Ik ben altijd van de mensen een 2de kans geven. Ik gaf die jongen een 2de kans om het beter te doen. Als hij die 2de kans had aangegrepen dan weet ik zeker dat ze hem thuis niet meer zouden herkennenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:54 schreef shayolo het volgende:
TS durfde hem niet bij de eerste keer te slaan
naja.. ik zou al woedend zijn bij de eerste keerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:56 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ben altijd van de mensen een 2de kans geven. Ik gaf die jongen een 2de kans om het beter te doen. Als hij die 2de kans had aangegrepen dan weet ik zeker dat ze hem thuis niet meer zouden herkennen
Van binnen kookte ik wel ja. Ik heb eerst 2 x tot 10 moeten tellenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:57 schreef shayolo het volgende:
[..]
naja.. ik zou al woedend zijn bij de eerste keer
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:56 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ben altijd van de mensen een 2de kans geven. Ik gaf die jongen een 2de kans om het beter te doen. Als hij die 2de kans had aangegrepen dan weet ik zeker dat ze hem thuis niet meer zouden herkennen
Schattig hea.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:57 schreef Hiddendoe het volgende:
Mijn held![]()
Dapper optreden van een 24 jarige rambo tegen een joch van 16
Dat is dan wel weer waar.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
flikker dan ook gewoon op je fiets asociale kutboer.
Wie zet nou zijn fiets voor iemand anders zijn fiets neer.
Zijn en mijn fiets stonden naast elkaar. Hij moest alleen een beetje draaien met z,n stuur om hem er tussenuit te halen. Hij stond zeg maar tussen 2 fietsen in .quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
flikker dan ook gewoon op je fiets asociale kutboer.
Wie zet nou zijn fiets voor iemand anders zijn fiets neer.
kut voor jequote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:11 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom mag er wel met tering gescholden worden? Ik vind dit niet kunnen.
Uiting van emotiequote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:11 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom mag er wel met tering gescholden worden? Ik vind dit niet kunnen.
ts had een tweede keer nodig om tot 10 te moeten tellenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:58 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Van binnen kookte ik wel ja. Ik heb eerst 2 x tot 10 moeten tellen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
ts had een tweede keer nodig om tot 10 te moeten tellen
Je hebt dus tot 20 moeten tellen...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:58 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Van binnen kookte ik wel ja. Ik heb eerst 2 x tot 10 moeten tellen
Inderdaad. Dat was de beste oplossing.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
ts had een tweede keer nodig om tot 10 te moeten tellen
Als het wiel krom is, de pedalen beschadigd of je rem kapot merk je dat pas als die gast allang weg is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:56 schreef Remsjo het volgende:
[..]
De 1e kans had je al moeten straffen met een paar blauwe ogen, 2e kans met een scheve kaak en gratis trip naar de 4e dimensiequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:56 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jij was die fietswegsmijter?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:55 schreef swarmahoer het volgende:
owja, alle lolbroeken komen op de nominatielijst voor een vrij weekend
je kan gewoon normaal ontopic reageren, en anders blijf je gewoon weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |