Geaccepteerd en likewisequote:Op zondag 7 maart 2010 20:27 schreef svenistheman het volgende:
[..]
Heb je ook toegevoegd. Ben benieuwd of je mijn tweets ook leuk genoeg vindt om eventueel mij ook te gaan volgen

En je bent aan het drama-queen-en!quote:Op maandag 8 maart 2010 00:53 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, verdomde rechtse bloggert dat ik ben!

Ik heb een imago hoog te houdenquote:

quote:Op maandag 8 maart 2010 23:51 schreef Slickk het volgende:
Deze wilde ik jullie niet onthouden, ik vind hem echt geweldig.
http://twitter.com/DonaldDuckNL/duckstad

quote:Op maandag 8 maart 2010 23:51 schreef Slickk het volgende:
Deze wilde ik jullie onthouden, ik vind hem echt geweldig.

Prima, want ik vind er geen moer aan.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:51 schreef Slickk het volgende:
Deze wilde ik jullie onthouden, ik vind hem echt geweldig.

Het kan niet altijd feest zijn jongemanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:28 schreef Slickk het volgende:
Dat is uiteraard een typo. Toch jammer dat er altijd iemand moet zijn zonder gevoel voor humor.

@Vanmaanen en @Mautje1975 hebben dat 2 jaar geleden ook gedaan. Zijn ja-woord werd gelijktijdig op twitter geplaatst en al hun volgers hadden een bruidsavatarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:33 schreef droomvrouwtje het volgende:
een heus twitter topic wat leuk
.. ik heb ook twitter en vind het geweldig... mijn aanstaande en ik gaan trouwens voor een #twitterhuwelijk... we willen proberen om gedurende die hele dag te twitteren

alleen vandaag dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het kan niet altijd feest zijn jongeman

dat kan ja.. was dat toen ook geen trending topic geworden?? Niemand van onze volgers hoeft een bruidsavatar maar vind het idee wel gewoon leuk om zoveel mogelijk over het aanstaande huwelijk te twitteren en al volgt niemand het mijn lief en ik heb er plezier aanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
@Vanmaanen en @Mautje1975 hebben dat 2 jaar geleden ook gedaan. Zijn ja-woord werd gelijktijdig op twitter geplaatst en al hun volgers hadden een bruidsavatar

Volgens mij waren er toen nog geen trending topicsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
dat kan ja.. was dat toen ook geen trending topic geworden?? Niemand van onze volgers hoeft een bruidsavatar maar vind het idee wel gewoon leuk om zoveel mogelijk over het aanstaande huwelijk te twitteren en al volgt niemand het mijn lief en ik heb er plezier aan

geen idee zo lang twitter ik niet, pas begonnen afgelopen zomer ergensquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Volgens mij waren er toen nog geen trending topics

Ik zit gemiddeld op 99 per dagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:53 schreef donroyco het volgende:
Het aantal tweets varieert heel erg bij mij. Soms heb ik een geniale ingeving (iets gezien/gehoord) en dan post ik dat. Soms ook gewoon een beetje ouwehoeren als je niks te doen hebt.

Ja, kijk. Die MSN-gesprekken via Twitter vind ik dus echt niet kunnenquote:Op woensdag 10 maart 2010 01:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zit gemiddeld op 99 per dag
Waarvan ruim 85% replies zijn..

Ach, het is wel handig als je onderweg bent ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 01:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, kijk. Die MSN-gesprekken via Twitter vind ik dus echt niet kunnen

http://twitter.com/ rubbereend die?quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:54 schreef rubbereend het volgende:
ik ben vandaag ook maar begonnen met twitter
quote:Op woensdag 10 maart 2010 01:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ach, het is wel handig als je onderweg bent ofzo
De mensen die ik écht wil volgen staan of in een lijst, of hun pagina bekijk ik regelmatig, en zo doen de meeste van mijn volgers het geloof ik.. Pas 1x het commentaar gehad dat ik veel tweette..
En ik heb altijd het excuus dat @spems meer twitterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |