Misschien kom je AnneMarie wel weer tegenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, ik ga niet in m'n eentje naar een kroeg in A'foort
Anne Marie, tudududuquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Misschien kom je AnneMarie wel weer tegen
Jij misschien wel maar ik denk dat er ook wel wat afhakenquote:
Waar ben je bang voor? Dat ze denken dat je homo bent?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Jij misschien wel maar ik denk dat er ook wel wat afhaken. En ik zal het hier ook maar niet aan de grote klok hangen anders gaat het me nog lang achtervolgen bij de kameraden
.
Neu, maar je kent onze groep nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor? Dat ze denken dat je homo bent?
Hm, dat is jammer.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Neu, maar je kent onze groep niet, We zijn goed in elkaars relaties enz om zeep te helpen
.
Achja dat kan zo zijn, maar je moet het meemaken om te weten dat het niet jammer isquote:
En dan dingen alsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Neu, maar je kent onze groep niet, We zijn goed in elkaars relaties enz om zeep te helpen
.
Ik ook en ik vond het er supergezellig.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:59 schreef Redbaron het volgende:
Ik heb ooit in een homokroeg gezeten, vond dr niets an.
Ik was met 2 kleffe homo;s, denk dat dat t wasquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ook en ik vond het er supergezellig.
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat ik er bang voor ben en zal ook zeker wel mee gaan als ik de mogelijkheid heb (Ook direct de eerste keerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan dingen als
"maar hij gaat wel naar bolke" ??
Wat voor invloed moet dat hebben op je eventuele vriendin?
Vind het eerder een afknapper als iemand daar niet heengaat, omdat ie bang is voor dergelijke zaken..
Relaties om zeep helpen? Wat is daar grappig aan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
.
Haha, okequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Achja dat kan zo zijn, maar je moet het meemaken om te weten dat het niet jammer is, Er lopen er 5 van de 12 met verkering dus het moet goed kunnen
// Douchen.
Dat is waar?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:10 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Zit je ook wel eens bij Stonewall?
Ehm ... heb het idee dat ik me nogal zwaar moet verdedigen voor deze kut afspraak, ik heb het weer eens verkeerd verwoord, het gaat niet om het afbreken / kapot maken van relaties maar meer hoe wij zijn qua uitgaan (veel te drukquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Relaties om zeep helpen? Wat is daar grappig aan?
Zit aan de walstraat dacht ik. Cafe'tje dicht bij C'est ci bon. Maar volgens mij komen daar over het algemeen wat meer mannen en vrouwen 'op leeftijd'.quote:
Vage shit. Dus je maakt niet bewust een relatie kapot, maar door jullie gedrag kan dat wel gebeuren? Lekker danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ehm ... heb het idee dat ik me nogal zwaar moet verdedigen voor deze kut afspraak, ik heb het weer eens verkeerd verwoord, het gaat niet om het afbreken / kapot maken van relaties maar meer hoe wij zijn qua uitgaan (veel te druk), en dus komen er nogal eens dingen voorbij die niet iedere 'buitenstaander' even goed snapt in die context, dit zou zo'n punt kunnen zijn
.
Als jij het zo opvat dan laat ik je dat graag denken , nu geen tijd en zin om dat duidelijk(er) te makenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vage shit. Dus je maakt niet bewust een relatie kapot, maar door jullie gedrag kan dat wel gebeuren? Lekker dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |