Bij deze dan eindelijk:quote:Op maandag 8 maart 2010 10:29 schreef DrukVout het volgende:
Heb een foto gemaakt, maar die staat op de camera die thuis ligt.
Cook & Co in de molenpoort verkoopt het ookquote:Op maandag 15 maart 2010 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
even een vraagje...
ik kan hier dus in de buurt zo snel niet vinden waar ik type 00 bloem vandaan kan halen..
De molen (st.Annamolen) hier vertelde me dat veel italianen wel bij hun het bloem halen, maar dat als ik echt type 00 wil ik naar Duitsland moet (zit hier 10km verderop).
Jumbo heb ik gehoord dat ze het verkopen, maar die zit hier niet meer in de buurt.. dus iemand een idee?
Die ziet er wel erg tof uit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:03 schreef DrukVout het volgende:
[..]
Bij deze dan eindelijk:
[ afbeelding ]
1,90 per kiloquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
La Padella.. *noteert* dank! Zal 's kijken!
als je dat hebt maak dan alvast porties deeg en laat ze daarna ff een kwartiertje rijzen. Doordat er dan weer lucht in komt wordt het deeg wat minder massief en beter uitrekbaar/kneedbaarquote:Op zaterdag 20 maart 2010 21:08 schreef Erasmo het volgende:
Heel raar, mijn deeg heeft een kauwgomachtige structuur, maar ik het recept van de OP gevolgd... Anyway hopen dat een beetje meel erbij het oplost
Ah, oké!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
neuh.. maar het wordt wel prut als 't goed isna een kwartiertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |