quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:47 schreef amaranta het volgende:
Ik post het even hier. Ik heb 6 wasbare zoogcompressen van Avent,waarvan 2 er nog nooit gebruikt zijn. Nieuwprijs ligt rond de 10 euro.
Voor 5 euro excl. verzendkosten doe ik ze weg. Ik heb alleen het oorspronkelijke wasnetje niet meer. Kan er wel een van mn andere wasnetten bij doe evt.
Pomperidon. En vanmorgen was het echt weer aanhappen *kloekkloekKLOEKKLOEK.. proest!* en dan de tepel uitspugen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:44 schreef Rubey het volgende:
Freecell, L. heeft hier hetzelfde gehad alleen hebben wij er heel lang mee aangemodderd, nu na vier maanden beginnen de krampen wat af te nemen en drinkt ze wat rustiger. Het weg laten lopen van de TSR maakte hier eigenlijk niet zoveel uit. Wat voor zetpillen hebben jullie voor Florian gekregen?
Jaquote:Op zondag 7 maart 2010 13:53 schreef WupWup het volgende:
Bedoel je Domperidon? Dat is toch een middel tegen misselijkheid en braken? Wist niet dat dat ook tegen darmkrampen werkt
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:05 schreef Linda2205 het volgende:
Even snel een vraag tussendoor, want het is echt crisis hier thuis. Maar ik denk er over om Lotte flesvoeding te gaan geven, naast de bv, omdat ik blijf denken dat ze niet genoeg drinkt. Vandaag dronk ze ook meer als anders, ze plast geen superzware luiers, maar wel altijd een plasje in de luier, ze poept niet (vochttekort?). Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Een flesje na de borst? Een eigen tijdstip inplannen? En kan ik dan al vanaf 6 maanden nemen (ze is 20 maart 6 maanden)?
Ik vind het helemaal niks zoWe hebben allebei een uur lopen huilen en de tranen zitten nogsteeds erg hoog bij mij
Lieve Linda, ik denk dat als Lotte niet genoeg zou krijgen, dat ze dat dan zelf wel 'regelt' door vaker bij jou te vragen. Is de crisis bij jou thuis het gevolg van de bv of heeft dat andere oorzaken? Natte luiers zijn natte luiers, daar zou ik me echt helemaal niet druk om maken hoe zwaar ze precies zijn. Hoelang poept ze al niet? Geef je haar al bijvoeding? Borstvoeding KAN zo goed op het kind afgestemd zijn dat er amper reststoffen zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:05 schreef Linda2205 het volgende:
Even snel een vraag tussendoor, want het is echt crisis hier thuis. Maar ik denk er over om Lotte flesvoeding te gaan geven, naast de bv, omdat ik blijf denken dat ze niet genoeg drinkt. Vandaag dronk ze ook meer als anders, ze plast geen superzware luiers, maar wel altijd een plasje in de luier, ze poept niet (vochttekort?). Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Een flesje na de borst? Een eigen tijdstip inplannen? En kan ik dan al vanaf 6 maanden nemen (ze is 20 maart 6 maanden)?
Ik vind het helemaal niks zoWe hebben allebei een uur lopen huilen en de tranen zitten nogsteeds erg hoog bij mij
Je bent een bv-junk of je bent het niet he!quote:Op maandag 8 maart 2010 09:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mammietje, je blijft dus voeden? Mooi dat Bink er geen last van heeft.
Ik ben er ook eentje hoor, ik heb een paar dagen geleden een boek uit de bibliotheek gehaald waarin staat dat borstvoeden na het eerste jaar schadelijk kan zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je bent een bv-junk of je bent het niet he!
Bij veel volken is dat wel het geval met melk... (koeienmelk wel te verstaan)quote:Op maandag 8 maart 2010 09:28 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik ben er ook eentje hoor, ik heb een paar dagen geleden een boek uit de bibliotheek gehaald waarin staat dat borstvoeden na het eerste jaar schadelijk kan zijn.Ik zit eraan te denken om een artikel van bv.com uit te printen en dat in het boek te stoppen bij de betreffende bladzijde...
![]()
![]()
Alsof er ook maar één voedingsmiddel is wat schadelijk wordt voor een mens na een bepaalde leeftijd. Zie je het voor je? 'Ja mevrouw, u bent nu 30, aardappels zijn vanaf nu schadelijk voor uw gezondheid. En na uw 50ste stoppen met citrusvruchten.'.
Koeienmelk is geen voedingsmiddel, dat is een error of judgement...quote:Op maandag 8 maart 2010 09:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij veel volken is dat wel het geval met melk... (koeienmelk wel te verstaan)
Ik vind het anders heerlijk en drink minimaal een liter per dagquote:Op maandag 8 maart 2010 09:57 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Koeienmelk is geen voedingsmiddel, dat is een error of judgement...![]()
Lindaquote:Op maandag 8 maart 2010 09:10 schreef Twinkly het volgende:
Martinewat een toestand, ik zou er ook heel onzeker van worden. Ik sluit me aan bij Mammietje dat ze nu waarschijnlijk gewoon aan het regelen is en je straks weer genoeg hebt. Maar ik heb ook geen verstand van tepelhoedjes ,ik geloof dat Oeke er een keer iets over gezegd heeft dat het onzin is dat met tepelhoedjes de melkproductie niet voldoende gestimuleerd wordt? Nou daar zijn jij en Lotte en Oeke en Kobus toch wel het levende voorbeeld van.
Nou ja schadelijk...quote:Op maandag 8 maart 2010 10:00 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En Tico, waarom is dat dan opeens schadelijk?
Ik heb wel eens geschreeuwdquote:Op maandag 8 maart 2010 09:42 schreef Ticootje het volgende:
bijten = afkoppelen... gewoon zeggen dat het niet mag..
ik had mijn scherm tel ang open staan, dusvorige reactie wasbeetje spuit elf.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:16 schreef miss_sly het volgende:
2 probleempjes: ze begint met bijten, meteen als ik haar aanleg. Dus bij het aanleggen gaat het al fout, en dat gaat zo snel, dat ik er niet op kan anticiperen.
2e probleempje: ze wil nu helemaal niet meer. Geen van beide borsten, ook geen flesje, ze wil niets.
1997...quote:Op maandag 8 maart 2010 10:04 schreef Twinkly het volgende:
OepsMijn smoes is dat ik vanaf half 6 wakker ben
![]()
lol bv na 1 jaar vergif, ik hoop dat dat een heel oud boek was!
Als je toch al bezig bent met bijvoeden... let dan op de voedingsmiddelen die laxeren...quote:Op maandag 8 maart 2010 10:18 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
1997...![]()
Linda, probeer haar maar zoveel mogelijk aan te leggen. Dan is het meestal snel voorbij. Of het moet een sprongetje zijn, maar dan zal andere voeding geven ook niet helpen, denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |