quote:
Ben je van 78? Da's nog piepjong. Ik ben van 77quote:Op zondag 23 mei 2010 15:35 schreef Natalie78 het volgende:
Ja, zo jong ben ik niet meerMaar goed, eerste later bedacht, tweede door slaapdronken foutje.
Als je nou nog 3 maanden te leven had.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:44 schreef Lolaatje het volgende:
is dat ik me ongeveer een maand écht diep gebroken heb gevoeld. Dat ik de straat overstak en nadacht over hoe het zou zijn als dan geschept zou worden door een auto. Ik hoefde niet dood, maar wel graag een poosje in coma, niets voelen.
Dat weet ik núquote:Op zondag 23 mei 2010 19:52 schreef Monco10 het volgende:
Het is maar een relatie hoor, die zijn toch niet meer voor eeuwig.
Het kan ook echt zo zijn natuurlijk, dat het gevoel gewoon weg is. Ik herken het van mezelf, ik kan heel ver gaan in een relatie, maar als de knop eenmaal om is, dan is ie om. Tegen beter weten in probeer je het dan nog, omdat je zoveel (tijd, energie, emotie) hebt geinvesteerd, maar je hart is er gewoon niet meer bij. Ik denk dat dat in dit geval aan de hand is en dat ie er echt klaar mee is, hoe pijnlijk dat ook is hoor, dat begrijp ik heus wel. Maar jezelf voor de gek houden helpt ook niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:12 schreef VonHinten het volgende:
Dat 'gemak' van afstand nemen van hem zal wel meevallen. Die hardheid of kilheid waar je het over hebt kan ook een rol zijn die hij zichzelf laat spelen om het makkelijk voor jullie allebei te maken. Nu nog twee maanden saampjes gaan zitten huilen, afspraakjes maken, hopen en twijfelen... daar heeft ook niemand wat aan.
Je vriend doet wat iedereen hier in R&P hem zou aanraden: uitmaken en contact tot een minimum beperken.
Thanks!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:44 schreef Lolaatje het volgende:
Wat een rotsituatie. Dat hij de relatie beëindigt, is inderdaad zijn keuze. Maar dat hij zo abrupt is vertrokken en niet eens meer heeft willen praten om enigszins nog wat dingen helder te krijgen, dat vind ik kwalijk. Ik zou ook niet meer verwachten dat je nog contact met hem krijgt, of zelf contact proberen te krijgen. Denk niet dat je daar nog iets uit zou halen. Maar goed, dat weet je zelf het beste (als je dat al hoopt/doet).
Ik begrijp hem wel steeds meer, niet altijd, maar soms zie ik ook echt wel in wat jij hier beschrijft. Als het op is, en dat was het, is het op. Maar ja...de manier waarop, in nog geen uur weg en vervolgens nooit meer zien. De dag erna hem zo hard nodig hebben en gewoon weggedrukt worden aan de telefoon, ja dat hakt er wel in. En hij weet verder niet hoe ik er bij zit of hoe ik me verder voel, hij zit heel veel kilometers hier vandaan en ik kan me dus nog zo sterk houden, hij ziet het niet. Dus voor hem hoef ik het niet te doen. Ik doe het voor mezelf. Maar begrijp je punt.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het kan ook echt zo zijn natuurlijk, dat het gevoel gewoon weg is. Ik herken het van mezelf, ik kan heel ver gaan in een relatie, maar als de knop eenmaal om is, dan is ie om. Tegen beter weten in probeer je het dan nog, omdat je zoveel (tijd, energie, emotie) hebt geinvesteerd, maar je hart is er gewoon niet meer bij. Ik denk dat dat in dit geval aan de hand is en dat ie er echt klaar mee is, hoe pijnlijk dat ook is hoor, dat begrijp ik heus wel. Maar jezelf voor de gek houden helpt ook niet.
TS, het beste wat je kan doen, voor jezelf en voor hem, is laten zien dat je sterk bent, zonder hem kan. Dat is niet alleen voor jezelf goed maar zal ook zijn respect/interesse opwekken. Het klinkt lullig maar door jezelf als een afhandelijk wrakje op te stellen wek je alleen maar meer afkeer op, gezien de state of mind waar hij nu inzit.
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:56 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Sommige mensen houden van kabbelende beekjes, anderen hebben stroomversnellingen en watervallen nodig. Als die behoeften in een relatie niet overeenkomen.. tja, dan pas je misschien ook niet bij elkaar.
Toch een beetje jammer dat je zelf nog hebt teruggemaild, al had ik dat zelf ws ook gedaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:30 schreef Natalie78 het volgende:
Er stond inhoudelijk niet veel in. Tenminste, ik ben er niets wijzer van geworden en het heeft niets verduidelijkt voor me. Alleen dat het hem spijt allemaal, de manier waarop hij het heeft aangepakt. En dat hij binnenkort een eigen plek/huis/flat/wat/waar precies stond er niet, zal hebben. En dank voor het doorsturen van de post. En dat ik voor altijd een plekje in zijn hart zal hebben. Tsja, hmkay. Maar dat beantwoord niet mijn vragen en meer dan dat, ik kan mijn gevoelens en frustratie niet uiten naar hem.
Ik heb hem heel kort terug gemaild en zoals verwacht, daar weer niets op teruggehoord. Ik ga er van uit dat dit het allerlaatste contact is geweest. Hoewel er nog één financieel afhandel dingetje wacht...en als een soort donderwolkje ronddrijft boven mijn hoofd tot daar duidelijkheid over is. Het gaat allemaal niet vlot omdat meneer geen contact wenst en dus alles via via moet.
Oh, deze post getuigt van enorm veel inzicht!quote:Op maandag 24 mei 2010 10:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het kan ook echt zo zijn natuurlijk, dat het gevoel gewoon weg is. Ik herken het van mezelf, ik kan heel ver gaan in een relatie, maar als de knop eenmaal om is, dan is ie om. Tegen beter weten in probeer je het dan nog, omdat je zoveel (tijd, energie, emotie) hebt geinvesteerd, maar je hart is er gewoon niet meer bij. Ik denk dat dat in dit geval aan de hand is en dat ie er echt klaar mee is, hoe pijnlijk dat ook is hoor, dat begrijp ik heus wel. Maar jezelf voor de gek houden helpt ook niet.
TS, het beste wat je kan doen, voor jezelf en voor hem, is laten zien dat je sterk bent, zonder hem kan. Dat is niet alleen voor jezelf goed maar zal ook zijn respect/interesse opwekken. Het klinkt lullig maar door jezelf als een afhandelijk wrakje op te stellen wek je alleen maar meer afkeer op, gezien de state of mind waar hij nu inzit.
Als er imho in dit soort situaties iets is wat je niet moet doen is het wel of niet of op een bepaalde manier terugmailen in de hoop een bepaalde indruk bij meneer achter te laten. Dan ben je nog steeds met een allang verloren achterhoedegevecht bezig, de indruk die meneer al dan niet van je heeft moet je zoveel mogelijk laten voor wat het is en fijn met je eigen dingen bezig gaan.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toch een beetje jammer dat je zelf nog hebt teruggemaild, al had ik dat zelf ws ook gedaan. Waarom zou je nog terugmailen als hij weinig heeft gemaild waar je wat aan hebt? Laat hem maar lekker denken dat je al doorgegaan bent met je leven. En dat ben je natuurlijk ook
. En ik ben op mijn beurt wel weer benieuwd wat je hem dan gemaild hebt
. Maar dat hoef je niet te zeggen hoor
.
JUUSTEM.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:33 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Als er imho in dit soort situaties iets is wat je niet moet doen is het wel of niet of op een bepaalde manier terugmailen in de hoop een bepaalde indruk bij meneer achter te laten. Dan ben je nog steeds met een allang verloren achterhoedegevecht bezig, de indruk die meneer al dan niet van je heeft moet je zoveel mogelijk laten voor wat het is en fijn met je eigen dingen bezig gaan.
Dat is verrotquote:Op zondag 4 juli 2010 18:27 schreef Natalie78 het volgende:
Ik was echt zo lekker op weg! Back at square one.
Ik kan je geen wijze raad geven, maar je wel een welgemeende sterkte wensen.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:33 schreef Lips het volgende:
Als ik jou verhaal zo lees zie ik zo op tegen de komende tijd. Mijn vriend heeft afgelopen vrijdag na 2 jaar de relatie verbroken, kwam voor mij als donderslag bij heldere hemel...
Klote. Alleen, hou niet te lang hoop... Hij maakt er niet voor niets een eind aan (ik heb zelf dik een jaar gehangen nog aan mijn ex met hoop, na een relatie van 4 jaar. Het eindigde hier ook 'vriendschappelijk' veel praten, huilen, wilde alles goed regelen, het ligt niet aan jou blablabla'quote:Op zondag 4 juli 2010 20:43 schreef Lips het volgende:
lol @ lamlul.txt
Het moeilijke is dat het hier niet met de botte bijl is gegaan. Hij is hier gebleven om te praten, wil alles netjes regelen mbt spullen en financiën, heeft ook de helft van de tijd zitten huilen... Ik weet gewoon dat ie nog enorm veel van me houdt. Hij heeft niet tegen mij maar voor zichzelf gekozen.
Maar het resultaat is wel hetzelfde.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:43 schreef Lips het volgende:
lol @ lamlul.txt
Het moeilijke is dat het hier niet met de botte bijl is gegaan. Hij is hier gebleven om te praten, wil alles netjes regelen mbt spullen en financiën, heeft ook de helft van de tijd zitten huilen... Ik weet gewoon dat ie nog enorm veel van me houdt. Hij heeft niet tegen mij maar voor zichzelf gekozen.
Ja snap ik. Maar wanneer is dit bijvoorbeeld voor jou dan? Wanneer zijn laatste kledingstuk weg is? of?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:35 schreef Lips het volgende:
Ik weet ook dat ik geen hoop moet / mag houden maarja, je bent ook maar mensJe doet het toch totdat de deur definitief dichtgesmeten wordt...
Hoe fout ook, dat is pas op het moment dat hij me echt laat weten dat het niet meer goed komt. Dat hij aan zijn problemen heeft gewerkt en aangeeft dat hij alleen verder gaat.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:39 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar wanneer is dit bijvoorbeeld voor jou dan? Wanneer zijn laatste kledingstuk weg is? of?
Je laat met deze E-mail nu juist zien dat je er nog mee zit.. en spijkers op laagwater zoeken is een normale reactie, maar toont eigenlijk meer aan hoe kut jij je voelt.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:05 schreef Natalie78 het volgende:
Verstuurd. Hij kwam uit mijn tenen. Lucht op. Zal wel niks meer horen. En misschien word ik morgen wakker en denk ik oh nee wat heb ik gedaan.Maar hij zal mij nu in ieder geval (als hij het al leest) niet herinneren als een smekende-blijf-bij-me-vriendin.
Thanks. Ik ga uit en date en flirt doe precies dat dus allemaal, het helpt, maar deed het een beetje teveel zelfs en heb een stapje terug gedaan. Past ook helemaal niet bij mij, zo'n hoog tempo en het begon een beetje kunstmatig te voelen, ontsnappen. Maar goed, het geeft wel afleiding al maakt dat de ontdekking van vanmiddag niet minder rauw. Al zou ik op dit moment de man van mijn dromen naast me hebben, dan zou dit nog zeer doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:34 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]Probeer hem te vergeten, kijk niet meer op zijn Hyves of Facebook, want daar los je echt niets mee op en ga al helemaal geen contact met hem proberen te zoeken; daar maak je je zelf alleen maar belachelijk mee. Dus ga weer lekker daten, flirten, ga uit met vrienden!
"life is too short to wake up with regrets"
Succes/Sterkte!
Dank je welquote:Op maandag 5 juli 2010 06:07 schreef Isabeau het volgende:
Hey, heel veel sterkte gewenst. Ik heb niet alles gelezen, alleen je openingspost en dat hij toch een ander bleek te hebben. Heel, heel veel sterkte hoor. Precies hetzelfde meegemaakt tot heftige ontkenningen aan toe. Hij is 'betrapt' door een vriendin van mij, anders was hij waarschijnlijk nog lang doorgegaan met ontkennen dat er een ander was.
Er is meestal een ander als het zo abrupt gaat zoals bij jou.
Je moet er doorheen, maar dat gaat heus lukken. Over een (hele) tijd doet het geen pijn meer
En pas een beetje op met het vluchtgedrag, blijf bij wie je bent.
quote:Op maandag 5 juli 2010 06:16 schreef Natalie78 het volgende:
Ik moet er inderdaad doorheen, alleen hoe is even de vraag. Blijven bij wie ik ben, exact, dat is nog wel het moeilijkste. Afgelopen vrijdagnacht mezelf heel erg tegengekomen in dat opzicht.![]()
mens... er is een heel universum buiten je liefdesnestje... Kom op zeg.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:55 schreef Natalie78 het volgende:
Oooooh het is als jeuk momenteel. Wil hem zo graag even goed de waarheid vertellen nu.Hem die email sturen of hem bellen. Ik wil niet dat het laatste beeld dat hij van me heeft, een in elkaar stortende vrouw is die hij verzocht niet mee te lopen naar de voordeur "want ik vind het zo moeilijk".
![]()
You seem very well, things look peaceful
I'm not quite as well, I thought you should know
Did you forget about me Mr. Duplicity
I hate to bug you in the middle of dinner
It was a slap in the face how quickly I was replaced
Are you thinking of me when you fuck her?
voel je je nu beter dan? nee he?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:17 schreef Natalie78 het volgende:
Email terug gehad, hij beweert dat hij niet tijdens ons met haar ging, maar erna. Wel heel kort erna.
Wat denk je toch te bereiken met een face-to-face-gesprek? Dat roept alleen maar meer emotie en irritatie op, laat het toch achter je. Hij kan je niet helpen je gebroken hart te lijmen, dat kan alleen de tijd en jij kunt het wat bespoedigen door verstandige beslissingen te nemen. Kom op, het is over en uit, iets uit het verleden, op naar nieuwe dingen!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:20 schreef Natalie78 het volgende:
Het gaat wel weer inmiddels, het gaat echt up and down. Zijn tweede en laatste emailreactie, ook met een paar uithalen naar mij terug, lijkt van een vreemde te komen. Slaat ook bepaalde vragen/conclusies van mij over en dat zegt wel genoeg. Dat maakt het wel makkelijker. Hij stelde zelf voor op te houden met het heen en weer sturen van onuitgesproken dingen en verwijten. Heb laten weten dat dat een goed plan is.
Ja, zou ze alsnog graag kwijt willen en er normaal face to face over praten. Maar per email na tien jaar, laat dan maar zitten.
Dit.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:26 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Wat denk je toch te bereiken met een face-to-face-gesprek? Dat roept alleen maar meer emotie en irritatie op, laat het toch achter je. Hij kan je niet helpen je gebroken hart te lijmen, dat kan alleen de tijd en jij kunt het wat bespoedigen door verstandige beslissingen te nemen. Kom op, het is over en uit, iets uit het verleden, op naar nieuwe dingen!.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |