Ja dat is idd geen kleding voor op de bouwquote:Op maandag 8 maart 2010 23:22 schreef Acinonyx het volgende:
Maar sowieso, mensen die een overhemd dragen
Idd man, er zijn echt supermooie autistische mangashirts.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:22 schreef Acinonyx het volgende:
Maar sowieso, mensen die een overhemd dragen
Je ziet gelijk wie goed wasmiddel gebruikt en wie niet!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:29 schreef Banzaiaap het volgende:
TS en matties dragen shirts en overhemden altijd in de broek!
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:28 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Idd man, er zijn echt supermooie autistische mangashirts.
of swarma zonder bier waarover hij struikelt met een knulquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:06 schreef SuperwormJim het volgende:
of snorren zonder chauffeurs met bus
Zo'n overhemd als hij had hoort ook niet in de broek.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Vandaag was er bij Take me out ook zo'n dude met een overhemd in z'n broek.
Zoeen chick trok toen dat overhemd uit zijn broek.
Conclusie: de chicks diggen dudes met een overhemd nonchalant uit hun broek.
Ïn de broek is voor nerds.
Ik moest huilen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:36 schreef Klaploper het volgende:
[..]
of swarma zonder bier waarover hij struikelt met een knul
Ik zal morgen eens RTLgemist bekijken. En anders bel ik Eddy op, is een maat van me.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:21 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Vandaag was er bij Take me out ook zo'n dude met een overhemd in z'n broek.
Zoeen chick trok toen dat overhemd uit zijn broek.
Conclusie: de chicks diggen dudes met een overhemd nonchalant uit hun broek.
Ïn de broek is voor nerds.
Nee, dit is een pareltje van een backfire topicquote:Op maandag 8 maart 2010 22:17 schreef WillFerrell het volgende:
Gvd, ik dacht, dit topic zakt wel af naar de krochten van KLB, maar nee.
Kutkick.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:19 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nee, dit is een pareltje van een backfire topic
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja dat is idd geen kleding voor op de bouw
Het past niet in je broek, zeg dat dan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:26 schreef Marco001 het volgende:
bleugh, overhemd bij je broek in... Alleen netjes bij bepaalde overhemden, en niet bij diegene die ik draag..
doe ik toch.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het past niet in je broek, zeg dat dan.
Als ik m'n overhemd in m'n broek doe is het OOK erg flatterend voor m'n pensregio (not)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:56 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Maar als je de man met het losse overhemd vergelijkt met de fotonemer, dan moet je wel concluderen dat een losse draagwijze bijdraagt aan een flatterende werking rond de pensregio.
Jij mag dat, straatsoldaat immers.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik doe altijd gewoon de ene flap wel in mn broek en de andere niet [ afbeelding ]
EAY DAT WAREN WEL FUCKING MOOIE TIJDEN!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:50 schreef HeyFreak het volgende:
TS draagt zijn overhemd bij de broek ingestopt is, broek omhooggetrokken tot boven de navel en oudemannenschoenen...
[ afbeelding ]
Proud to be fout.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij mag dat, straatsoldaat immers.
[ afbeelding ]
Zo jaquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij mag dat, straatsoldaat immers.
[ afbeelding ]
hihi ik word lichtelijk opgewonden van deze lofuitingenquote:
Het enige wat uit je broek mag komen is je overhemd, jongeman.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
hihi ik word lichtelijk opgewonden van deze lofuitingen[ afbeelding ]
Mag je weer op de discobus rijden?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:00 schreef WillFerrell het volgende:
Kijken of die jongen in kwestie vanavond z'n zaken weer in z'n broek kan houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |