abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78978288
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gelukkig is het mooi weer buiten. Ga lekker shoppen met een vriendin of gewoon even een frisse neus halen.

Mijn ex heeft iets op haar hyves gezet waar ik toch wel even over moest denken. Ik zou haar teveel hebben gepushed om te veranderen... En dat terwijl ik altijd tegen haar heb gezegd dat ze gewoon lekker zichzelf moest blijven, omdat ik daarom verliefd op haar ben geworden, maar dat ze soms wel iets meer rekening kon houden met mijn gevoelens. Want dat doe je toch in een relatie? Ik hield rekening met haar; dan verwacht ik hetzelfde van haar. Maar kennelijk is dit voor een makkelijke uitweg. Muurtjes blijven bouwen voor zichzelf.
SHOPPEN? Ik ben hartstikke ziek. Was 't maar zo'n feest. Kan amper op m'n benen staan momenteel.

Serieus, waarom zetten mensen zulke dingen op HYVES? Nouja het zijn inderdaad muurtjes die ze bouwt voor haarzelf.
pi_78979372
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
Mijn ex heeft iets op haar hyves gezet waar ik toch wel even over moest denken. Ik zou haar teveel hebben gepushed om te veranderen... En dat terwijl ik altijd tegen haar heb gezegd dat ze gewoon lekker zichzelf moest blijven, omdat ik daarom verliefd op haar ben geworden, maar dat ze soms wel iets meer rekening kon houden met mijn gevoelens. Want dat doe je toch in een relatie? Ik hield rekening met haar; dan verwacht ik hetzelfde van haar. Maar kennelijk is dit voor een makkelijke uitweg. Muurtjes blijven bouwen voor zichzelf.
Ik ben ook al beticht van zoveel dingen die ik echt nooit gedaan heb. Of ik kreeg achteraf te horen dat sommige dingen helemaal niet hoefte voor haar (maar op het moment zelf had ze blijkbaar niet de behoefte om me te stoppen).
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78980023
Mijn ex heeft altijd het gevoel gehad dat ik haar wilde vormen zoals ik haar het liefst wilde zien. Waar ze dat vandaan haalt mag Joost weten... Ik denk dat het iets is wat ze heeft meegenomen uit vorige mislukte relaties. Maar als je dan niet meer bereid kunt zijn om consessies te doen of je aan te passen om zo je partner ook tegemoet te komen... Daar gingen veel ruzies bij ons over. Ik probeerde haar identiteit af te pakken door dingen te suggereren in een verpakte vorm. Blijkt maar weer dat ze me heel slecht kende, want als ik iets wil dan zeg ik het gewoon in plaats van er omheen te lullen.
pi_78980182
Het is blijkbaar voor sommige mensen een manier om over de relatie heen te komen. Zichzelf dingen in het hoofd plannen die nooit gebeurd zijn, dingen verdraaien.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:16:15 #130
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_78989868
Irritant. Ik zit de hele tijd dialogen voor te stellen in mn hoofd die er toch nooit van gaan komen omdat ik haar voorlopig niet meer zal zien en omdat we het al "uitgepraat" hebben...

Tegelijkertijd afspreken met vrienden op plaatsen waar ik haar mogelijk "toevallig" tegen kan komen.

Bah.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_78990638
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:16 schreef MOD het volgende:
Irritant. Ik zit de hele tijd dialogen voor te stellen in mn hoofd die er toch nooit van gaan komen omdat ik haar voorlopig niet meer zal zien en omdat we het al "uitgepraat" hebben...

Tegelijkertijd afspreken met vrienden op plaatsen waar ik haar mogelijk "toevallig" tegen kan komen.

Bah.
Maar kan je dan wel genieten van je vrienden?
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:46:15 #132
25878 MOD
pi_78991427
Ik ken me zelf en herken dit gedrag bij eerdere breakups, ondanks dat dit een serieuze is.
Met vrienden kan ik op zich wel genieten alleen heb ik het nu echt nodig ipv alleen voor de leuk. Dus hopelijk morgen bios met veel afleiding.
pi_78998972
Bah, ik kan niet slapen omdat ik zit te malen. Ik kan er maar niet bij dat ze zo makkelijk de knop van het geen contact hebben kan omzetten. Na twee jaar lief en leed, ups en downs te hebben gedeeld vind ik het raar om opeens helemaal buitengesloten te worden. Alsof je niet meer bestaat. Maar dan wel van die suggestieve berichtjes posten op haar Hyves (die ze alweer heeft verwijderd omdat ze kennelijk toch stiekem mijn Twitter leest). Ik dacht dat ik er wel overheen was, maar jammer genoeg doet het me wel wat. Ik heb echt de neiging om haar te sms'en, bellen, mailen... Maar ik doe het niet want de laatste keren bleek ik er een ijskoude douche voor terug te krijgen. En toch begrijp ik het niet dat ze zo makkelijk om kan switchen. Bestond er maar zo'n machine als in Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
pi_79009210
Ik begrijp het ook niet. Het geeft mij het gevoel dat het niets waard was. Dat ik niets waard ben.

Al denk ik dat iedereen het liefst in een keer een schild op zou willen trekken waardoor de gevoelens verdwijnen voor de mensen die onze gasten breken. Vroeger kon ik het ook, maar niet bij deze relatie. Sommige mensen hebben er blijkbaar minder moeite mee.
pi_79009398
Misschien bedoelen mensen het niet per se slecht als ze achteraf praten over dingen die ze niet goed vonden in een relatie.

Ten eerste hebben mensen de neiging om beslissingen goed te praten. Dus als het uit is, willen ze redenen vinden waarom dat een goede beslissing is geweest.
Ten tweede hebben mensen in een relatie als ze verliefd zijn de neiging zich aan te passen aan de ander. Ik merk nu het uit is ook dat ik me toch meer aangepast heb dan misschien goed voor me is geweest. Als ik dat zeg, dan bedoel ik niet dat mijn ex een eikel is, maar gewoon dat ik mijn eigen grenzen niet goed genoeg bewaakt heb.
pi_79009925
Maar is dat een reden om de wereld van de ander te breken. Om alles wat ik geweldig vond onderuit te halen. Er is ook zoiets als respect tonen naar de ander toe, waar je toch een deel van je leven mee hebt gedeeld.
pi_79010190
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:27 schreef Xanthas het volgende:
Maar is dat een reden om de wereld van de ander te breken. Om alles wat ik geweldig vond onderuit te halen. Er is ook zoiets als respect tonen naar de ander toe, waar je toch een deel van je leven mee hebt gedeeld.
Het ligt eraan hoe je iets zegt. Dat kan op een respectvolle manier of op een lullige manier. Maar het ligt ook aan hoe jij omgaat met wat je ex zegt.
pi_79014939
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 12:33 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Het ligt eraan hoe je iets zegt. Dat kan op een respectvolle manier of op een lullige manier. Maar het ligt ook aan hoe jij omgaat met wat je ex zegt.
Ach, achteraf geeft het me wel een beter beeld van mijn ex en ben ik blij dat ik haar niet meer hoef te behagen (ja, ik mis de relatie, maar dat is in mijn ogen iets anders dan haar).
  donderdag 11 maart 2010 @ 16:15:14 #139
25878 MOD
pi_79020453
Ik begin steeds meer aan me zelf te merken dat het niet meer het los laten is van mn ex, maar het opnieuw opbouwen van een leuk sociaal netwerk/leven. Bla. Het is makkelijker loslaten als je weet dat een relatie gestrand is met gegronde redenen..
pi_79026463
Idem MOD. Had vanavond een informatie bijeenkomst waar zij ook was. Maar vandaag had ik de mensen om mee te praten en dan voel ik me wel gewoon goed. Alleen vergeten afscheid te nemen van haar, beetje dom.
pi_79027101
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:19 schreef Xanthas het volgende:
Idem MOD. Had vanavond een informatie bijeenkomst waar zij ook was. Maar vandaag had ik de mensen om mee te praten en dan voel ik me wel gewoon goed. Alleen vergeten afscheid te nemen van haar, beetje dom.
Waarom? Hoeft toch niet?
pi_79028949
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 18:38 schreef Tegan het volgende:

[..]

Waarom? Hoeft toch niet?
Je hebt gelijk. Dat weet mijn hoofd, maar mijn hart vond dit zo onnatuurlijk.

Het is niet zo dat ik mijn ex eeuwig kan vermijden. Onze studies zijn identiek, en naar nu blijkt willen we allebei naar hetzelfde instituut voor een vervolgopleiding (en die opleiding is zo klein dat je met elkaar door 1 deur moet kunnen)
pi_79029040
M'n ex is echt onbegrijpelijk..

Nu heeft ze weer spijt (denkt ze) en wil ze weten of ik haar ooit nog terug wil. En dat terwijl ze een relatie met iemand anders heeft... Mijn antwoord was nee, uiteraard.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_79029136
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:20 schreef rijsttafel het volgende:
M'n ex is echt onbegrijpelijk..

Nu heeft ze weer spijt (denkt ze) en wil ze weten of ik haar ooit nog terug wil. En dat terwijl ze een relatie met iemand anders heeft... Mijn antwoord was nee, uiteraard.
Knap hoor, ik zou het zelf waarschijnlijk niet kunnen.
pi_79029342
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 19:23 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Knap hoor, ik zou het zelf waarschijnlijk niet kunnen.
M'n ego is gewoon te groot

En geloof me dat je hart door een simpel afscheid niet veel verder was geweest. Daar gaat gewoon heel veel tijd overheen. Je liefde duurde ook lang om op te bouwen, dus niet zo raar natuurlijk. Mijn liefde voor m'n ex is ook nog niet helemaal weg, maar ik weet wel dat elke lijmpoging gaat falen.

Een gebroken hart wat nog liefheeft is kut.. sterkte!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_79038555
De afgelopen 3 dagen hebben we elkaar weer elke dag gezien..heel fijn en zoo vertrouwd. Morgen gaat 'ie op vakantie en komt hij nog even afscheid nemen. Misschien is het wel goed dat hij weg gaat, ik heb gezorgd dat volgende week in ieder geval vrij vol zit met leuke activiteiten
pi_79038762
Klote, ik had zo'n goede week. Maar nu is alles weer terug .
pi_79038800
Ik wil met hem praten .
pi_79038950
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:34 schreef Tegan het volgende:
Ik wil met hem praten .
Kom op Tegan, je bent sterk genoeg!
  donderdag 11 maart 2010 @ 22:42:20 #150
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_79039213
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:34 schreef Tegan het volgende:
Ik wil met hem praten .
Volhouden meid!
Je bent sterk genoeg.
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties