quote:
Op maandag 8 maart 2010 11:25 schreef tong80 het volgende:Ja de Mounties, AVRO's weekentkwis, Spel zonder grenzen en De Berend Boudewijn show. Dat waren nog eens tijden.
Brandon forrest, Ivanhou, de Zevensprong, Swiebertje, 21 Jumpstreet, AirWolf, Are You Afraid Of The Dark, Beauty And The Beast, Ocean Girl, Catweazle, Lois and Clark, Buck Rogers, CHiPs, Mysterious Cities Of Gold, Dempsey And Makepeace, Poltergeist The Legacy, Father Dowling Mysteries, Incredible Hulk, Magnum, MASK, Kinderbios, Murder She Wrote, Woody Woodpecker, Six Million Dollar man, The Fall Guy. Xena, Hercules, Schimanski, Alias Smith & Jones, Jabberjaw, China Beach, The Girl From Tomorrow, Midnight Caller, Moonlighting, Dick Turpin, Who's The Boss, Hawaii Five-O, Hulk, In the heat of the night, Jj De Bom, La femme Nikita, Mirror Mirror, Renegade, Secret Valley, Wickie De Viking, Strijd Der Planeten, The Wonder Years, Walker Texas Ranger, the famous five
Cijfers en letters, klassewerk, 5 tegen 5, Stuif Es In
Om maar iets op te noemen. Van die series die als ze werden uitgezonden je geen kind op straat zag en de volgende dag naspelen op het schoolplein.
Der kwamen weliswaar geen (nauwelijks) computers en pc's in voor. Maar dat ik de meeste series na 25-30 jaar nog weet op te dreunen zegt al genoeg.
quote:
Op maandag 8 maart 2010 14:11 schreef s.evans het volgende:Achteruit rijden met dafjes, en zeker het commentaar van Andre van Duin
Te land, ter zee en in de lucht
quote:
vd tros site
Helaas
Er zullen helaas geen nieuwe opnamen plaatsvinden van Te Land, ter Zee en in de Lucht. In het uitzendschema is dit jaar geen ruimte om het programma uit te zenden.
Godver

Het moet plaats maken voor andere kut programm's.
Toen ik opgroeide had een tv maar 6 kanalen en als je van kanaal moest veranderen dan moest je (bij onze tv) je vinger op de tiptoets vh kanaal houden en met je andere hand de kachel aanraken om effe goed contact te krijgen. En dan had je een ander kanaal.

quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:Helemaal niks. Al die levensjaren van mij hebben mij geleerd dat het terugzien van nostalgische tv het nostalgische ervan zwaar verminderd.
yep dat is ook wel waar maar de meeste series die ik opnoemde zullen voor een hoop nieuw zijn.
Op
zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op
donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op
vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)