Hmmm....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Tjuuuusquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, ik ga richting het indrinkhuis, daarna Bolke en Atak!
Tot morgen!!
Die is wel nice jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
The departed met Leonardo DiCaprio, Matt Damon en Jack Nicholson.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]That's what I meanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dan maar geil wordenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kut ik ben vergeten koekjes te halen
Oh noesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Kut ik ben vergeten koekjes te halen
Eh, welke zijn dat? Klinkt iig lekkerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dan heb ik het over zomaar gewone koekjes he. Ik heb het over Choco Batons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:19 schreef Samzz het volgende:
CCC'tjesKlinkt ook lekker. PicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan er geeneens een afbeelding van vinden.quote:
Een soort van cake of zo? Wat is het merk?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik kan er geeneens een afbeelding van vinden.Het zijn hardschuimige chocolade koeken.
Beter kan ik ze niet omschrijven.
Het is een beetje hard, luchtig en het smelt in je mond.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een soort van cake of zo? Wat is het merk?
* dol is op chocola
Bros!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het is een beetje hard, luchtig en het smelt in je mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |