Mwa ben eigenlijk nooit lam van bier (Niet die avond tenminstequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb gewoon een mooi tempo erin, ben ook meestal 1 van de snelste![]()
maar gelukkig nooit snel lam...
Ja, dan wordt het een hobby die je in je eentje kunt uitvoerenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:23 schreef Cue_ het volgende:
Dat doe ik gelukkig al vaak genoeg. Maar laatste weken weinig zin in
ik juist wel, mooi henig zitten en genieten van je pilsjequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa ben eigenlijk nooit lam van bier (Niet die avond tenminste), maar dat bank hangen kan ik dus echt niet
.
I knowquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het een hobby die je in je eentje kunt uitvoeren
Nee danku, daarom drinkt ik thuis ook nooit bier, moet echt wel gezellig / druk zijn als ik bier wil drinkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik juist wel, mooi henig zitten en genieten van je pilsje
+1 ofzo voor je FoBo, heb mee even een minuut vermaakt op die tekstenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know
Hopelijk is binnenkort die bui eens over en is socializen weer een hobby an sich
gewoon thuis op de bank, zonder kameraden of wat dan ook, drink ik ook zo goed als nooit watquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee danku, daarom drinkt ik thuis ook nooit bier, moet echt wel gezellig / druk zijn als ik bier wil drinken.
De buien buiten of binnen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:26 schreef Cue_ het volgende:
I know
Hopelijk is binnenkort die bui eens over en is socializen weer een hobby an sich
Graag gedaan, ze zijn ook zeker goedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:26 schreef Mdrop het volgende:
+1 ofzo voor je FoBo, heb mee even een minuut vermaakt op die teksten.
Geeft niksquote:
Ga gewoon in de kroeg zitten, kom je toch wel volk tegen die je kent ofzo...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geeft niksMaar zelfs Jos is er niet om een filmpje te kiekn ofzo
Bölke schijnt gezellig te zijn vanavondquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:37 schreef Samzz het volgende:
Ik ga ook niks doen vanavond. Maar dat is niet omdat ik niet wil
Als ik me goed had gevoeld, zekerquote:
Aiquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik me goed had gevoeld, zeker
Maar mijn rug en buik doen pijn![]()
Heel erg.
tnxquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:34 schreef ACT-F het volgende:
Wat het ook is Cue_, veel sterkte ermee![]()
Ik ga ook ff een eenzame hobby uitvoeren![]()
Wanneer kan ik m'n bierje ophalen dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:34 schreef ACT-F het volgende:
Wat het ook is Cue_, veel sterkte ermee![]()
Ik ga ook ff een eenzame hobby uitvoeren![]()
Nah, ik ga niet in m'n eentje naar een kroeg in A'foortquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:32 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ga gewoon in de kroeg zitten, kom je toch wel volk tegen die je kent ofzo...?
Waarom niet? Een paar chicks hosselen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, ik ga niet in m'n eentje naar een kroeg in A'foort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |