Ik moest vanmiddag even naar t werk toe en aangezien ik nog met mijn rijbewijs bezig ben zit er niks anders op dan met het OV gaan. Zo gezegt zo gedaan. Ik zette mn fiets in het fietsenrek en liep naar de halte waar mijn bus zou komen. Toen ik weer terug kwam op het busstation en uit de bus stapte, zag ik een jongen mijn fiets uit het fietsenrek pakken en gooit deze met een sierlijke boog over straat. Ik dacht eerst dat hij een geintje maakte of dat ik droomde maar niets was minder waar. Deze jongen presteerde het om met mijn fiets te smijten zonder daar toestemming te hebben gevraagd aan mij.
Ik loop dus op mijn gemakje naar die jongen toe die daar met z,n fietsslot aan het prutsen was. Ik vroeg aan hem of hij het normaal vind om andersmans fietsen zomaar over de weg te slingeren. De jongeman(ik gok hem 16 jaar, hij had iig een blokjesbeugel) vertelde mij dat mijn fiets zijn fiets blokkeerde en hij daarom mijn fiets even '' opzij '' zetten. Ik kijk die jongen met een

blik aan, ik raap mijn fiets van de grond en zet hem op precies de zelfde plek neer voordat de jongeman ging fietswerpen. Met mijn handen over elkaar vroeg ik aan hem of hij het nog eens wilde proberen. Succes!
Natuurlijk deed deze jongen het niet nog een keer want hij wist gewoon dat hij dan een dubbele kaakfractuur zou krijgen.
Klacht: Gozer smijt mijn fiets over de weg omdat z,n fiets geblokkkeerd staat