Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
I don't fucking carequote:
Moet ik nou heel hard 'PICS!!!!' schreeuwen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, dat verschilt per hoofdBij de een staat het pot-achtig, bij de ander staat dat juist weer heel vrouwlijk
Bij mij staat dit haar pot-achtig
Fuck that shitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
I don't fucking care
Altijd al slecht geweest met d's en t's en ga er ook geen moeite voor doen
Maar ik mocht de 404 maken van Selmaquote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:45 schreef Mdrop het volgende:
Iemand die wel kan tellen, en we halen groningen stad in.
[..]
Moet ik nou heel hard 'PICS!!!!' schreeuwen?
Ik ga vanavond wel foto's maken. Als er een leuke tussenzit wil ik die hier misschien wel plaatsenquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar ik mocht de 404 maken van Selma
Selma
Daarna komt er nog een andere film. Die wil ik zien.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:47 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk Lara Croft. Deel twee, zeg maar.
Welke is dat?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Daarna komt er nog een andere film. Die wil ik zien.
The departed met Leonardo DiCaprio, Matt Damon en Jack Nicholson.quote:
Ja, klopt. Maar omdat er regels zijn, vind ik ook dat we ons daaraan moeten houden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ahaa, drie keer gezien. Goede filmquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
The departed met Leonardo DiCaprio, Matt Damon en Jack Nicholson.
Hmmm....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Tjuuuusquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, ik ga richting het indrinkhuis, daarna Bolke en Atak!
Tot morgen!!
Die is wel nice jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
The departed met Leonardo DiCaprio, Matt Damon en Jack Nicholson.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]That's what I meanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dan maar geil wordenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kut ik ben vergeten koekjes te halen
Oh noesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kut ik ben vergeten koekjes te halen
Eh, welke zijn dat? Klinkt iig lekkerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dan heb ik het over zomaar gewone koekjes he. Ik heb het over Choco Batons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:19 schreef Samzz het volgende:
CCC'tjesKlinkt ook lekker. PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan er geeneens een afbeelding van vinden.quote:
Een soort van cake of zo? Wat is het merk?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kan er geeneens een afbeelding van vinden.Het zijn hardschuimige chocolade koeken.
Beter kan ik ze niet omschrijven.
Het is een beetje hard, luchtig en het smelt in je mond.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een soort van cake of zo? Wat is het merk?
* dol is op chocola
Bros!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is een beetje hard, luchtig en het smelt in je mond.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:52 schreef ACT-F het volgende:
Zit ik afbeeldingen te googlen naar choco batons, zie je een aantal plaatjes waar een vrouw een neger pijpt![]()
Maar ik weet inmiddels ook wat je bedoelt
Mwa, ik zit wat te msnenquote:
Welke?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oja, ik zou zo film gaan kijken. Bijna vergeten.
Nu welquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:02 schreef Samzz het volgende:
Ik ga te bed. Film kijken en zo. Morgen drukke dag.
Doei doei
The departedquote:
Niet meer.quote:
Oelala San. Wat een heerlijk lijf heeft die jongen.quote:
Doeiii Sanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:02 schreef Samzz het volgende:
Ik ga te bed. Film kijken en zo. Morgen drukke dag.
Doei doei
Ik vind m juist een lekker bekkie hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
The departed![]()
[..]
Niet meer.
Dat was kort maar krachtig he.![]()
[..]
Oelala San. Wat een heerlijk lijf heeft die jongen.Alleen dat hoofd is wat minder.
Een Martin Scorsese film is meestal goed te pruimenquote:
Daarom download ik filmsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Film is nog lang niet begonnen
Lara Croft is nog bezig.
wat doenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welkom!
Maar bijna iedereen is al pleite
Ik twijfel teveel over die camera, ik weet t nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Nog een keuze kunnen maken, of moet ik het voor je doen?
Say what? Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een stomme film, ik snap er nu al niks van.
Wat kom je nu tekort aan je huidige camera? Dat is het eerste wat ik me zou afvragen voordat je er één koopt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En aan de andere kant,tja tis eigenlijk ook wel zonde geld ..
Ik was zo dom om te denken dat ze flashbacks hadden.quote:
Onscherpe foto's..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat kom je nu tekort aan je huidige camera? Dat is het eerste wat ik me zou afvragen voordat je er één koopt.
Bewegings- of focusonscherpte? Heb je een voorbeeld? Bij voorkeur een trein natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Onscherpe foto's, dan mis ik wel het meest
zit nu op mobiel. Spreek je dan wel keer op msn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bewegings- of focusonscherpte? Heb je een voorbeeld? Bij voorkeur een trein natuurlijk
Is goed. Op het forum mag ook, dan hebben meer mensen er misschien wat aanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
zit nu op mobiel. Spreek je dan wel keer op msn.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is goed. Op het forum mag ook, dan hebben meer mensen er misschien wat aan
Dit krijg je dus als je op Choco Batons googlet![]()
[ afbeelding ]
fapipo!
Dat mag ik toch hopenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zo zien die koekjes er niet uit.
Nee, is wel goedquote:
Ik ben niet graag alleen. Kom jij me gezelschap houden?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Niet alles voor jezelf houden, maar ook delen met je vriendinnetjes
Vanavond andere afspraken, maar ik wil je best wel een keer gezelschap houden incl. massagequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
Ik ben niet graag alleen. Kom jij me gezelschap houden?
Nee, vanavond is Marko erquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vanavond andere afspraken, maar ik wil je best wel een keer gezelschap houden incl. massage
Morgenavond kan in principe wel. Zet je favoriete massage-olie maar klaarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:16 schreef Samzz het volgende:
Nee, vanavond is Marko erIk doelde op morgen. En massage
hell yeah!
Neuuquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef Nfct het volgende:
Mensen, even blij zijn dat PSV heeft verloren!
Kots op jou.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:24 schreef Nfct het volgende:
Mensen, even blij zijn dat PSV heeft verloren!
Donequote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Morgenavond kan in principe wel. Zet je favoriete massage-olie maar klaar![]()
Nu een biertje drinken![]()
![]()
Ik kots nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee schatje![]()
Jij ook niet he als tie zo diep gaat
Kan me nog wel een keer herinneren dat je wel kotstequote:
Jullie zijn gewoon niets gewend. Ik kots nooit. Ook niet als ik teveel zuip.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kan me nog wel een keer herinneren dat je wel kotste
Net als de rest van de mensen op de meet volgens mij
Wat?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon niets gewend. Ik kots nooit. Ook niet als ik teveel zuip.
Ik kots niet als ik bezig ben met pijpen. Savvy?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan me nog wel een keer herinneren dat je wel kotste
Net als de rest van de mensen op de meet volgens mij
quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon niets gewend. Ik kots nooit. Ook niet als ik teveel zuip.
* als vrijwilliger aanmeldquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
k heb 2 soorten massage-olie en als ik em 1 keer heb gegeven dan willen ze altijd meer..
Ahhhhhh, ik snapquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kots niet als ik bezig ben met pijpen. Savvy?
Ik geloof niet dat het serieus wasquote:Op zondag 7 maart 2010 00:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Meen je niet?.
.
Maar ik las net dat je er morgen al 1 krijgt, dus ik wacht nog even.
Issie goed of issie goedquote:
Ik had niet verwacht dat ze aan 't eind allemaal doodgingen. Ik vond zo zielig voor Billy/William.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Issie goed of issie goedoscarwinnaar beste film
Jah...quote:Op zondag 7 maart 2010 01:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat ze aan 't eind allemaal doodgingen. Ik vond zo zielig voor Billy/William.
De geflipte gek.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jah...Verder goede film. Nicholson is echt meester
Over welke film hebben we het?quote:Op zondag 7 maart 2010 01:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jah...Verder goede film. Nicholson is echt meester
The Departedquote:
Ga ook eens langs ZaZaZu in Hengelo. Dat vind ik persoonlijk een leukere tentquote:Op zondag 7 maart 2010 03:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, kort verslag. Bolke was leuk, maar 80% man, en de vrouwen die er rond liepen waren niet echt boeiend. Moet toegeven dat ik ook niet echt rondgekeken heb. Op de een of andere manier toch geen behoefte aan. Of ik wil dat ze op mij afstappen, dat kan ookMaar het was wel tof, ga er alleen pas weer heen als het vrouwenavond is
![]()
En verder was uitgaan (lees; Atak) weer top!
Morgen wedstrijd. Slaap lekker!
Ladies' Nights vind ik echt zo'n bullshit hequote:Op zondag 7 maart 2010 03:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, kort verslag. Bolke was leuk, maar 80% man, en de vrouwen die er rond liepen waren niet echt boeiend. Moet toegeven dat ik ook niet echt rondgekeken heb. Op de een of andere manier toch geen behoefte aan. Of ik wil dat ze op mij afstappen, dat kan ookMaar het was wel tof, ga er alleen pas weer heen als het vrouwenavond is
![]()
En verder was uitgaan (lees; Atak) weer top!
Morgen wedstrijd. Slaap lekker!
Wederom door de scheidsquote:Op zondag 7 maart 2010 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
PSV VERLIEST VAN NAC! TWENTE MOET MORGEN WINNEN
How'd u knowquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Naar Bölke, Oldenzaal, film kijken, fappen, etc, etc...
Waarom? Nu was het echt zoeken naar de vrouwen tussen al die homo's. Op zo'n ladies night kun je gewoon rondkijken en je ziet ze alleen maar. Veel handigerquote:Op zondag 7 maart 2010 04:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ladies' Nights vind ik echt zo'n bullshit he
Hooiquote:Op zondag 7 maart 2010 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja, goedemorgen.
Over een uur moet ik op het zwembad zijn
Het is een wedstrijd. Ik moet goed presteren. I don't feel like thatquote:Op zondag 7 maart 2010 10:40 schreef Ballantines het volgende:
[..]
HooiLekker, wordt je in ieder geval goed wakker van
Stadstoezicht zijn ook zulke kneuzen. Ze vinden zichzelf heel wat.quote:Op zondag 7 maart 2010 10:39 schreef Ballantines het volgende:
Pf, toen we vannacht naar huis wouden, wou één van de vrienden zijn fiets uit de fietsenstalling pakken maar iemand anders had zijn fiets niet netjes geparkeerd waardoor die omviel toen hij zijn fiets pakte. Die lui van toezicht gelijk ''Jij fiets gegooid!!!" en ''jij gaat betalen'' Leek wel alsof ie van moord werd verdacht terwijl ie er niks aan kon doen!![]()
GIngen ze de politie bellenEn die wouden natuurlijk alleen naar toezicht luisteren, ondanks een normaal en beleefd gesprek.
#*$*@
quote:
quote:
Amaiquote:
Selmaquote:
Mooie man, mooie vrouwen, lekker deuntje.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Selma
Wat is er zo mooi aan die clip dan?
Ah, oke. Vind t echt een kutnummerquote:Op zondag 7 maart 2010 11:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mooie man, mooie vrouwen, lekker deuntje.
Ga in de zon zittenquote:Op zondag 7 maart 2010 11:43 schreef Kreator het volgende:
Zo maar es lekker de stad in. Lenzen halen, terrasje pakken. Heerlijk weer.
Hoiquote:Op zondag 7 maart 2010 11:43 schreef Kreator het volgende:
Zo maar es lekker de stad in. Lenzen halen, terrasje pakken. Heerlijk weer.
Ja oke, dan is het toch wel anders.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dikke jas + muts + Zon en het wil nog net , oja en glue wine.
Dat zal dan wel, toen ik het typte leek het nog aardig, maar had geen zin om te Googleënquote:Op zondag 7 maart 2010 11:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ja oke, dan is het toch wel anders.
En je bedoeld denk ik glühwein.![]()
Ik neem wel een terrasje in de lente en zomer.
Hier is het echt lekker hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 11:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dikke jas + muts + Zon en het wil nog net , oja en glue wine.
Ik weet hetquote:Op zondag 7 maart 2010 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het is Gluhwein... Van lijm kan je geen wijn maken
Als je haar maar goed zit.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:54 schreef Samzz het volgende:
Als ik de zon zo zie, baal ik dat ik heb toegezegd te jurerenM'n haar zit trouwens wel fabulous
Dat van mij zit helemaal niet. Het krult nu alle kanten op.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:54 schreef Samzz het volgende:
Als ik de zon zo zie, baal ik dat ik heb toegezegd te jurerenM'n haar zit trouwens wel fabulous
Whooooquote:Op zondag 7 maart 2010 12:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat van mij zit helemaal niet. Het krult nu alle kanten op.
Ik heb echt een bad hair dayZoiets dus:
[ afbeelding ]
Lijkt me niet verstandig, misschien dat ik vanmiddag nog ga rijden.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:59 schreef Oldenzaal het volgende:
Sander, scheurde jij hier net langs met de motor?
Je moet? Anders word je niet meer geaccepteerd door je vrienden?quote:Op zondag 7 maart 2010 12:54 schreef haakon het volgende:
vuist in de kop jonge, moet zo weer bier drinken
Kearlquote:Op zondag 7 maart 2010 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
goede topicnummer
goede TT
goedemiddagwat een weertje
![]()
vanmiddag naar Shutter Island bij Cinestar...
Ik. Maar ben niet thuis, dus je moet wachten tot vanavondquote:Op zondag 7 maart 2010 13:19 schreef Redbaron het volgende:
Wie heeft er de zaterdag tubantia thuis? Er staat een vacature in waar ik belang bij heb, van Wolves wierden
hmkayquote:Op zondag 7 maart 2010 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik. Maar ben niet thuis, dus je moet wachten tot vanavond
niet dat ik weetquote:Op zondag 7 maart 2010 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
KearlDacht dat jij naar Waalwijk ging?
Als je geduld hebt tot een uur of 3/half 4quote:
dat heb ik,quote:Op zondag 7 maart 2010 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je geduld hebt tot een uur of 3/half 4
Zit op de wedstrijd, moet mijn 3 afstanden na de pauze pas. Heb een houten kont van t zitten
Succes Nathaliequote:Op zondag 7 maart 2010 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed. Bijna aan de beurt. Ik ga me inzwaaien, wens me succes!
succesquote:Op zondag 7 maart 2010 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
succesquote:Op zondag 7 maart 2010 13:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
dan nog meer succes gewenstquote:Op zondag 7 maart 2010 14:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke. Deze ging echt bagger. Een seconde verslechterd. Met een paar minuten weer. 50 vrij deze keer.
Hai Daywalk3rquote:Op zondag 7 maart 2010 14:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Hallo allen!![]()
Wat voor sport beoefen je Nath?
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Hallo allen!![]()
Wat voor sport beoefen je Nath?
wat zou dat zijnquote:met een paar minuten weer. 50 vrij deze keer.
Doe die mobiel weg en focus verdomme!!quote:Op zondag 7 maart 2010 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zwemEn de 50 vrij heb ik verbeterd
Had 31.60 en nu 30.83
Nog even, en dan de 100 wissel
Het is zondag, dan ben ik even geen detective.quote:
Ik hoef me niet te focussen om een pr te zwemmenquote:Op zondag 7 maart 2010 14:29 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Doe die mobiel weg en focus verdomme!!
Zwem eens een PR!!!
Koopzondag?quote:Op zondag 7 maart 2010 14:29 schreef Kreator het volgende:
..ga je om 12 uur de stad in, niets te doen. Afspraak gemaakt voor nieuwe lenzen, schoenen gekocht, broodje gegeten...loop ik terug lijkt het alsof er een bom is ontploft. Mijn god wat een drukte.
Niks te danken!quote:Op zondag 7 maart 2010 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te focussen om een pr te zwemmenEn daarbij zwom ik er zojuist 1
Zo nog naar gerard?quote:
Jawelquote:Op zondag 7 maart 2010 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat hoeven wij hier niet te weten hoor Justin.
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat hoeven wij hier niet te weten hoor Justin.
quote:
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:55 schreef Redbaron het volgende:
nouja zolang ik m hier maar niet ruik....anders geef ik tegengas
Vanavond ja!!quote:
Het is ineens een stuk warmer geworden.quote:
valt tegen als je rtvoost.nl bekjiktquote:Op zondag 7 maart 2010 14:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is ineens een stuk warmer geworden.Hopelijk is het morgen ook mooi weer.
Ik was net buiten en het voelde heel aangenaam. Ik zal eens ff kijken wat het weer voor morgen brengt.quote:
Goed, ga jij maar achter glas zitten op de noordpoolquote:
was wel buitenspel...raykovic (oid) raakt em nog.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver kutscheids! Douglas maakt een keurig doelpunt, wordt het afgekeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |