Helemaal mee eens. Het educatief programma "Er was eens..." zou uitgezonden moeten worden, dat programma is imo echt tot op de dag van vandaag nog steeds onovertroffen m.b.t. het speels uitleggen van geschiedenis en biologie.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:21 schreef donthate het volgende:
Fatsoenlijke tv progammas voor die kleine kinderen weerr die tekenfilms die wij vroeger hadden gingen nog ergens over dit gaat helemaal nergens meer over
ik dacht dat dat alleen jongens keektequote:Op woensdag 10 maart 2010 15:53 schreef Lente_ninja het volgende:
Dragon Ball Z! Ik heb dan wel alle afleveringen op DVD, maar ik mis het wel een beetje... Uit school meteen naar huis rennen om het begin niet te missen en dan de volgende dag met mijn vriendinnen napraten en discussiėren over wie er gaat winnen.![]()
En dan in het weekend met m'n zusje in onze pyama's de "Rewind" nog een keer kijken!
![]()
Goeie oude tijd
quote:
Laatst nog een nachtlang van genoten.quote:
Die was ook lachen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:17 schreef vencodark het volgende:
En een andere Duitse jeugdserie van een meisje dat, door haar navel in te drukken, onzichtbaar wordt.
Thxquote:
Volgens mij was het een Deense serie die in het Duits nagesproken werd.quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:22 schreef vencodark het volgende:
ThxMaar dit is geen Duits, wat is dit voor taal?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |