Collega van mij komt daar. Een niet zo leuke of vriendelijke leernicht, die zelfs bepaalde kleur veters aantrekt om te laten zien welke kunstjes hij uitvoert.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:22 schreef Ballantines het volgende:
Zit aan de walstraat dacht ik. Cafe'tje dicht bij C'est ci bon. Maar volgens mij komen daar over het algemeen wat meer mannen en vrouwen 'op leeftijd'.
Was er zomer's nog wel eens gezellig en goedkoop bier.
Haha, ze hebben daar ook regelmatig van die "foute" party's volgens mijquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Collega van mij komt daar. Een niet zo leuke of vriendelijke leernicht, die zelfs bepaalde kleur veters aantrekt om te laten zien welke kunstjes hij uitvoert.
Ik weet niet hoe ik het anders op moet vatten... Maar dat zal wel aan mij liggen dan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Als jij het zo opvat dan laat ik je dat graag denken , nu geen tijd en zin om dat duidelijk(er) te maken.
Zal ook voor een groot deel aan mijn uitleg liggen hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het anders op moet vatten... Maar dat zal wel aan mij liggen dan.
Nogmaals, ik ben nog nooit naar een homodiscotheek geweest. Vanavond is mn eerste avondquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:22 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Zit aan de walstraat dacht ik. Cafe'tje dicht bij C'est ci bon. Maar volgens mij komen daar over het algemeen wat meer mannen en vrouwen 'op leeftijd'.
Was er zomer's nog wel eens gezellig en goedkoop bier.
Dan vraag ik bij deze om morgen een kort verslagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben nog nooit naar een homodiscotheek geweest. Vanavond is mn eerste avond
Will do, like I said earlierquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan vraag ik bij deze om morgen een kort verslag, Zeer benieuwd hoe zoiets is (A).
Okequote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ben nog nooit naar een homodiscotheek geweest. Vanavond is mn eerste avond
Sorryquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Will do, like I said earlier
Komt goedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:35 schreef Ballantines het volgende:
[..]
OkeVeel plezier in ieder geval!
Ik heb zo het rare voorgevoel dat er mannen met interesse rond lopenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt goed
Ga met een andere lesbienne (die overigens al bezet is) en 2 heterovriendinnetjes. Benieuwd wie van ons 4en versierd word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, heb wel begrepen dat 95% van de mannen wel echt homo is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb zo het rare voorgevoel er mannen met interesse rond lopen.
Goed bezig jongen, wat heb je toch een akelig gevarieerd levenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:40 schreef Robinhoo het volgende:
Bezatten en morgen naar Waalwijk (Rkc-Twente).
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik heb zo het rare voorgevoel dat er mannen met interesse rond lopen.
Ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Haha!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt goed
Ga met een andere lesbienne (die overigens al bezet is) en 2 heterovriendinnetjes. Benieuwd wie van ons 4en versierd word
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goed bezig jongen, wat heb je toch een akelig gevarieerd leven.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat flirten en zoenen wil ik wel. Maar aan een relatie ben ik nog niet toequote:
Reageer dan gewoon niet op mijn reactiesquote:
Goed bezig jongen, wat heb je toch een akelig gevarieerd levenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:40 schreef Robinhoo het volgende:
Bezatten en morgen naar Waalwijk (Rkc-Twente).
Lol, google aub is een plaatje van een kapsel dat echt 'pot-achtig' isquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwah, heb wel begrepen dat 95% van de mannen wel echt homo is.
Maarja, vanavond zit mn haar ook wel erg pot-achtig. Vorige week had ik het ook zo, en werd direct herkend door de pottenslet
wordtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt goed
Haha, dat verschilt per hoofdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet op mijn reacties
[..]
[..]
Lol, google aub is een plaatje van een kapsel dat echt 'pot-achtig' is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |