220
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_83653736
Als ik jou verhaal zo lees zie ik zo op tegen de komende tijd. Mijn vriend heeft afgelopen vrijdag na 2 jaar de relatie verbroken, kwam voor mij als donderslag bij heldere hemel...
Gelukkig heeft hij het niet zo bot gedaan als de verhalen hier, we hebben heel veel gepraat en hij is vrijdag pas weg gegaan. De reden die ik heb gekregen is dat er heel veel dingen waren. Hij wilde zijn werk niet meer (had blijkbaar ook al ontslag genomen), last van heimwee (is een half jaar geleden hier komen wonen terwijl zijn hele leven 80 km verderop was), ligt met zichzelf overhoop (waarschijnlijk depressief) en hij weet niet of hij het leven wil hebben wat wij samen hadden. Ik ben 5 jaar ouder dan hij en toe aan huisje boompje beestje terwijl hij ook nog wil stappen en feesten. Tuurlijk hadden we ook wel eens ruzies of onenigheid, ook dat speelt mee.

We hebben nu afgesproken 1,5 week geen contact te hebben. Al zijn spullen (op wat kleren en toiletspullen na) staan nog hier en ik ben alleen achtergebleven. Het is mijn appartement dus tuurlijk blijf ik, maar wat is het moeilijk hier alleen te zitten
Afgelopen dagen gelukkig goed opgevangen door vrienden en ik zit nu alleen thuis. Omdat ik zoveel gehuild en gepraat heb, heb ik nu een soort rust over me. Maar dat kan ook zo weer omslaan natuurlijk.

Mijn grootste angst is dat het echt definitief is, maar de deur staat een heel klein beetje open. Als het echt is dat het grootste deel van het probleem bij hem zit (heimwee, depressie, werk) blijft er een kans... Ik weet dat ik het niet moet denken maar je blijft hopen. Nu gaat het redelijk maar ik ben zo bang voor de komende tijd. Zeker als ik van jou lees dat je na 3 maanden nogsteeds er mee bezig was.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_83653999
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:33 schreef Lips het volgende:
Als ik jou verhaal zo lees zie ik zo op tegen de komende tijd. Mijn vriend heeft afgelopen vrijdag na 2 jaar de relatie verbroken, kwam voor mij als donderslag bij heldere hemel...
Ik kan je geen wijze raad geven, maar je wel een welgemeende sterkte wensen. Weet precies waar je door heen gaat, de eerste dagen gaan als een roes voorbij. Neem wel van mij aan dat hoe het ook verder loopt, het wordt minder! Echt!

Net een email/brief geschreven aan ex. Niet verstuurd, lamlul.txt staat heel verstandig op mijn bureaublad en blijft daar, althans, eindigt onverstuurd in de prullenbak. Maar oh wat zou ik die graag willen versturen.

"Ik wil vrienden met je blijven". "Ik moet aan mezelf werken". "Je blijft altijd een bijzonder plekje houden in mijn hart". "Nee, er is geen ander!"
  zondag 4 juli 2010 @ 20:43:21 #222
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_83654116
lol @ lamlul.txt

Het moeilijke is dat het hier niet met de botte bijl is gegaan. Hij is hier gebleven om te praten, wil alles netjes regelen mbt spullen en financiën, heeft ook de helft van de tijd zitten huilen... Ik weet gewoon dat ie nog enorm veel van me houdt. Hij heeft niet tegen mij maar voor zichzelf gekozen.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 4 juli 2010 @ 20:53:26 #223
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_83654525
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:43 schreef Lips het volgende:
lol @ lamlul.txt

Het moeilijke is dat het hier niet met de botte bijl is gegaan. Hij is hier gebleven om te praten, wil alles netjes regelen mbt spullen en financiën, heeft ook de helft van de tijd zitten huilen... Ik weet gewoon dat ie nog enorm veel van me houdt. Hij heeft niet tegen mij maar voor zichzelf gekozen.
Klote. Alleen, hou niet te lang hoop... Hij maakt er niet voor niets een eind aan (ik heb zelf dik een jaar gehangen nog aan mijn ex met hoop, na een relatie van 4 jaar. Het eindigde hier ook 'vriendschappelijk' veel praten, huilen, wilde alles goed regelen, het ligt niet aan jou blablabla'

Ik had dan achteraf liever de iets hardere aanpak. Logisch dat je veel van mekaar houd nog maar blijkbaar gaat het niet meer samen, volgens 1 van de 2. En dan werkt het ook niet meer.

Veel sterkte overgens
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 4 juli 2010 @ 21:35:45 #224
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_83656683
Ik weet ook dat ik geen hoop moet / mag houden maarja, je bent ook maar mens Je doet het toch totdat de deur definitief dichtgesmeten wordt...
Miauw
  zondag 4 juli 2010 @ 21:36:10 #225
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83656707
quote:
Op zondag 4 juli 2010 20:43 schreef Lips het volgende:
lol @ lamlul.txt

Maar het resultaat is wel hetzelfde.

Denk dat het meestal gaat om voor jezelf kiezen en niet zozeer tegen de ander.
  zondag 4 juli 2010 @ 21:39:32 #226
123984 Heidi-
Eigenlijk heet ik geen Heidi.
pi_83656936
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:35 schreef Lips het volgende:
Ik weet ook dat ik geen hoop moet / mag houden maarja, je bent ook maar mens Je doet het toch totdat de deur definitief dichtgesmeten wordt...
Ja snap ik. Maar wanneer is dit bijvoorbeeld voor jou dan? Wanneer zijn laatste kledingstuk weg is? of?
When I'm sad I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 4 juli 2010 @ 21:41:47 #227
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_83657096
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:39 schreef Heidi- het volgende:

[..]

Ja snap ik. Maar wanneer is dit bijvoorbeeld voor jou dan? Wanneer zijn laatste kledingstuk weg is? of?
Hoe fout ook, dat is pas op het moment dat hij me echt laat weten dat het niet meer goed komt. Dat hij aan zijn problemen heeft gewerkt en aangeeft dat hij alleen verder gaat.
Hij heeft zelf die deur op een kier laten staan. En ik weet dat ik niet moet wachten en ik ben ook heel bewust m'n dagen vol aan het plannen met afleiding. Ik wil ook door zodat ik hem kan laten zien dat ik sterk ben, dat ik niet zielig op de bank ga zitten wachten tot hij weer voor de deur staat.
Maar ondertussen wil ik hem natuurlijk het liefste bellen en schreeuwen dat ik hem mis, dat ik van hem hou en dat ik wil dat hij terug komt.
Miauw
pi_83657872
Oooooh het is als jeuk momenteel. Wil hem zo graag even goed de waarheid vertellen nu. Hem die email sturen of hem bellen. Ik wil niet dat het laatste beeld dat hij van me heeft, een in elkaar stortende vrouw is die hij verzocht niet mee te lopen naar de voordeur "want ik vind het zo moeilijk".

You seem very well, things look peaceful
I'm not quite as well, I thought you should know
Did you forget about me Mr. Duplicity
I hate to bug you in the middle of dinner
It was a slap in the face how quickly I was replaced
Are you thinking of me when you fuck her?

zondag 4 juli 2010 @ 21:59:47 #229
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_83658154
Tot 10 telllen!!!! Of 100 en dan weer terug!
Lekker de eer aan jezelf houden!!!!

hoor mij nou, labiel als ik ben
Miauw
pi_83659419
Ik zou de email gewoon versturen. Nu ziet ie jou als een vrouw wiens wereld instortte (misschien een beetje overdreven) en waarvan hij denkt dat je hem misschien nog wel ontzettend mist. Alleen al met die laatste gedachte zou ik niet kunnen leven en de email alleen daarom al verzenden. Laat hem maar goed weten dat je erachter bent gekomen en dat het een ontzettende smerige eikel is.
pi_83662907
Ja Oognip, dat is precies de reden dus waarom ik het nu zo graag zou willen versturen. Ik wacht tot morgen en kijk hoe ik er dan over denk.

Moest net even glimlachen in mezelf om een gedachte, probeer alles nu maar positief te bekijken, als ik hier te lang bij stil blijf staan zak ik weer naar beneden, heb ik te hard voor geknokt. Oke. Hoe zou hij haar die vreselijke veel te grote tattoo verklaren op zijn bovenarm? Die hij liet zetten een week nadat hij me kon? En nee, ik was er ook niet blij mee want echt, mijn naam staat er? Weliswaar niet in het Nederlands, maar het is mijn naam.

pi_83663500
De beste wraak is gewoon erboven staan, en juist ervoor zorgen dat je het zelf leuk hebt.
Het gewoon loslaten en verdergaan , want anders is het wel erg goed voor zijn ego.
Vul je tijd met leuke dingen en laat zien dat je gewoon verder gaat zonder hem door juist niet meer te reageren als die wat stuurt en gewoon door hem te laten voelen dat die niet onmisbaar is.

Juist door het wel te sturen , bewijs je dat hij toch voor jou onmisbaar is.
Doe dingen die je eerst niet kon doen omdat je in een relatie zat met hem en geniet van de vrijheid.
Dan kan je achteraf terugkijken dat je niet heb laten verleiden tot allerlei soapdrama's en trots op jezelf zijn.
In woede dingen doen is heel makkelijk maar kijk voor jezelf even na of je er op lange termijn voor jezelf wat aan hebt.
pi_83666845
Verstuurd. Hij kwam uit mijn tenen. Lucht op. Zal wel niks meer horen. En misschien word ik morgen wakker en denk ik oh nee wat heb ik gedaan. Maar hij zal mij nu in ieder geval, als hij het al leest, niet herinneren als een smekende-blijf-bij-me-vriendin.

[ Bericht 6% gewijzigd door Natalie78 op 05-07-2010 01:32:14 ]
pi_83667567
quote:
Op maandag 5 juli 2010 01:05 schreef Natalie78 het volgende:
Verstuurd. Hij kwam uit mijn tenen. Lucht op. Zal wel niks meer horen. En misschien word ik morgen wakker en denk ik oh nee wat heb ik gedaan. Maar hij zal mij nu in ieder geval (als hij het al leest) niet herinneren als een smekende-blijf-bij-me-vriendin.

Je laat met deze E-mail nu juist zien dat je er nog mee zit.. en spijkers op laagwater zoeken is een normale reactie, maar toont eigenlijk meer aan hoe kut jij je voelt.

De manier waarop hij het heeft aangepakt is walgelijk. Als je "nog" een beetje respect naar elkaar hebt, dan praat je het op de juiste manier uit.. maar de deur direct dichtslaan slaat natuurlijk nergens op.

Probeer hem te vergeten, kijk niet meer op zijn Hyves of Facebook, want daar los je echt niets mee op en ga al helemaal geen contact met hem proberen te zoeken; daar maak je je zelf alleen maar belachelijk mee. Dus ga weer lekker daten, flirten, ga uit met vrienden!

"life is too short to wake up with regrets"

Succes/Sterkte!
pi_83669331
Ik ben er nog steeds niet uit wat uiteindelijk het verstandigst is, maar mijn gevoel zegt nu (na 1 uur slaap) nog steeds dat ik niet wil dat hij me herinnert als een naar hem smachtend wrak. Nog geen spijt van de email dus.

Nu alleen nog haar gezicht van mijn netvlies krijgen.
pi_83669352
quote:
Op maandag 5 juli 2010 01:34 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]Probeer hem te vergeten, kijk niet meer op zijn Hyves of Facebook, want daar los je echt niets mee op en ga al helemaal geen contact met hem proberen te zoeken; daar maak je je zelf alleen maar belachelijk mee. Dus ga weer lekker daten, flirten, ga uit met vrienden!

"life is too short to wake up with regrets"

Succes/Sterkte!
Thanks. Ik ga uit en date en flirt doe precies dat dus allemaal, het helpt, maar deed het een beetje teveel zelfs en heb een stapje terug gedaan. Past ook helemaal niet bij mij, zo'n hoog tempo en het begon een beetje kunstmatig te voelen, ontsnappen. Maar goed, het geeft wel afleiding al maakt dat de ontdekking van vanmiddag niet minder rauw. Al zou ik op dit moment de man van mijn dromen naast me hebben, dan zou dit nog zeer doen.

Ik zou mijn ex voor geen goud terug willen, zeker niet nu, dat is het ook niet. Het is het gedumpt zijn, het abrupte, vind het moeilijk om dat zo maar te accepteren. Ik ben ingeruild voor een ander exemplaar. Heb nooit meer mijn zegje kunnen doen of mijn vragen aan hem kunnen stellen. En dan erachter komen dat hij gewoon een comedy heeft vertoond naar mij, met zijn gesnik bij het weggaan en in zijn laatste email dingen als 'je blijft voor altijd een bijzonder plekje in mijn hart houden', 'ik moet aan mezelf werken' maar nog het meeste, mij recht in mijn ogen aankijken en ontkennen dat er een ander is...Ik voel me gebruikt, door meerdere kwartjes die gevallen zijn de laatste tijd.
pi_83669370
En op Facebook kijk ik niet meer. Heb gelijk uitgelogd en ga het mezelf niet aandoen om weer in te loggen. Er was nog veel meer op haar pagina maar heb het weggeklikt. Weet niet precies wanneer ze voor het eerst contact hebben gekregen, wil het niet weten. Op Hyves ga ik al helemaal niet kijken en haar naam blijft on-ge-Googled. Ik baal dat ze in de stad woont (met hem?) die ik net had ontdekt als super shop stad. Die ga ik dus voorlopig ontwijken, moet er niet aan denken hen samen tegen te komen.

Overigens achterlijk. Hij was altijd anti-Hyves, anti-Twitter en anti-Facebook. Dat was voor mietjes, mensen die zichzelf veel te belangrijk vonden. En nu? Meneer is overal te vinden en hoe. Hij vond een iPhone ook zo stom, iets voor mensen die meeliepen met hypes. Kort voor hij wegging...kwam hij er ineens mee thuis. Ik weet nu wel waarom.
pi_83669377
Hey, heel veel sterkte gewenst. Ik heb niet alles gelezen, alleen je openingspost en dat hij toch een ander bleek te hebben. Heel, heel veel sterkte hoor. Precies hetzelfde meegemaakt tot heftige ontkenningen aan toe. Hij is 'betrapt' door een vriendin van mij, anders was hij waarschijnlijk nog lang doorgegaan met ontkennen dat er een ander was.

Er is meestal een ander als het zo abrupt gaat zoals bij jou.

Je moet er doorheen, maar dat gaat heus lukken. Over een (hele) tijd doet het geen pijn meer
En pas een beetje op met het vluchtgedrag, blijf bij wie je bent.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83669395
quote:
Op maandag 5 juli 2010 06:07 schreef Isabeau het volgende:
Hey, heel veel sterkte gewenst. Ik heb niet alles gelezen, alleen je openingspost en dat hij toch een ander bleek te hebben. Heel, heel veel sterkte hoor. Precies hetzelfde meegemaakt tot heftige ontkenningen aan toe. Hij is 'betrapt' door een vriendin van mij, anders was hij waarschijnlijk nog lang doorgegaan met ontkennen dat er een ander was.

Er is meestal een ander als het zo abrupt gaat zoals bij jou.

Je moet er doorheen, maar dat gaat heus lukken. Over een (hele) tijd doet het geen pijn meer
En pas een beetje op met het vluchtgedrag, blijf bij wie je bent.
Dank je wel Steunt me wel om te lezen dat er mensen zijn die dit ook hebben meegemaakt. En ook sommigen die nu achteraf schrijven dat het leven dus echt weer normaal en leuk wordt. Dacht het zelf ook al ervaren te hebben, maar was vrij nep. Ik ben er nog lang niet, als iets als het zien van de foto van zijn nieuwe vriendin (weliswaar two timing maar goed) me van de kaart brengt.

Ik moet er inderdaad doorheen, alleen hoe is even de vraag. Blijven bij wie ik ben, exact, dat is nog wel het moeilijkste. Afgelopen vrijdagnacht mezelf heel erg tegengekomen in dat opzicht.

[ Bericht 4% gewijzigd door Natalie78 op 05-07-2010 10:37:26 ]
pi_83669428
quote:
Op maandag 5 juli 2010 06:16 schreef Natalie78 het volgende:

Ik moet er inderdaad doorheen, alleen hoe is even de vraag. Blijven bij wie ik ben, exact, dat is nog wel het moeilijkste. Afgelopen vrijdagnacht mezelf heel erg tegengekomen in dat opzicht.

Ik heb heel erg veel aan mijn vrienden gehad; wat ben ik die nog steeds dankbaar voor al het geduld, het troosten en af en toe even wakker schudden Ik wens je veel succes met het vinden van de beste manier voor jou om dit te verwerken, want het is ook een vorm van rouw.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_83672172
Email terug gehad, hij beweert dat hij niet tijdens ons met haar ging, maar erna. Wel heel kort erna.
  maandag 5 juli 2010 @ 10:19:52 #242
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83672250
quote:
Op zondag 4 juli 2010 21:55 schreef Natalie78 het volgende:
Oooooh het is als jeuk momenteel. Wil hem zo graag even goed de waarheid vertellen nu. Hem die email sturen of hem bellen. Ik wil niet dat het laatste beeld dat hij van me heeft, een in elkaar stortende vrouw is die hij verzocht niet mee te lopen naar de voordeur "want ik vind het zo moeilijk".

You seem very well, things look peaceful
I'm not quite as well, I thought you should know
Did you forget about me Mr. Duplicity
I hate to bug you in the middle of dinner
It was a slap in the face how quickly I was replaced
Are you thinking of me when you fuck her?

mens... er is een heel universum buiten je liefdesnestje... Kom op zeg.
pi_83672255
quote:
Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef Natalie78 het volgende:
Email terug gehad, hij beweert dat hij niet tijdens ons met haar ging, maar erna. Wel heel kort erna.
voel je je nu beter dan? nee he?
  maandag 5 juli 2010 @ 10:20:08 #244
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_83672260
En wat heb jij toen gedaan? Ga je de discussie aan of ben je er nu klaar mee?
Miauw
pi_83672372
Ik heb niet gereageerd. Ik voel me nog kutter ja nu.
pi_83672403
Niet vanwege het feit dat hij niet vreemdging (zegt hij, is 1 minuut na onze relatie verbreken vreemdgaan, nee) maar vanwege iets anders dat hij schrijft. Dat doet zeer.
  maandag 5 juli 2010 @ 10:25:27 #247
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_83672429
Hoe dan ook sterkte! Ik hoop dat je de kracht vindt het nu echt af te sluiten
Miauw
pi_83672871
Tja je bent gewoon ingeruild.
pi_83673040
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_83688224
Het gaat wel weer inmiddels, het gaat echt up and down. Zijn tweede en laatste emailreactie, ook met een paar uithalen naar mij terug, lijkt van een vreemde te komen. Slaat ook bepaalde vragen/conclusies van mij over en dat zegt wel genoeg. Dat maakt het wel makkelijker. Hij stelde zelf voor op te houden met het heen en weer sturen van onuitgesproken dingen en verwijten. Heb laten weten dat dat een goed plan is.

Ja, zou ze alsnog graag kwijt willen en er normaal face to face over praten. Maar per email na tien jaar, laat dan maar zitten.
pi_83688832
Tja mijn ex had na minder dan een maand ookal een nieuwe vriendin. We waren 7 jaar samengeweest
Ik heb vooral lekker rondgefeest en gescharreld. Voelde ook best goed.

Er is niks om het te laten slijten behalve tijd. En jezelf ondanks dat je nergens zin in hebt tóch pushen eruit te gaan en dingen te ondernemen. Je komt er zo achter dat er meer op de wereld is dan je verrotte ex
pi_83690006
Hey, je denkt toch niet dat je een eerlijk antwoord krijgt op de vraag of hij vreemdging? Kom op zeg, niet zo naief doen. Beste is overigens alle contact verbreken, en je kan dat advies (wat vast al veel meer mensen gaven) opvolgen of je over een hele tijd afvragen waarom je dat advies niet hebt opgevolgd.
  maandag 5 juli 2010 @ 19:26:24 #253
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_83692809
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef Natalie78 het volgende:
Het gaat wel weer inmiddels, het gaat echt up and down. Zijn tweede en laatste emailreactie, ook met een paar uithalen naar mij terug, lijkt van een vreemde te komen. Slaat ook bepaalde vragen/conclusies van mij over en dat zegt wel genoeg. Dat maakt het wel makkelijker. Hij stelde zelf voor op te houden met het heen en weer sturen van onuitgesproken dingen en verwijten. Heb laten weten dat dat een goed plan is.

Ja, zou ze alsnog graag kwijt willen en er normaal face to face over praten. Maar per email na tien jaar, laat dan maar zitten.
Wat denk je toch te bereiken met een face-to-face-gesprek? Dat roept alleen maar meer emotie en irritatie op, laat het toch achter je. Hij kan je niet helpen je gebroken hart te lijmen, dat kan alleen de tijd en jij kunt het wat bespoedigen door verstandige beslissingen te nemen. Kom op, het is over en uit, iets uit het verleden, op naar nieuwe dingen! .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  maandag 5 juli 2010 @ 19:37:44 #254
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_83693283
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:26 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Wat denk je toch te bereiken met een face-to-face-gesprek? Dat roept alleen maar meer emotie en irritatie op, laat het toch achter je. Hij kan je niet helpen je gebroken hart te lijmen, dat kan alleen de tijd en jij kunt het wat bespoedigen door verstandige beslissingen te nemen. Kom op, het is over en uit, iets uit het verleden, op naar nieuwe dingen! .
Dit.

Je moet verder met je leven. Een leven waarin een stuk meer plezier te beleven valt dan met je (nu) ex, weet ik zeker.

Wat je nu ook doet: het maakt wat hem betreft geen zak meer uit. Dus steek je energie in andere dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')