Dank je wel!! Ik vond het ook helemaal leuk!! Maar het moet er zo weer afquote:
Moet je wel de afbeelding doenquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 20:24 schreef Nune het volgende:
[afbeelding]
Sorry, ik ben totaal niet bijgelezen. Net terug van stage en helemaal kapot.
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zie je, zo kapot op ben ik nou!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moet je wel de afbeelding doen
Mooi wel
Dankjewel SQ en tliciouzquote:
Ik weet niet of ik het zou doen, alhoewel afvijlen natuurlijk zo gedaan is als het niet werkt. Maar ze zijn zo flawless gewoonquote:Op zondag 7 maart 2010 20:28 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja zie je, zo kapot op ben ik nou!Bedankt!
[..]
Dankjewel SQ en tliciouzIk wil ze echt wat langer hebben!
kusje op je pinkiequote:Op zondag 7 maart 2010 20:29 schreef babyfeet het volgende:
mooie kleuren komen er voorbij zeg.
echt super mijn nagels groeien nu best lekker weer alleen de pinken willen niet zo.
dit zijn mijn nagels vanaf vorige week .
[ afbeelding ]
met de coral van dollarnail was nog moeilijk omdat eraf te krijgen zeg
[ afbeelding ]
en dit heb ik net gedaan
[ afbeelding ]
Als ik het toch stom vind zijn ze er inderdaad zo afgevijld haha. Maar flawless zijn ze niet naakt haha! Beetje oranje.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zou doen, alhoewel afvijlen natuurlijk zo gedaan is als het niet werkt. Maar ze zijn zo flawless gewoon
Oeh die bovenste is mooi zeg! De anderen ook hoor, maar die bovenste...quote:Op zondag 7 maart 2010 20:29 schreef babyfeet het volgende:
mooie kleuren komen er voorbij zeg.
echt super mijn nagels groeien nu best lekker weer alleen de pinken willen niet zo.
dit zijn mijn nagels vanaf vorige week .
[ afbeelding ]
met de coral van dollarnail was nog moeilijk omdat eraf te krijgen zeg
[ afbeelding ]
en dit heb ik net gedaan
[ afbeelding ]
Ja maar, we gaat er nou naakte nagels dragen als er zoiets bestaat als nagellakquote:Op zondag 7 maart 2010 20:32 schreef Nune het volgende:
[..]
Als ik het toch stom vind zijn ze er inderdaad zo afgevijld haha. Maar flawless zijn ze niet naakt haha! Beetje oranje.
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar, we gaat er nou naakte nagels dragen als er zoiets bestaat als nagellak
de mijne krijg je iig niet, ben er vlieft op!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:38 schreef Mss het volgende:
Ik wil mijn TD pakje
Is er trouwens iemand die zijn CG Thunderbird weg wil doen? Ik heb net besteld, en ga waarschijnlijk voorlopig niet opnieuw bestellen. Maar ik wil hem wel graag hebben. Dus ik houd me aanbevolen
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha!! Hoe kom je er op, die nagels!! Wel tof!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef AmNaBa het volgende:
@ Princess-a WTF WEE ongelooflijk dat iemand zo kan zijn.
@ iedereen met toffe nagels gepost ziet er weer inspirerend uit!
@ kruidvat: leuk zo'n actie, maar dan moeten toch ook die nieuwe kleurtjes aanwezig zijn, want ik heb ze nog nergens gezien!
@ lindy, als je naar veldhoven gaat en ze hebben die goulish glowwil je die dan voor me meenemen??
Vandaag bij bowlingwedstrijd geweest georganiseerd vanuit mijn stamkroeg, dus....bowlingnagels:
[ afbeelding ]
rechts was wat lastiger om te maken. heb fimo-knoopje gebruikt als bowlingbal![]()
vond het wel grappig.
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god. Oh mijn god. Oh mijn god.
IK HEB GEWOON GEWONNEN MET DE GIVEAWAY VAN MANICURED MANATEE!!!
Whiiiiiiiiiiiiii
Check mah prize
[ afbeelding ]
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiii *hypert*
Oh wauw, hoe kom je er op!!! En hoe krijg je het voor elkaar!! Wel gaaf hoor!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef AmNaBa het volgende:
@ kruidvat: leuk zo'n actie, maar dan moeten toch ook die nieuwe kleurtjes aanwezig zijn, want ik heb ze nog nergens gezien!
@ lindy, als je naar veldhoven gaat en ze hebben die goulish glowwil je die dan voor me meenemen??
Vandaag bij bowlingwedstrijd geweest georganiseerd vanuit mijn stamkroeg, dus....bowlingnagels:
[ afbeelding ]
rechts was wat lastiger om te maken. heb fimo-knoopje gebruikt als bowlingbal![]()
vond het wel grappig.
Gefeliciteerd!! Leuk!!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Daph_ het volgende:
Whiiiiiiiiiiiiii
Check mah prize
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef AmNaBa het volgende:
[ afbeelding ]
vond het wel grappig.
die potjes wtf!!!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Daph_ het volgende:
Whiiiiiiiiiiiiii
Check mah prize
[ afbeelding ]
Hoe vet is dat!! Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Daph_ het volgende:
Whiiiiiiiiiiiiii
Check mah prize
[ afbeelding ]
Wat LIEFquote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Daph_ het volgende:
Whiiiiiiiiiiiiii
Check mah prize
[ afbeelding ]
oh die zijn liefffffffquote:Op zondag 7 maart 2010 21:04 schreef Daph_ het volgende:
Thanks! Ben helemaal hyper
Beetje jammer alleen dat de afbeelding het niet doet in haar post dus volgens mij heeft niemand enig idee wat ik heb ingezonden
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh die zijn liefffffff![]()
wat had je ingestuurd?
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zo eens op de sites van de bekende-bloggers-met-de-belachelijke-stashes aan het zoeken naar stashfoto's. En srsly! Vampy Varnish wtf! Die heeft in 1 jaar tijd 900 (NEGENHONDERD) potjes nagellak erbij gekregen
Thanksquote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.vampyvarnish.com/2009/09/12/my-stash/
have fun
wat.... 900.... watquote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zo eens op de sites van de bekende-bloggers-met-de-belachelijke-stashes aan het zoeken naar stashfoto's. En srsly! Vampy Varnish wtf! Die heeft in 1 jaar tijd 900 (NEGENHONDERD) potjes nagellak erbij gekregen
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.vampyvarnish.com/2009/09/12/my-stash/
have fun
ja en dat was in september, misschien zt die inmiddels al op 1300. Maar er zijn ergere, ik denk dat Scrangie bijvoorbeeld makkelijk aan de 3000 komtquote:
Scrangie komt volgens mij aardig dicht in de buurt van het verzamelen van alle OPI's volgens mijquote:Op zondag 7 maart 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en dat was in september, misschien zt die inmiddels al op 1300. Maar er zijn ergere, ik denk dat Scrangie bijvoorbeeld makkelijk aan de 3000 komt
www.cherryculture.com is naar mijn weten de enige website die ze verkoopt (naast eBay). Eens in de zoveel tijd hebben ze 20% off sale - vrij regelmatig.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:18 schreef PartyHardy het volgende:
Ik wil eigenlijk een paar lakjes bestellen van Sinful Colors, maar dat is vanuit Amerika denk ik? weet er iemand een goede webshop? of wil er iemand samen met mij bestellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |