Of Ajax..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Twente kampioen
Of er moet een wonder gebeuren
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoezo is het volgens iedereen nu voorbij? Als we niet verliezen bij ajax of tegen twente, kan het nog steeds
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Eerst morgen afwachten en daarna hopelijk winnen van Ajax en Twente
Dan wel jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoezo is het volgens iedereen nu voorbij? Als we niet verliezen bij ajax of tegen twente, kan het nog steeds
Eerlijk is eerlijk, de kans dat twente morgen verliest of gelijkspeelt is niet groot, maar er is natuurlijk wel een kans.. En we weten allemaal dat psv beter speelt tegen grote ploegen..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Eerst morgen afwachten en daarna hopelijk winnen van Ajax en Twente
Dat geldt voor alle ploegenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, de kans dat twente morgen verliest of gelijkspeelt is niet groot, maar er is natuurlijk wel een kans.. En we weten allemaal dat psv beter speelt tegen grote ploegen..
Dus RKC speelt altijd beter?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:15 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle ploegen
Daarbij mogen we ook niet vergeten dat Rutten een erg nette ongeslagen reeks heeft neergezet, net zoals dat we niet mogen vergeten wat voor klap het team heeft gehad de afgelopen week met het spontane verlies van Lazovic. Verder zullen Ajax en Twente vast ook nog wel wat punten gaan verliezen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Psv staat toch niet voor niets op de eerste plaatsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:15 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle ploegen
Ajax zou dat morgen nog wel eens kunnen doen. Sparta uit is wat voor psv roda uit is ofzo, altijd moeilijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:19 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarbij mogen we ook niet vergeten dat Rutten een erg nette ongeslagen reeks heeft neergezet, net zoals dat we niet mogen vergeten wat voor klap het team heeft gehad de afgelopen week met het spontane verlies van Lazovic. Verder zullen Ajax en Twente vast ook nog wel wat punten gaan verliezen.
Oftewel geen nood.
Ajax gaat punten laten liggen let maar opquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ajax zou dat morgen nog wel eens kunnen doen. Sparta uit is wat voor psv roda uit is ofzo, altijd moeilijk
Hoop hetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajax gaat punten laten liggen let maar op
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoop hetzie eventueel twente nog altijd liever kampioen worden dan ajax :p
Dat altijd maar het zou flink balen zijn als PSV het gewoon laat liggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoop hetzie eventueel twente nog altijd liever kampioen worden dan ajax :p
Vandaar ook die 'eventueel'quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat altijd maar het zou flink balen zijn als PSV het gewoon laat liggen.
in dat geval wint ajaxquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, de kans dat twente morgen verliest of gelijkspeelt is niet groot, maar er is natuurlijk wel een kans.. En we weten allemaal dat psv beter speelt tegen grote ploegen..
Je zegt nu dat ajax een klein ploegje is?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:39 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
in dat geval wint ajax![]()
AJAX
Iemand die het met me eens isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
Oppleuren met je ajax. Wat een kutwedstrijd en braamhaar... krijg de [..]
*zucht*
de ktjb he..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iemand die het met me eens is
Braamhaar fluit echt standaard tegen PSV. Dat die vent nog mag fluiten
dat kon ik er ook uit halenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je zegt nu dat ajax een klein ploegje is?
dat mag geen excuus zijn he, en dadelijk word het nog tegen ons gebruikt door onze ajax vriendenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iemand die het met me eens is
Braamhaar fluit echt standaard tegen PSV. Dat die vent nog mag fluiten
Ik snap gewoon werkelijk niet waarom mensen niet inzien dat Braamhaar altijd tegen PSV fluit.... Dat moet de KNVB toch opvallen?quote:
Ik kan me niet EEN wedstrijd herinneren waarin Braamhaar "netjes" was voor PSV. Altijd zijn er teveel discutabele momenten met die manquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dat kon ik er ook uit halen!
[..]
dat mag geen excuus zijn he, en dadelijk word het nog tegen ons gebruikt door onze ajax vrienden
quote:
goed gelezenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je zegt nu dat ajax een klein ploegje is?
Idd, maarja Lazovic moet je verkopen omdat hij anders lastig is en niet kan motiverenquote:Op zondag 7 maart 2010 00:32 schreef Zapper het volgende:
PSV had Lazovic desnoods wat extra euro's toe moeten stoppen en hem over 8 wedstrijden moeten verkopen, zo ongeveer de enige bikkel en vechter die de selectie rijk was. PSV was al in elkaar aan het storten, maar nu gaat het hard. Enschede viert over twee maanden feest, en het is volkomen terecht.
Wat dat betreft zit ie dus op 1 lijn met Lazovic.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:26 schreef Morrigun99 het volgende:
Het kampioenschap is eventueel pas vergeven als je het niet in eigen hand hebt. En we hebben het nog steeds volledig in eigen hand.
Maar dan moeten we voorin wel scherper worden. Amrabat speelde behoorlijk, maar is nog steeds veel te slordig in de afronding/passing.
Heel mooi gezegdquote:Op zondag 7 maart 2010 02:34 schreef Sj0rSz het volgende:
Die pingel had gewoon gegeven moeten worden en die handsbal van Amrabat sloeg als een lul op een drumstel.
Dat het kampioenschap nu vergeven is, is bullshit. We krijgen Ajax (uit) en FC Twente (thuis) nog dus hebben het geheel in eigen hand. Er is nog van alles mogelijk, dus niet gelijk bij de pakken neer gaan zitten. Feit is wel dat veel spelers vandaag beneden hun kunnen presteerden en dat moet gewoon niet kunnen.
De komende twee weken zullen de koppies erbij moeten zijn.
He? Ik vond de 2e helft juist beter, vrijwel heel de 2e helft gedrukt, zeker tot de 2-1 in ieder geval.quote:Op zondag 7 maart 2010 04:15 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kom net van edinhovwn af. Heb me maar gewoon beza want dit was echt niks in breda. De eeraste helft speelde we nog aardig maar daarna hebben we het snel weggegeven
Welke blunders? Die overtreding die op hem werd gemaakt waardoor nac kon scoren? Ik vond Marcellis eindelijk juist weer eens een keer wat beter spelen. Heeft een aantal keer goed ingegrepen en was opbouwend een enorme verademing ten opzichte van Rodriguez. Die gast kan echt geen dieptepass geven over meer dan 3 meter.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:35 schreef Morrigun99 het volgende:
Wel een bescheiden drama: Koef + Salcido dus ook al geblesseerd. Klote dat de ziekenboeg nu zo vol loopt.![]()
En Marcellis zal trouwens ook zo goed als geblesseerd zijn: ik vond hem niet slecht spelen, maar door zijn blunders zal z'n zelfvertrouwen waarschijnlijk NOG lager zijn geworden.
Maar de andere clubs hebben toch ook een zwaar programma gehad?!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:19 schreef DeEigenaar het volgende:
echt zonde voor PSV dat ze verloren hebben. Ik denk dat 't nu heel erg lastig wordt om kampioen te worden.
Op zich vind ik Amrabat een prima vervanger voor Lazovic. Het probleem is echter dat we te weinig aanvallers hebben om een blessure op te vangen.
Bovendien heeft PSV het zwaarste programma van alle topclubs. Met een beetje pech wordt PSV zo nog derde en dan missen we de voorronde van de CL.
Dat is nu wel een vereiste eigenlijk. Dus de druk zal alleen maar toe gaan nemen. Hopelijk kan de selectie hiermee omgaan.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:47 schreef Frey het volgende:
Als Twente vandaag wint(grote kans), dan moet PSV gewoon winnen in Amsterdam om alles volledig in eigen hand te houden.
ssssttt... laat hem nou even de calimero uithangenquote:Op zondag 7 maart 2010 11:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar de andere clubs hebben toch ook een zwaar programma gehad?!
Ik vond dat geen overtreding, volgens mij viel hij gewoon over zijn eigen voeten. Maar begrijp me niet verkeerd: los van zulke momenten vond ik hem ook erg goed spelen inderdaad. Ik vind het daarom JUIST jammer dat ie waarschijnlijk geen goed gevoel aan de wedstrijd zal overhouden.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Welke blunders? Die overtreding die op hem werd gemaakt waardoor nac kon scoren? Ik vond Marcellis eindelijk juist weer eens een keer wat beter spelen. Heeft een aantal keer goed ingegrepen en was opbouwend een enorme verademing ten opzichte van Rodriguez. Die gast kan echt geen dieptepass geven over meer dan 3 meter.
Ik vond hem gisteren eigenlijk één van de betere spelers. Na de wissel leek de verdediging er iets beter op te staan.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:18 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik vond dat geen overtreding, volgens mij viel hij gewoon over zijn eigen voeten. Maar begrijp me niet verkeerd: los van zulke momenten vond ik hem ook erg goed spelen inderdaad. Ik vind het daarom JUIST jammer dat ie waarschijnlijk geen goed gevoel aan de wedstrijd zal overhouden.
quote:De blessure die Danny Koevermans zaterdagavond heeft opgelopen lijkt erg mee te vallen. De aanvaller heeft slechts een bloeduitstorting, waar gevreesd werd voor een hamstringblessure. Carlos Salcido wordt maandag in het ziekenhuis onderzocht voor een definitieve diagnose.
Om 16:15 niet meer...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Psv staat toch niet voor niets op de eerste plaats
Amenquote:Op zondag 7 maart 2010 13:35 schreef DeParo het volgende:
Marcellis werd duidelijk aangetik door Schilder dat liet van Hals in de herhaling goed zien.
Daarnaast geen hands van Amrabat en een overduidelijke strafschop voor Toivonen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ajax gaat punten laten liggen let maar op
Het viel me op dat hij ook veel kopduels won.. en dat terwijl hij toch niet heel groot is...quote:Op zondag 7 maart 2010 12:56 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik vond hem gisteren eigenlijk één van de betere spelers. Na de wissel leek de verdediging er iets beter op te staan.
Dat wist ik niet. Heb die herhaling niet gezien. Ik kijk namelijk niet naar Van Halst. Ik vind dat echt een rasmongool, maar buiten dat is het me ook niet duidelijk waarom een middelmatige voetballer met een i.q. van een visstick daar analyses met zijn stukje speelgoed moet gaan zitten doen.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:35 schreef DeParo het volgende:
NAC heeft echt over de hele wedstrijd twee kansen gehad, jammer, maar helaas voor PSV.
Marcellis werd duidelijk aangetikt door Schilder dat liet van Halst in de herhaling goed zien.
Daarnaast geen hands van Amrabat en een overduidelijke strafschop voor Toivonen.
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/22118__rss.phpquote:PSV fans roepen op om met zoveel mogelijk PSV fans de laatste training van PSV in aanloop naar de topper tegen Ajax te bezoeken. Zondag 14 maart staat de uitwedstrijd tegen Ajax gepland. Een dag daarvoor werkt PSV haar laatste training af voor die wedstrijd. De training staat gepland op 13 maart van 16.00 tot 17.30 (De Herdgang).
De oproep:
Bij deze wil ik alle supporters oproepen om samen als een grote familie ons team te gaan steunen. Het is nu aan ons om het maximale uit ons zelf te halen en de jongens een extra boost te geven voor de laatste fase van de competitie.
Eendracht maakt macht. Dit is wat wij samen moeten laten zien aan ONS PSV. Vlaggen, banners, spandoeken, fakkels, wij moeten ons team over het moeilijke punt heen helpen. Ik hoop dat PSV zaterdag op een massale steun kan rekenen van haar supporters.
Forza PSV!
Boeiend, ik kopieer alleen maar.quote:
sic!quote:
Ligt een beetje aan hoe laat ik klaar ben met werken, maar ik vind het echt een top initiatief.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:42 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/22118__rss.php
Nietszeggende kutpost. Ga ergens anders open deuren intrappen, nerdquote:Op zondag 7 maart 2010 15:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
met een beetje geluk voor jullie verliest twente nu,want ze spelen niet echt sterk. dan word het nog spannender in de top.
jammer dat jullie volgende week van ajax moeten verliezen dan. maar achja. tijd dat ajax weer landskampioen word!
achgossie heb ik je gevoelens gekwetst?quote:Op zondag 7 maart 2010 15:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nietszeggende kutpost. Ga ergens anders open deuren intrappen, nerd
Je vult het topic met onzinnige rotzooi, heeft niks met gevoelens te maken.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
achgossie heb ik je gevoelens gekwetst?![]()
jammer dat twente nu voorstaat
Ja, en? Laat ze lekker voorstaan. Wij hebben voor zover ik weet alles nog in eigen hand.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dag trolquote:Op zondag 7 maart 2010 16:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax en Twente mogen beiden erg blij zijn met hun overwinningen vandaag, wat belabberd speelden zij zeg.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:07 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ja, en? Laat ze lekker voorstaan. Wij hebben voor zover ik weet alles nog in eigen hand.
Of de Tukkers, of de Jode. Doe mij dan PSV maar weer.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Oh my god dude... psv miste ook een paar kansen... anders wonnen we ook gewoon. Ook werd er een penalty niet gegeven en was het moment van Marcellis met Schilder discutabel. Die 2 goals van Twente werden trouwens terecht afgekeurd.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Twente met een 1-0 klinkt vrij slecht, maar daar hebben ze wel 2 goals afgekeurd! En bij ajax 2x de paal!
Tja, shit happens. Het was dan ook een rare week.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Neemt niet weg, dat wij dit weekend de grote verliezer zijn!
En hij had weer een kort lontje. Onnodige gele kaart zegquote:Op zondag 7 maart 2010 20:02 schreef Tallie1982 het volgende:
Dat nog niemand het heeft gehad over Afellay. Wat maakte die een fouten zeg.
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op zondag 7 maart 2010 14:15 schreef HL_Dog43 het volgende:
gadverder, dat schijt 020 doet in ieder geval zijn plicht, en die rot tukkers zullen dat ook wel doen. Dag 1e plek.
Net als in 2007 zeker met die 1-5quote:Op zondag 7 maart 2010 15:17 schreef Leso_Varen het volgende:
Goed idee wel. Denk dat dat wel een mooie boost geeft voor het moraal.
Een pot verliezen als gisteren kan je gebeuren, wel zuur want het was niet nodig maar goed. Sparta thuis, Vitesse uit waren gewoon 4 domme verliespunten.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:10 schreef rubbereend het volgende:bij NAC verliezen kan gewoon.... maar dan had je dus geen punten thuis tegen Sparta moeten laten liggen
De rest is simpel nu; winnen van Ajax en Twente en je bent de favoriet voor de titel. Laat je ergens punten liggen...... dan ben ik bang dat de kans verkeken is.
No fucking way.quote:
Hopelijk heb je ook de samenvatting gezien, want Marcellis viel duidelijk over ze eigen voeten heen!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:00 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Oh my god dude... psv miste ook een paar kansen... anders wonnen we ook gewoon. Ook werd er een penalty niet gegeven en was het moment van Marcellis met Schilder discutabel. Die 2 goals van Twente werden trouwens terecht afgekeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |