En zijn overhemd in zijn broek.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:48 schreef PLemmiwinks het volgende:
[..]
TS is een buschauffeur met obesitas.
Je stropdas waait weg.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:49 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd wat is dit voor een backfiretopic. Google maar op 'overhemd uit de broek'.
die man die de foto maakt lacht em gewoon uit dat zie in de reflektie van de busquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:46 schreef WillFerrell het volgende:
Mannelijk volk dat overhemden niet in de broek doet, maar uit de broek. Ongelooflijk, het is niet meer 19fucking94.
[ afbeelding ]
Wat voor oorkondes zijn dat? 10 Marokkanen uit de bus geflikkerd?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:53 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
TS de chubby buschauffeur met zijn speknek en overhemd in zijn broek.
Mwah, je ziet aan de das van de ogenschijnlijk corpulente fotograaf, dat er een fikse wind opstak. Het hemd van het model bevindt zich op dat moment nog buiten de greep van God's adem, terwijl het hemd van de fotograaf ferm rond zijn lijf gedrukt wordt. Dat is sowieso nadelig.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:56 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Maar als je de man met het losse overhemd vergelijkt met de fotonemer, dan moet je wel concluderen dat een losse draagwijze bijdraagt aan een flatterende werking rond de pensregio.
"Doe je overhemd in je broek man!"quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:53 schreef WillFerrell het volgende:
Om nog maar wat inhoudelijks aan dit topic toe te voegen. Gisteren bier temmen in het café met mijn wingmen. Iedereen net, casual overhemd aan boven hun nette broek én schoenen, staat er één bij die pertinent weigert om zijn overhemd in de broek te doen.
Chauffeurs zonder bus met snorren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:06 schreef SuperwormJim het volgende:
of snorren zonder chauffeurs met bus
Mijn eerste slechte.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:08 schreef blup het volgende:
Je hebt trouwens binnen 5 reacties tegenvuur, TS is slecht KLB topicopener.
quote:
Ja.quote:
Gelukkig heb ik altijd een reserve-overhemd.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:28 schreef PLemmiwinks het volgende:
[..]
Beter in de bami dan over je buschauffeursoverhemd.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:28 schreef PLemmiwinks het volgende:
[..]
Beter in de bami dan over je buschauffeursoverhemd.
Nee in je broek dan zodat je een fucking ijsberg ziet is lekkerquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:46 schreef WillFerrell het volgende:
Mannelijk volk dat overhemden niet in de broek doet, maar uit de broek. Ongelooflijk, het is niet meer 19fucking94.
[ afbeelding ]
De NEUK HEEFT HIJ OSCARS GEWONNEN. EN GRAMMYS?!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:20 schreef Banzaiaap het volgende:
TS is de drummer van Red Hot Chili Peppers?
Zijn melk kookt over.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:48 schreef Chen het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt em zelf ook uit je broek!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:25 schreef TheKC het volgende:
TS draagt dit overhemd graag in zijn broek:
[ afbeelding ]
Wat een bazen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:29 schreef Banzaiaap het volgende:
TS en matties dragen shirts en overhemden altijd in de broek!
[ afbeelding ]
holy shit, die gasten.. die hebben volgens mij om de dag een andere vrouw in bedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:29 schreef Banzaiaap het volgende:
[ afbeelding ]
lol pwnedquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:57 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ga wat te eten halen hoor, haters.
TS zijn vriendenclub en rechts die gast die pertinent weigert zijn shirt in zijn broek te doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:29 schreef Banzaiaap het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:29 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
TS zijn vriendenclub en rechts die gast die pertinent weigert zijn shirt in zijn broek te doen.
Ja dat is idd geen kleding voor op de bouwquote:Op maandag 8 maart 2010 23:22 schreef Acinonyx het volgende:
Maar sowieso, mensen die een overhemd dragen
Idd man, er zijn echt supermooie autistische mangashirts.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:22 schreef Acinonyx het volgende:
Maar sowieso, mensen die een overhemd dragen
Je ziet gelijk wie goed wasmiddel gebruikt en wie niet!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:29 schreef Banzaiaap het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Idd man, er zijn echt supermooie autistische mangashirts.
of swarma zonder bier waarover hij struikelt met een knulquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:06 schreef SuperwormJim het volgende:
of snorren zonder chauffeurs met bus
Zo'n overhemd als hij had hoort ook niet in de broek.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Vandaag was er bij Take me out ook zo'n dude met een overhemd in z'n broek.
Zoeen chick trok toen dat overhemd uit zijn broek.
Conclusie: de chicks diggen dudes met een overhemd nonchalant uit hun broek.
Ïn de broek is voor nerds.
Ik moest huilen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:36 schreef Klaploper het volgende:
[..]
of swarma zonder bier waarover hij struikelt met een knul
Ik zal morgen eens RTLgemist bekijken. En anders bel ik Eddy op, is een maat van me.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Vandaag was er bij Take me out ook zo'n dude met een overhemd in z'n broek.
Zoeen chick trok toen dat overhemd uit zijn broek.
Conclusie: de chicks diggen dudes met een overhemd nonchalant uit hun broek.
Ïn de broek is voor nerds.
Nee, dit is een pareltje van een backfire topicquote:Op maandag 8 maart 2010 22:17 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd, ik dacht, dit topic zakt wel af naar de krochten van KLB, maar nee.
Kutkick.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee, dit is een pareltje van een backfire topic
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja dat is idd geen kleding voor op de bouw
Het past niet in je broek, zeg dat dan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:26 schreef Marco001 het volgende:
bleugh, overhemd bij je broek in... Alleen netjes bij bepaalde overhemden, en niet bij diegene die ik draag..
doe ik toch.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het past niet in je broek, zeg dat dan.
Als ik m'n overhemd in m'n broek doe is het OOK erg flatterend voor m'n pensregio (not)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:56 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Maar als je de man met het losse overhemd vergelijkt met de fotonemer, dan moet je wel concluderen dat een losse draagwijze bijdraagt aan een flatterende werking rond de pensregio.
Jij mag dat, straatsoldaat immers.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik doe altijd gewoon de ene flap wel in mn broek en de andere niet [ afbeelding ]
EAY DAT WAREN WEL FUCKING MOOIE TIJDEN!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:50 schreef HeyFreak het volgende:
TS draagt zijn overhemd bij de broek ingestopt is, broek omhooggetrokken tot boven de navel en oudemannenschoenen...
[ afbeelding ]
Proud to be fout.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij mag dat, straatsoldaat immers.
[ afbeelding ]
Zo jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij mag dat, straatsoldaat immers.
[ afbeelding ]
hihi ik word lichtelijk opgewonden van deze lofuitingenquote:
Het enige wat uit je broek mag komen is je overhemd, jongeman.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hihi ik word lichtelijk opgewonden van deze lofuitingen[ afbeelding ]
Mag je weer op de discobus rijden?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:00 schreef WillFerrell het volgende:
Kijken of die jongen in kwestie vanavond z'n zaken weer in z'n broek kan houden.
Patsen 4 life.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:18 schreef TheKC het volgende:
Ik heb mijn overhemd uit mijn broek, wat nu ts?
quote:WillFerrel schreef:
KLB / Jongens die een overhemd uit de broek doen.
Ja wat wil je nou dan? Buschauffeur!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:27 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het enige wat uit je broek mag komen is je overhemd, jongeman.
Voor Buffalo maak ik een uitzondering.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:23 schreef mtx1680 het volgende:
[..]
[..]
Ja wat wil je nou dan? Buschauffeur!
HOLY SHITTquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:29 schreef Banzaiaap het volgende:
[ afbeelding ]
H&M Divided.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:46 schreef BroccoliBeer het volgende:
H&M divided nicht Romano vindt je niet lief, TS.
[ afbeelding ]
Divided.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:46 schreef BroccoliBeer het volgende:
H&M divided nicht Romano vindt je niet lief, TS.
[ afbeelding ]
Goed hoor. Ik heb me er overheen gezet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:48 schreef Erwtje het volgende:
[..]
H&M Divided.
Hoe gaat het nu met jou en je vriendin, Broccoli?![]()
Oh die kick was me niet opgevallenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:50 schreef WillFerrell het volgende:
Op naar de 300 posts, dan geen kansloos gekick meer.
Duurt nog wel even denk ik zoquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:50 schreef WillFerrell het volgende:
Op naar de 300 posts, dan geen kansloos gekick meer.
Goede postquote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef TheKC het volgende:
[..]
Duurt nog wel even denk ik zo
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:58 schreef TheKC het volgende:
Dit weekend doe ik mijn overhemd en broek ook weer uit TS.
Zelfs met Pasen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:58 schreef TheKC het volgende:
Dit weekend doe ik mijn overhemd ook weer uit de broek TS.
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:12 schreef Japsnars het volgende:
Overhemd uit je broek maar dan wel net een stukje achter je riem proppen
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:47 schreef Holy_Goat het volgende:
Toevoegingsklacht: Als je langer, en slank bent, dan is een XL te groot qua breedte. (dan wordt het een zak) Een L is qua afmeting perfect. Echter, in 9 van de 10 gevallen kruipt ie dan ook uit je broek, aangezien ie feitelijk nét te kort is.
quote:
Ik heb het omgekeerde. Heb bijna enkel T-shirts. (met een wolf erop natuurlijk hè.)quote:Op woensdag 7 april 2010 22:28 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
de hals moet strak zitten
ik draag mijn blouse al jaren uit mijn broek en ik ben er trots op(ik heb niet eens t-shirts)
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:34 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik heb het omgekeerde. Heb bijna enkel T-shirts. (met een wolf erop natuurlijk hè.)
Ja, dat is ook not done.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik heb ook nog altijd een pen in m'n borstzakje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |