quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:52 schreef ACT-F het volgende:
Zit ik afbeeldingen te googlen naar choco batons, zie je een aantal plaatjes waar een vrouw een neger pijpt![]()
Maar ik weet inmiddels ook wat je bedoelt
Mwa, ik zit wat te msnenquote:
Welke?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oja, ik zou zo film gaan kijken. Bijna vergeten.
Nu welquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:02 schreef Samzz het volgende:
Ik ga te bed. Film kijken en zo. Morgen drukke dag.
Doei doei
The departedquote:
Niet meer.quote:
Oelala San. Wat een heerlijk lijf heeft die jongen.quote:
Doeiii Sanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:02 schreef Samzz het volgende:
Ik ga te bed. Film kijken en zo. Morgen drukke dag.
Doei doei
Ik vind m juist een lekker bekkie hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
The departed![]()
[..]
Niet meer.
Dat was kort maar krachtig he.![]()
[..]
Oelala San. Wat een heerlijk lijf heeft die jongen.Alleen dat hoofd is wat minder.
Een Martin Scorsese film is meestal goed te pruimenquote:
Daarom download ik filmsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Film is nog lang niet begonnen
Lara Croft is nog bezig.
wat doenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welkom!
Maar bijna iedereen is al pleite
Ik twijfel teveel over die camera, ik weet t nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Nog een keuze kunnen maken, of moet ik het voor je doen?
Say what? Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een stomme film, ik snap er nu al niks van.
Wat kom je nu tekort aan je huidige camera? Dat is het eerste wat ik me zou afvragen voordat je er één koopt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En aan de andere kant,tja tis eigenlijk ook wel zonde geld ..
Ik was zo dom om te denken dat ze flashbacks hadden.quote:
Onscherpe foto's..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat kom je nu tekort aan je huidige camera? Dat is het eerste wat ik me zou afvragen voordat je er één koopt.
Bewegings- of focusonscherpte? Heb je een voorbeeld? Bij voorkeur een trein natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Onscherpe foto's, dan mis ik wel het meest
zit nu op mobiel. Spreek je dan wel keer op msn.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bewegings- of focusonscherpte? Heb je een voorbeeld? Bij voorkeur een trein natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |