Dat is het af en toe bij mij wel ja. Ik heb pas geleden toch weer contact opgenomen en het stomme is dat ik dat toch weer doe tegen beter weten in. Vermoeiendquote:
En die laatste zin geeft aan dat je toch nog iets voor haar voelt. Geef het de tijd, ik weet zeker dat je haar op een gegeven moment uit je leven kan schrappen. Maar hoe meer je er nu mee bezig bent, hoe langer dat gaat duren. En ja, het is makkelijk praten als je er buiten staatquote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef Xanthas het volgende:
Hoe hard het ook klinkt, ik zou het liefste willen dat ik mijn ex uit mijn leven kan schrappen. Ik wil graag de herinnering bewaren aan hoe ze in mijn ogen was. En niet de egoïstische, manipulatieve, kinderachtige persoon die ze nu is. Ik wil niet horen dat ze met vrienden rondloopt (vrienden die ze van mij gepikt heeft). Ik merk nu zelfs dat ik er boos over word.
Ik voel me buitenspel gezet, door haar. Ik weet dat ik gewoon op zoek moet naar nieuwe vriendschappen, maar ook dat lijkt me niet te lukken. Ik zit nu in een klas met allemaal mensen die ik heb lesgeven, en dat beeld krijg ik maar niet weg. Op de uni heb ik ruimschoots aanspraak, daar buiten wil het gewoon niet meer. Iedereen zegt dat het zo makkelijk is, maar ik zie het niet.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:19 schreef Everlong het volgende:
[..]
En die laatste zin geeft aan dat je toch nog iets voor haar voelt. Geef het de tijd, ik weet zeker dat je haar op een gegeven moment uit je leven kan schrappen. Maar hoe meer je er nu mee bezig bent, hoe langer dat gaat duren. En ja, het is makkelijk praten als je er buiten staat
Het is helemaal niet makkelijk. Ik wou dat ik een blik vrienden had wat ik nu open had kunnen trekken. Maar helaas, misschien ben ik te kritisch, maar makkelijk is het niet. Zeker omdat veel mensen al genoeg vrienden hebben en hun wereldje dus al compleet is.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef Xanthas het volgende:
![]()
[..]
Ik voel me buitenspel gezet, door haar. Ik weet dat ik gewoon op zoek moet naar nieuwe vriendschappen, maar ook dat lijkt me niet te lukken. Ik zit nu in een klas met allemaal mensen die ik heb lesgeven, en dat beeld krijg ik maar niet weg. Op de uni heb ik ruimschoots aanspraak, daar buiten wil het gewoon niet meer. Iedereen zegt dat het zo makkelijk is, maar ik zie het niet.
Ik voel het probleem, ik weet de oplossing, alleen de weg kan ik niet vinden.
Zou kunnen, misschien heb je steeds het gevoel je te moeten bewijzen?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:47 schreef Xanthas het volgende:
Zoals ik al eerder zei: ik kijk te veel om mij heen. Ik was vroeger trots op mijn baantje als student-assistent, totdat mijn ex ook zoiets kreeg. Toen was het niet meer speciaal.
Zou dat onzekerheid zijn? Om zoveel naar de wereld om mij heen te kijken?
Klinkt hard, maar tegenover wie dan? Mijn ex is weg, en de rest ook. Er is niemand tegenover wie ik me goed zou moeten laten voelen.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:02 schreef Everlong het volgende:
[..]
Zou kunnen, misschien heb je steeds het gevoel je te moeten bewijzen?
Oeh, dat lijkt me een schrik.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:21 schreef Tegan het volgende:
Ik heb alle popups van msn uitstaan, behalve als mijn ex online kwam had ik een popup via msn plus. Maar dat heb ik dus al een hele tijd uitstaan. Kreeg ik toch net een popup over een update van msn plus. Schrok helemaal en dacht meteen aan dat het mijn ex was en dat dat niet kon, bizar momentje...
Op 1 of andere manier heb ik dat ook als mijn ex online komt.quote:
Dat is denk ik iets waar je zelf goed over na moet denken. Anderen kunnen dat niet voor je beantwoorden, hooguit wat inzichten geven.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:15 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Klinkt hard, maar tegenover wie dan? Mijn ex is weg, en de rest ook. Er is niemand tegenover wie ik me goed zou moeten laten voelen.
Heb ik ook. Dan zie ik wat zij allemaal doet en hoe leuk ze het heeft en wat ze inmiddels zonder mij bereikt heeft. Schiet je niks mee op. Waar het op neer komt is dat je dan ws teveel het geluk van haar af laat hangen terwijl je het zelf moet doen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:02 schreef Xanthas het volgende:
Ik ben jaloers op mijn ex, op het leven dat zij wel heeft na ons en het leven dat ik niet heb. En maar niet schijn te krijgen.
Sorry, even afschrijven.
Kijk nou eens wat je zelf zegt.. Ik weet niet wat je precies gedaan hebt, maar het lijkt me slim als je je niet te schuldig gaat voelen tegenover je ex. Daar heb je alleen je zelf mee, en zoals je zelf al zegt in de eerste en tweede alinea, het komt wel goed als het gaat om vertrouwen, ook bij jouw ex.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 01:10 schreef MOD het volgende:
Ja nou ja.. Je kan niet beter doen dan je best. Ik kan wel begrijpen hoe je je voelt, als of alles voor niks geweest is. Maar je hebt het wel leuk gehad die vijf jaar, dat is wat telt. Dat ze nu met die ander er vandoor is gegaan lijkt mij een teken van zwakte en getuigt niet van enig respect. Laat het maar bezinken en kom er achter dat andere vrouwen niet zijn zoals je ex.
Je komt vanzelf wel iemand tegen waarbij je je goed voelt. Ik denk dan ook dat de eerste periode moeilijk zal zijn. Maar naar gelang je elkaar beter leert kennen zal je wel meer vertrouwen kweken. Je zal waarschijnlijk overduidelijk terug denken aan de tijd met je ex, maar dit is een nieuwe tijd met nieuwe dingen waarbij je ex compleet buiten schot staat.
Als ik zelf kijk hoe onbeschoft ik ben geweest naar mijn ex maak ik me soms ook zorgen om haar, omdat ze bang zal zijn opnieuw gekwetst te worden. Dat heb ik van haar afgepakt. Het vertrouwen in de mens. Daar voel ik me echt schuldig over, maar ik kan het haar niet terug geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |