SHOPPEN? Ik ben hartstikke ziek. Was 't maar zo'n feest. Kan amper op m'n benen staan momenteel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
Gelukkig is het mooi weer buiten. Ga lekker shoppen met een vriendin of gewoon even een frisse neus halen.
Mijn ex heeft iets op haar hyves gezet waar ik toch wel even over moest denken. Ik zou haar teveel hebben gepushed om te veranderen... En dat terwijl ik altijd tegen haar heb gezegd dat ze gewoon lekker zichzelf moest blijven, omdat ik daarom verliefd op haar ben geworden, maar dat ze soms wel iets meer rekening kon houden met mijn gevoelens. Want dat doe je toch in een relatie? Ik hield rekening met haar; dan verwacht ik hetzelfde van haar. Maar kennelijk is dit voor een makkelijke uitweg. Muurtjes blijven bouwen voor zichzelf.
Ik ben ook al beticht van zoveel dingen die ik echt nooit gedaan heb. Of ik kreeg achteraf te horen dat sommige dingen helemaal niet hoefte voor haar (maar op het moment zelf had ze blijkbaar niet de behoefte om me te stoppen).quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:51 schreef Mint_Clansell het volgende:
Mijn ex heeft iets op haar hyves gezet waar ik toch wel even over moest denken. Ik zou haar teveel hebben gepushed om te veranderen... En dat terwijl ik altijd tegen haar heb gezegd dat ze gewoon lekker zichzelf moest blijven, omdat ik daarom verliefd op haar ben geworden, maar dat ze soms wel iets meer rekening kon houden met mijn gevoelens. Want dat doe je toch in een relatie? Ik hield rekening met haar; dan verwacht ik hetzelfde van haar. Maar kennelijk is dit voor een makkelijke uitweg. Muurtjes blijven bouwen voor zichzelf.
Maar kan je dan wel genieten van je vrienden?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:16 schreef MOD het volgende:
Irritant. Ik zit de hele tijd dialogen voor te stellen in mn hoofd die er toch nooit van gaan komen omdat ik haar voorlopig niet meer zal zien en omdat we het al "uitgepraat" hebben...
Tegelijkertijd afspreken met vrienden op plaatsen waar ik haar mogelijk "toevallig" tegen kan komen.
Bah.
Het ligt eraan hoe je iets zegt. Dat kan op een respectvolle manier of op een lullige manier. Maar het ligt ook aan hoe jij omgaat met wat je ex zegt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:27 schreef Xanthas het volgende:
Maar is dat een reden om de wereld van de ander te breken. Om alles wat ik geweldig vond onderuit te halen. Er is ook zoiets als respect tonen naar de ander toe, waar je toch een deel van je leven mee hebt gedeeld.
Ach, achteraf geeft het me wel een beter beeld van mijn ex en ben ik blij dat ik haar niet meer hoef te behagen (ja, ik mis de relatie, maar dat is in mijn ogen iets anders dan haar).quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:33 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe je iets zegt. Dat kan op een respectvolle manier of op een lullige manier. Maar het ligt ook aan hoe jij omgaat met wat je ex zegt.
Waarom? Hoeft toch niet?quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:19 schreef Xanthas het volgende:
Idem MOD. Had vanavond een informatie bijeenkomst waar zij ook was. Maar vandaag had ik de mensen om mee te praten en dan voel ik me wel gewoon goed. Alleen vergeten afscheid te nemen van haar, beetje dom.
Je hebt gelijk. Dat weet mijn hoofd, maar mijn hart vond dit zo onnatuurlijk.quote:
Knap hoor, ik zou het zelf waarschijnlijk niet kunnen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:20 schreef rijsttafel het volgende:
M'n ex is echt onbegrijpelijk..
Nu heeft ze weer spijt (denkt ze) en wil ze weten of ik haar ooit nog terug wil. En dat terwijl ze een relatie met iemand anders heeft... Mijn antwoord was nee, uiteraard.
M'n ego is gewoon te grootquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:23 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Knap hoor, ik zou het zelf waarschijnlijk niet kunnen.
Kom op Tegan, je bent sterk genoeg!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |