in enschede? het zegt me niets!, maar dat is wel n eind weg!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ga je mee naar Bölke? Daar hebben ze ook bier
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pics voor de pafipo dan, Famsiebamsie
Ja, weet je hoe ver Oldenzaal wel niet is?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
in enschede? het zegt me niets!, maar dat is wel n eind weg!
Heb ook nog twee kaarten liggen thuis (Business via Riwald Recycling) maar geen mens die wilquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:10 schreef haakon het volgende:
ik kan gratis naar heracles, dus dan doe ik dat.
aju
Laterquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:10 schreef haakon het volgende:
ik kan gratis naar heracles, dus dan doe ik dat.
aju
Ah toequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:11 schreef Fems het volgende:
Ik weet niet of ik wel pics durf te droppen hoor
Je kunt het meid, ik geloof in jequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:11 schreef Fems het volgende:
Tuurlijk durf je dat en anders alleen van je leggingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:11 schreef Fems het volgende:
Ik ook. Kan alleen met beide wel goed overweg. Met mannen alleen soms wat minder omdat ze op andere dingen uit zijn dan ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ken een meid die dus lesbisch is en ja daar kan ik goed mee over weg.
Tja dat is ook niet altijd even duidelijk voor ons hequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook. Kan alleen met beide wel goed overweg. Met mannen alleen soms wat minder omdat ze op andere dingen uit zijn dan ik
Toch vind ik het jammer dat als ik mannen ontmoet, ik alleen contact met ze kan leggen als ik reageer op hun 'geflirt'. Gewoon contact leggen kunnen er maar weinig tegenwoordigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Tja dat is ook niet altijd even duidelijk voor ons he.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
we gaan vanavond met de groep film kijken bij een kameraad, pilsjes erbij
Goed bezig, zijn altijd van die lamme avonden die ik nooit lang vol houdquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
we gaan vanavond met de groep film kijken bij een kameraad, pilsjes erbij
Geen idee, dat zou ik volgens mij niet eens door hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Toch vind ik het jammer dat als ik mannen ontmoet, ik alleen contact met ze kan leggen als ik reageer op hun 'geflirt'. Gewoon contact leggen kunnen er maar weinig tegenwoordigNo offence
Same.. en ik weet eig niet of ik het erg vind.quote:
ik heb gewoon een mooi tempo erin, ben ook meestal 1 van de snelstequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Goed bezig, zijn altijd van die lamme avonden die ik nooit lang vol houd. Standaard om 1 uur ofzo ook zo zat
.
Je zou eens vaker moeten socializenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:19 schreef Cue_ het volgende:
maar ben ook niet echt sociaal verder vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |