Breng ff een verslag uit hoe het was, misschien ga ik de volgende keer wel mee (of niet)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen idee, ben er nog nooit geweest
Bijslapen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bijslapen of Wii'en?
Waar ga je heen? ik zit bij de kelder!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nope eerst verjaardag en dan uit in Oldenzaal. Partiiieee
!
Kom ook naar oldenzaal!, ik regel wel wat slaapplekken enzo!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeg, ga jij eens ff met de TT spelen i.p.v. mijn citaten
Standaard beginnen we altijd bij 'Bar Gezellig' en dan raak ik meestal iedereen van de groep kwijt en zwerf ik door al die cafe's enzoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Waar ga je heen? ik zit bij de kelder!
Will doquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Breng ff een verslag uit hoe het was, misschien ga ik de volgende keer wel mee (of niet)
bar gezellig jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Standaard beginnen we altijd bij 'Bar Gezellig' en dan raak ik meestal iedereen van de groep kwijt en zwerf ik door al die cafe's enzo. En dan aan het eind meestal nog naar markant
.
Maar is dat nou echt enkel gericht op BI/HO/LE (Kut afkorting , hokjes dingen), neem aan dat het dan als 'HE' niet zo heel leuk isquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
Nee Bonnie komt niet buiten spelen.
Wat moet ik daar nou?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Kom ook naar oldenzaal!, ik regel wel wat slaapplekken enzo!
Oja, ik zou er nog een keer met Markooo naartoe gaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Maar is dat nou echt enkel gericht op BI/HO/LE (Kut afkorting , hokjes dingen), neem aan dat het dan als 'HE' niet zo heel leuk is.
bier drinken met de stoere jongensquote:
Zijn genoeg heteroseksuelen die erheen gaan. So I've heardquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Maar is dat nou echt enkel gericht op BI/HO/LE (Kut afkorting , hokjes dingen), neem aan dat het dan als 'HE' niet zo heel leuk is.
Ik ben er wel eens geweestquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn genoeg heteroseksuelen die erheen gaan. So I've heard
Ga je mee naar Bölke? Daar hebben ze ook bierquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
bier drinken met de stoere jongens
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:05 schreef Fems het volgende:
Ik heb vandaag 2 x een gat in mijn band gedicht!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:05 schreef Fems het volgende:
Oke, van vrouwen hoor ik wel eens dat het gezellig is maar ja homo's <> vrouwen dat werkt vaakquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:05 schreef Fems het volgende:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lesbiennes <> mannen ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, van vrouwen hoor ik wel eens dat het gezellig is maar ja homo's <> vrouwen dat werkt vaak.
[..]
Goed hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |