Doe ik ook, Lotte heeft het voedingskussen in dr rug, of het dekbed. Maar meestal ligt ze al op dr zij voor ik goed en wel in bed lig en dan houdt ze zich aan mn bh vastquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Twinkly, misschien helpt het als je een kussentje achter zijn rug legt? Dan kan ie niet meer omvallen.
ok, dus ik doe dr niks tekort, das mooi.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik heb nooit pap gegeven en zal het nooit doen ook. Het woord papfles alleen al doet me gruwen van mijn kruin tot in de tenen.![]()
Ga ik testen. De vorige keer werd hij woest want het ging allemaal niet snel genoegquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:21 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Doe ik ook, Lotte heeft het voedingskussen in dr rug, of het dekbed. Maar meestal ligt ze al op dr zij voor ik goed en wel in bed lig en dan houdt ze zich aan mn bh vastWerkt super
Wij moesten ook wel even oefenen hoor, maar het ging steeds beter. Lotte wordt niet woest, dat maakt het wel iets fijner om te oefenenquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ga ik testen. De vorige keer werd hij woest want het ging allemaal niet snel genoeg![]()
Wat ontzettend cute dat Lotte zich vasthoudt aan je bh![]()
GWS: Papfles!
Neeeejj, jij ook al?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:24 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ga ik testen. De vorige keer werd hij woest want het ging allemaal niet snel genoeg![]()
Wat ontzettend cute dat Lotte zich vasthoudt aan je bh![]()
GWS: Papfles!
Whehquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:09 schreef leonieke het volgende:
Ah ja nu je het zegtik zat de hele tijd met teaser in mijn hoofd, maar zag de link niet met bv
wehhehe!quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:28 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Neeeejj, jij ook al?Mijn man begon daarnet ook met die ongein
"OW, dan weten ik welk woordje ik Annicka kan leren..."
![]()
Hier ging dat tot de zes volgroeide maanden automatisch: eerder deed ze haar mond niet open voor vast voedsel...
Welke malloot zei dat dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:35 schreef Twinkly het volgende:
kreeg ik ook nog de opmerking of ik misschien verslaafd ben aan borstvoeding, "want dat komt ook voor..."dat wordt nog wat als Niels straks 1 is...
mijn manquote:
Ja, dat weet hij, maar we hebben zo'n "leuke" kinderarts die met 3 maanden al over rijstebloem begon omdat Niels reflux heeft en mijn man heeft dus allemaal collega's met kindjes die rijstebloem en johannesbroodpitmeel krijgen lang voordat ze zes maanden zijn. Dus hij vindt mij nogal krampachtig hiermee omgaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Niels is net vier maanden oud.Sowieso is het advies: geen bijvoeding tot (en met?) de zes maanden. Weet je man van het WHO-advies?
Het lukt jou ook maar je bent nu moe van alles.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:01 schreef DaviniaHR het volgende:
Het is 5 uur s middags, en het is me nog geen enkele keer gelukt om aviva perfect aan te leggen.
Wat moet ik nou? Nog een keer naar de LK?
Zij krijgt Aviva wel perfect aan de borst, en ze zegt dat het voor mij ook mogelijk moet zijn om haar perfect aan te leggen. Maar het lukt niet.
Ik word er zo verdrietig van.
Ik wil zo graag.
Waarom lukt het dan niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |